Dubte sobre un avió estrany.

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Re: Dubte sobre un avió estrany.

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 03/09/2010 21:24

Em diu un amic que en sap d'aquestes coses que molt probablement es un satèl·lit.



Pere Castelldefels
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: Pere Castelldefels » Divendres 03/09/2010 23:57

A veure, ho torno a repetir, estic fart de veure satélits, i fa anys, i se de que va el tema, alló no era normal, eera molt gros i feia molta llum, tant per devant com per sota i pel darrere.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 04/09/2010 0:11

Pere Castelldefels ha escrit:A veure, ho torno a repetir, estic fart de veure satélits, i fa anys, i se de que va el tema, alló no era normal, eera molt gros i feia molta llum, tant per devant com per sota i pel darrere.
Parlava del cas d'en Lluita1714, que es el cas que li he explicat a l'amic. Tot i que, veient la teva descripció i els teus coneixements, el teu cas m'intriga.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 04/09/2010 0:35

Pere Castelldefels ha escrit:A veure, ho torno a repetir, estic fart de veure satélits,
Però jo ja t'he comentat que segurament és l'Estació Internacional, que és com un satèl·lit, però molt més gran. Per tant, encaixa totalment amb el que dius. Has mirat el vídeo?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 04/09/2010 0:37

Jo també he vist satèl·lits. Però no dubto pas que sigui l'estació Espacial Internacional, que ha patit ampliacions, i possiblement tingui algun focus nou de gran potència. No ho dubto pas, i que, amb la rotació de la terra és plausible. Faré una cosa, mirar els horaris de quan passarà per Barcelona i estar al tanto.

He mirat el vídeo i se sembla molt, potser em nego a pensar que sigui res esotèric.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Pere Castelldefels
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: Pere Castelldefels » Dissabte 04/09/2010 22:03

Dubto que la estació ISS tingui un "focus" apuntant a la terra.


El satélits es veuen per la senzilla raó de que la llum del sol es reflexa als panels solars, de vegades es veu com canvien de color i com desapareix de sobte el reflexe.


El rumb que portava era SW a NE.

He mira els horaris de la ISS i no veig aquest rumb.



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”