Notícies de Clickair

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Pèssima atenció al client

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/03/2009 18:03

Clickair té la seva web en una sèrie de llengües. Doncs al meu cunyat, després de fer una reclamació en portuguès, li han respost (al cap de més d'una setmana, és clar) que no cursen reclamacions que no siguin en català, anglès o castellà.

Quin servei... :emprenyat


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/03/2009 17:38

Segona i última part de la desatenció al client. Resulta que, després de fer-se el suec en e-mails, a sobre contestats al cap de deu dies, hem trucat al seu "telèfon eròtic" (altra denominació no mereix una línia 807), on un animal ens ha tingut més de 20 minuts fent-se el ronsa. Resultat: si us heu equivocat en posar el nom i "el sistema no us deixa corregir-ho" (dubto que fos casualitat) en les dues hores preceptives perquè no us cobrin res, oblideu-vos-en. Surt més barat comprar un bitllet nou.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”