Notícies de Ryanair

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Respon

Ara que arriba a El Prat, agafaràs Ryanair?

Si, més opcions per vola econòmic i potenciar la pobra T2
12
32%
No, perquè jo sóc de Girona/Reus i ja l'agafo/ava allà
1
3%
No, ni que me'l regalin!!
22
58%
Altres (expliqueu)
3
8%
 
Vots totals: 38
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Notícies de Ryanair

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 16/09/2012 21:24

Dues incidències en menys de 24 hores. Un avió ha d'aterrar d'emergència a El Prat (ahir) i avui un altre a Barajas.
Ara han fet un reportatge a Antena 3 Noticias i... carai, t'entra por de veure això i pensar que potser tu un dia viatjaràs en avió encara que no sigui amb aquesta aerolínia.

Ryanair: :reve :plas

Tinc la dita perfecta: Ryanair, se sap quan puges, però no quan aterraràs.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 16/09/2012 22:54

http://www.ara.cat/societat/Foment-ofic ... 22669.html

Foment demana oficialment a la Comissió Europea canvis en la seguretat aèria per controlar Ryanair

Una carta al comissari de Transports demana una reunió immediata i modificar la normativa perquè les autoritats d'un país tinguin més competències sobre les companyies aèries estrangeres


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 28/11/2012 17:19

http://www.ara.cat/economia/Ryanair-sup ... 18249.html
Ryanair suprimirà 4 rutes i reduirà les freqüències de 20 vols des de l'aeroport del Prat per la pujada de taxes aeroportuàries
L'aerolínia eliminarà les rutes entre Barcelona i Alacant, Lubeck, Munic i Trieste, i suprimirà 170 vols setmanals. La reducció implicarà la pèrdua de 1.200 llocs de treball directes i indirectes a l'aeroport del Prat

ACN Barcelona | Actualitzada el 28/11/2012 15:48
El vicepresident de Ryanair, Michael Cawley, ha anunciat aquest dimarts que Ryanair retallarà un 23% el trànsit des de l'aeroport del Prat a partir de la temporada d'estiu del 2013. el motiu és l'increment "injustificat" de les taxes aeroportuàries per part d'Aena, segons ha remarcat Cawley.

L'aerolínia suprimirà quatre rutes entre Barcelona i Alacant, Lubeck, Munic i Trieste, i reduirà les freqüències en 20 vols, entre els que hi ha Palma, Maó i Eivissa.

La reducció representarà la pèrdua de 170 vols setmanals, un avió en base menys (de 13 a 12) i 1,2 milions de passatgers menys a l'any (de 5,4 a 4,2 milions).

Ryanair ha estimat que aquesta reducció representarà una pèrdua de 1.200 llocs de treball directes i indirectes a l'aeroport del Prat.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 28/11/2012 23:27

http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... adrid.html
Ryanair mantendrá sus rutas en Reus y Girona y sólo suprimirá la de Madrid
El vicepresidente de la compañía aérea apoya la posible fusión de IAG y Vueling

