Aeri del port: torre de Jaume I

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Aeri del port: torre de Jaume I

Entrada Autor: Alemany » Divendres 19/11/2010 0:32

Hola a tothom,

Fa mig any, vaig veure que la torre intermitja de l'aeri del port era tancada al públic, segons una lona s'estava instal·lant un nou ascensor i per aquest motiu la seva base era tota envoltada d'una tanca. Malgrat que les cabines seguien fent parada per gaudir de la panoràmica a la seva part superior, no era possible baixar. Llavors no ho vaig advertir, però potser ja donava la sensació de que els treballs romanien parats (la veritat no és un punt al que hi vagi amb freqüència). El dimecres passat però, vaig tornar a passar-hi i no només no havia canviat absolutament res, sinó que havia desaparegut la lona que publicitava la instal·lació del nou ascensor. Les fotos les vaig prendre la primera vegada. És curiós com l'advertiment del tancament, tot i ser-hi en català, castellà i anglès, manté uns topònims que oloren a segle passat, a més d'alguna errada. El que més em crida l'atenció de tota manera, és la vaguetat de la frese "romandrà tacada durant un temps".

Algú en sap quelcom?

PS: Com a curiositat, actualment, el servei és gestionat per Teleféricos de Barcelona, S.A., empresa del mateix propietari que la que va gestionar l'antic parc d'atraccions de Montjuïc durant la seva segona i darrera etapa. Aquesta empresa ha realitzat en els darrers anys un gran esforç per tal de mantenir la concessió, renovant les instal·lacions, o adeqüant-les als nous temps, com és la substitució del cablejat, modernització de guixetes i estacions i catalanitzant els rètols, ajudada també amb subvencions de la Generalitat. L'empresa, que fins fa uns anys mantenia la seva raó social a Barcelona, té actualment la seva seu a Madrid.
Fitxers adjunts
4 - copia.JPG
4 - copia.JPG (70.89 KiB) Visualitzat 2133 cops
3 - copia.JPG
3 - copia.JPG (71.25 KiB) Visualitzat 2132 cops
2 - copia.JPG
2 - copia.JPG (73.48 KiB) Visualitzat 2132 cops
1 - copia.JPG
1 - copia.JPG (75.87 KiB) Visualitzat 2132 cops


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 19/11/2010 8:50

El què em fa molta gràcia de l'aeri del Port és que hi hagi el logotip de "Transports públics de Catalunya".



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”