Dubte sobre un avió estrany.

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Dubte sobre un avió estrany.

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 0:41

Em permetreu que obri un fil amb l'objectiu de que els que en saben d'avions, si poden, em puguin resoldre un dubte.

Fa uns minuts, a dos quarts de dotze aproximadament, estant a casa, he vist pel balcó un punt vermell sobre el Vallès. Es movia idèntic a un avió, però tenia un llum molt més potent, vermell foc, i quan estava sobre Sant Boi (aproximadament), aixecà el vol i desaparegué en el cel. Això segons les fotos era a les 23:37. A les 23:50 ha tornat l'avió aquest, o el que sigui, i ha fet el mateix, aquest cop, però, ha desaparegut abans. He fet fotos amb zoom i no sembla un avió comercial, ja que només té un llum vermell, potent. Als que en sabeu d'avions, és possible que sigui un avió amb reactor, aquest llum? Jo no crec en extraterrestres i per això pregunto,

He fet una mena de collage, en principi es veu la foto normal, sense zoom, amb el llum sobre el Vallès. Dalt, una foto amb zoom sobre el subjecte estrany, i ben enfocada, encara que no ho sembli, i amb el mateix mètode, un avió comercial dels que passen cada deu minuts, un pèl moguda, ja que no tenia temps per posar el trípode.

Algú més l'ha vist? Què en penseu?

Imatge


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 26/06/2010 1:53

Noi no hi creus amb extraterrestres, jo penso que algo hi ha per que no , pero la podrias enviar a cuarto milenio de debo



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 2:10

He parlat amb un amic que viu aprop i diu que algun cop n'ha vist, i s'allunyava igual. Deu ser doncs un avió de l'exèrcit. A quarto milenio en fan un bon paripé de tot.

Jo sóc dels que creu que allò que potser creiem que són extraterrestres, no són més que coses de la natura que encara desconeixem. Igual que fa 2000 anys, allò que no tenia explicació era cosa dels déus. Tot plegat seria un bon tema per l'intercanviador...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 26/06/2010 2:33

En quina direcció (aproximada) està l'Aeroport de casa teva? I la distància (també aproximada)? Així, calculant, i sabent el temps que tarda en arribar a l'altura de creuer, podem saber amb suficient presició si és un Helicopter o un Avió. Amb aquestes dades, també podríem intuïr de quina pista surt... Ara m'he aficionat també als avions... Potser és un OVNI... :)

El que veig probable, es que sigui del SAR... Qui sap!

Jo amb el ZOOM, el veig així:
pro1.jpg
ZOOM, amb el Photozoom3
pro1.jpg (40.45 KiB) Visualitzat 5398 cops


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 2:41

ElDesi1994 ha escrit:En quina direcció (aproximada) està l'Aeroport de casa teva? I la distància (també aproximada)? Així, calculant, i sabent el temps que tarda en arribar a l'altura de creuer, si és un Helicopter o un Avió. Amb aquestes dades, podríem intuïr de quina pista surt... Ara m'he aficionat també als avions... Potser és un OVNI... :)

El que veig probable, es que sigui del SAR... Qui sap!
Sóc de Sant Andreu de la Barca. L'avió volava aproximadament per sobre de Barberà, El Rubí, i arribats a Sant Boi, s'enlairà i desaparegué. A la segona, desaparegué a Rubí. És com si s'enlairés (vist des d'aquí, és com si s'aturés) i marxés allunyant-se de mi, i minva la llum fins que ja no es veu.

Aeròdrom de Sabadell? no crec, les avionetes no tenen llums tan potents ni ha de tenir-ne una blanca. Un helicòpter tampoc, volava massa alt i hauria de ser intermitent , amés de que anava massa ràpid. Dubto que aterrés al Prat (a 15km aproroximadament, direcció sud-est ja que no aterrava, s'enlairava encara més. Algú coneix bases militars amb aeroport a Catalunya?... o tampoc té perquè ser d'aquí... suposo que serà un avió a reacció.

El zoom que he posat jo d'exemple és una altra foto que he fet fent zoom amb la pròpia càmera, amb el zoom òptic a 18x
Lluita1714 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 26/06/2010 2:46, en total s’ha editat 1 vegada.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 26/06/2010 2:45

Lluita1714 ha escrit:Sóc de Sant Andreu de la Barca. L'avió volava aproximadament per sobre de Barberà, El Rubí, i arribats a Sant Boi, s'enlairà i desaparegué. A la segona, desaparegué a Rubí. És com si s'enlairés (vist des d'aquí, és com si s'aturés) i marxés allunyant-se de mi, i minva la llum fins que ja no es veu.

Aeròdrom de Sabadell? no crec, les avionetes no tenen llums tan potents ni ha de tenir-ne una blanca. Un helicòpter tampoc, volava massa alt i hauria de ser intermitent , amés de que anava massa ràpid. Dubto que aterrés al Prat ja que no aterrava, s'enlairava encara més. Algú coneix bases militars amb aeroport a Catalunya?... o tampoc té perquè ser d'aquí... suposo que serà un avió a reacció.
Potser si que venia de Sabadell, no tot son avionetes...

En el cas de que fos un reactor de pas per Barcelona i que li donessin l'ordre d'agafar més altitud fent un servei regular...
ElDesi1994 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 26/06/2010 2:48, en total s’ha editat 1 vegada.


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 2:48

Sí, i possiblement el seguia un altre a 12 minuts de distància amb el mateix ordre.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 26/06/2010 2:51

Arrivem a la conclusió de que es una ruta comercial? :D Un pas que fan servir els avions amb direcció (no te per que ser destinació) a Balears i que no paren a Barcelona. O una ruta del SAR... :?


