¿Por qué ya no tenemos aviones civiles supersónicos?

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

¿Por qué ya no tenemos aviones civiles supersónicos?

Entrada Autor: wefer » Diumenge 17/10/2010 18:23

http://www.lapizarradeyuri.com/2010/10/ ... personico/
¿Por qué ya no tenemos aviones civiles supersónicos?

Siempre se dice que es por el dinero. Sin embargo, varias líneas supersónicas resultaron ser rentables, al menos marginalmente. British Airways, por ejemplo, le sacaba veinte millones de libras anuales a sus vuelos Londres-Nueva York y Londres-Barbados en Concorde; y se dice que al final recuperaron mil setecientos millones en total frente a una inversión de mil millones. Ya en 1984, algunos medios afirmaban que el avión supersónico anglo-francés había logrado romper la barrera del beneficio (aunque Air France no se enteró mucho).

Seguir llegint l'article:
http://www.lapizarradeyuri.com/2010/10/ ... personico/



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 17/10/2010 18:30

Doncs jo crec que si és diu que per diners és que deu ser així, la tècnica no sempre avança ni s'aprofita tan com es pot si no el que fa falta.

A més a més la rentabilitat de 1984 no es pot pensar com es pensa avui aleshores es cobrava molt més per un bitllet d'avió que avui, almenys en els darrers temps el Concorde era un avió que no era rentable excepte si anava complet i malgrat tot les companyies el mantenien per prestigi.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dilluns 18/10/2010 7:49

Els Concorde no van tenir varis accidents els últims anys?


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/10/2010 9:01

D'accidents, un, però gros. Tots els ocupants d'un avió (i uns quants a terra) morts, sembla que per una peça metàl·lica a la pista que va tocar una part sensible dels baixos en enlairar-se.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 18/10/2010 10:51

Sí, però altres models d'avions han tingut molts més accidents, va ser una excusa per accelerar la retirada d'un avió que ja no era rentable.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Dimecres 20/10/2010 19:48

el motius que van provocar la retirada del concorde son els seguents:

-els alts costos de manteniment (cal dir que el preu dels bitllets tambe era alt)
-l'accident que va tenir el vuelo 4590 d' Air France del 25 de juliol de 2000, acabant amb un expedient de servei impecable
-la brutal baixada del nombre de passatgers despres del 11-S



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/10/2010 20:10

Com a màxim, els atemptats de l'11 de setembre van accelerar la supressió dels vols del Concorde. La decisió ja estava presa. De fet, ja tenien data de caducitat abans de l'accident de París.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”