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 3:03

ElDesi1994 ha escrit:Arrivem a la conclusió de que es una ruta comercial? :D Un pas que fan servir els avions amb direcció (no te per que ser destinació) a Balears i que no paren a Barcelona. O una ruta del SAR... :?
No crec que sigui comercial, en primer lloc perquè dubto que aquests grans avions es puguin enlairar com va fer aquest, i segon, que els seus llums no són tant forts i han de tenir un llum blanc i un de roig, segons l'ala, i intermitent a la cua, si no m'equivoco i com he mostrat a la imatge anterior. Què és el SAR?


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 26/06/2010 18:09

El meu comentari sobre cuarto milenia sera ironic, es cert que ho magnificant tot,
Per altre banda tinc entes que l'aeroport de Sabadell no es operatiu de nit, de fet no sento mai cap mena d'avioneta o Helicpter al vespre, visc a Sant Quirze, i cap las 20-21 hores el que si se sent i es veuen son els avions dels bombers que tornan a la base , el que em fa pensa que realmente al vespre no poden aterrar
On si hi ha un Heliport i tampc se si es operatiu al vespre es al parc de bombers de Bellaterra, ho dic per que esta en la lines d'avistament del diguemne, llum desconegut
Salut



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 26/06/2010 20:41

Fixa-t'hi unes quantes nits, a veure si es repeteix. :nose


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 26/06/2010 22:35

Lluita1714 ha escrit:Què és el SAR?
Salvament i vigiláncia marítima.


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 26/06/2010 22:39

Gràcies. No, un helicòpter no deu ser, massa alt, massa ràpid i el llum és fix.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 03/07/2010 23:22

Acabo de veure'l de nou mentre m'avorria amb Peix Fregit (em semblen molt dolents) amb la cantada d'havaneres. Li he fet foto però és idènticament igual, no esclareix res, més que un gran focus de llum vermell que s'acaba allunyant cel enfora.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 12/07/2010 15:00

Amb tota seguretat, és un OVNI.

És a dir, un Objecte Volador No Identificat... com a mínim per a nosaltres.

De tota manera, una cosa serien fets que "no tenen explicació", i una altra és que sí la tinguin però no la sapiguem del cert. Ara bé, que sigui una nau extraterrestre també és una explicació totalment racional i que no trencaria cap principi de la lògica. No entenc que algú es pugui sorprendre del fet que puguin existir altres éssers intel·ligents a l'univers, i fins i tot hagin trobat la manera de venir a visitar-nos.
Coses més extranyes i sorprenents hi ha, com la física quàntica, i en canvi sembla comprovat que és una cosa totalment certa i acceptada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/07/2010 18:13

wefer ha escrit:Coses més extranyes i sorprenents hi ha, com la física quàntica [...]
... o els sistemes polítics.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Pere Castelldefels
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: Pere Castelldefels » Dijous 02/09/2010 22:50

A veure, postego per primera vegada aqui, per la senzilla raó de que l'altre dia vaig veure passar per damunt meu un OVNI d'aquests.


Jo ni he cregut mai ni soc del que els hi agrada aquests temes, peró a aixó de les 21:50 va venir una llum blanca rodona del Parc Natural del Garraf i va anar cap a Barcelona, la vaig mirar amb prismàtics i símplement era una llum rodona, sense llums de posició, vaig trucar a la torre de control de l'aeroport i em van dir que no havien vist res estrany, que prenien nota i tal........


Salut.
Pere Castelldefels l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 03/09/2010 16:03, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 03/09/2010 2:13

Jo començo a pensar que és quelcom de l'exèrcit, i per la velocitat que va, va força ràpid i ben alt. La torre de control dubto que et digui res de l'exèrcit, i en cas de que no l'hagin vist, és possible que sigui invisible per als radars. Deu ser un avió a reacció, i aquesta llum, la flama. Alguna explicació científica deu tenir si és tan visible.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 03/09/2010 10:25

Hi ha alguna possibilitat de que sigui algun satèl·lit o l'estació espacial internacional?

Aquí teniu un vídeo de l'estació vista des d'Anglaterra, i s'assembla força al que heu vist:



Si és això, podeu anar a aquesta pàgina de la NASA: http://spaceflight.nasa.gov/realdata/si ... index.html
Engegueu l'Applet, li poseu Barcelona, i us dirà quins dies podreu tornar-la a veure ;)
Aquests són els avistaments previstos pels propers dies i la seva duració:

Fri-Sep-03,10@20:44 - 03m00s
Fri-Sep-03,10@22:20 - 02m00s
Sat-Sep-04,10@21:12 - 02m00s
Sat-Sep-04,10@22:47 - 00m20s
Sun-Sep-05,10@21:39 - 03m00s
Mon-Sep-06,10@22:06 - 02m00s
Tue-Sep-07,10@20:58 - 03m00s
Tue-Sep-07,10@22:34 - 00m20s
Wed-Sep-08,10@21:25 - 03m00s
Thu-Sep-09,10@21:53 - 01m00s



Pere Castelldefels
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: Pere Castelldefels » Divendres 03/09/2010 16:02

A veure, la llum la vaig començar a veure ja alta al cel, al principi em pensava que era un satélit, peró la llum era molt més gran, he de dir que estic acostumat a veure passar satélits i avions des que era petit, i mai, mai de la vida havia vist una cosa així, la seva velocitat era com la d'un avió o satélit.



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”