Economía | 28/11/2012 - 17:31h
Barcelona (EFE).- La aerolínea Ryanair mantendrá la próxima temporada de verano su actividad en los aeropuertos de Reus (Tarragona) y Girona, a excepción de la ruta Girona-Madrid, que suprimirá debido a que se ha doblado el coste de esta trayecto por el incremento de las tasas en el aeropuerto de Barajas.
En una rueda de prensa en Barcelona, el vicepresidente de la compañía, Michael Cawley, se ha mostrado muy satisfecho por la buena marcha de Ryanair en estos dos aeropuertos, donde el aumento de tasas acordado por Aena ha sido mucho menor que en Madrid y Barcelona, donde la aerolínea aplicará a partir del próximo verano un importante ajuste de sus operaciones.
En el aeropuerto de Barcelona-El Prat, Ryanair reducirá su actividad un 23 %, lo que supondrá la pérdida de 1,2 millones de pasajeros y de 1.200 puestos de trabajo directos. En concreto, la aerolínea cancelará cuatro rutas (Alicante, Lubeck, Múnich y Trieste) y reducirá las frecuencias semanales de otras veinte, entre las que se encuentran Bilbao, Bruselas, Budapest, Gran Canaria, Málaga, Milán o Estocolmo.
Ryanair operará 170 vuelos semanales menos y retirará además un avión de la base de Barcelona. Cawley ha explicado que estos recortes son una respuesta inevitable a la decisión del Gobierno español de doblar las tasas aeroportuarias en Barcelona y Madrid, un incremento excesivo, ha dicho, que perjudicará de forma directa al turismo y, en consecuencia, también al empleo y la economía española.
"Aena quiere salir de la bancarrota cobrando a los turistas, que no están dispuestos a pagar este aumento de tasas y vuelan a otros países", ha subrayado Cawley, que ha recordado que Ryanair es el "principal cliente" de Aena, al que paga más de 200 millones de euros anuales en tasas.
Cawley ha asegurado que Ryanair sólo replanteará sus recortes en España si Aena da marcha atrás y reduce las tasas aeroportuarias.
Apoyo a la fusión IAG y Vueling
Por otro lado, Cawley ha considerado "buena" la posible fusión de Vueling e IAG, "hólding" resultante de la fusión de Iberia y British Airways, y ha asegurado que no ve ningún motivo por el que Europa pueda vetar la operación.
Cawley ha explicado que el negocio del transporte aéreo está hecho para los grandes grupos, por lo que es difícil que compañías pequeñas sobrevivan.
Una buena opción para garantizar la viabilidad de estas aerolíneas de menor tamaño, ha dicho, son las fusiones, como la que pretende llevar a cabo IAG con Vueling.
Cawley considera que la UE debería dar luz verde a esta integración, así como a la de Ryanair con la también irlandesa Air Lingus, por la que el pasado mes de julio presentó una oferta de compra de 694 millones de euros.
"Apoyo la fusión de IAG y Vueling, es buena y no se le tendría que poner ningún impedimento desde Competencia de la UE", ha señalado el directivo.
Cawley, por otro lado, ha defendido la política seguridad de Ryanair y ha destacado que se encuentra en el grupo de compañías más seguras de Europa.
Ryanair ha sido objeto de investigación por parte de diversas autoridades a raíz de tres aterrizajes de emergencia ocurridos el pasado 26 de julio en el aeropuerto de Valencia por una supuesta falta de combustible. Por el momento, un informe preliminar de la autoridad irlandesa ha concluido que la aerolínea de bajo coste cumplió con la normativa de seguridad y operativa de la UE.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 29/11/2012 10:09

El motiu que Ryanair deixi el Girona - Madrid no es per les taxes sino per l'AVE.
D'aqui pocs mesos hi hauran 8 AVEs (Figueres)- Girona - Madrid, amb un temps de trajectre de 3h-4h a 200€ Anada i tornada amb tarifa completa, ofertes de Renfe apart. Ryanair per vendre bitllets a baix cost, també necesita vendre altres a un preu mes alt. I no vendria mai un Girona - Madrid per mes de 150€ incloses les maletes i tots els extres. Per tant abandona el trajecte.
Comparativa Ryanair AVE:
- Temps de trajecte similar.
- Comoditat sense dubte la del AVE.
- Frequencies: 1 avio diari - 8 AVE.
Ryanair sols pot omplir l'avió a preu baixos. I per tant no fa negoci.
Quan va sortir l'AVE Madrid Valencia, Ryanair va abandonar el Valencia - Madrid.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 19/12/2012 17:10

http://www.324.cat/noticia/2014913/econ ... stinacions
Economia
Girona
Ryanair manté el nombre de passatgers a Girona i amplia fins a 61 les seves destinacions

Redacció Actualitzat a les 13:52 h 19/12/2012
Ryanair mantindrà aquest any i el vinent els dos milions i mig de passatgers a l'aeroport de Girona i tindrà 10 rutes noves de cara a l'estiu. En total hi haurà 61 destins, entre els quals predominen les ciutats del nord d'Europa i els països escandinaus. Fins aquest estiu, Ryanair operava 58 rutes des de l'aeroport de Girona, però ara substituirà set d'aquestes rutes perquè l'ocupació dels avions no era la prevista.

Tots els destins connecten amb ciutats europees, excepte dos vols a l'estiu que enllaçaran l'Estat amb Palma i Eivissa. Entre les noves connexions s'inclouen diversos vols als països nòrdics i escandinaus. Oslo torna a incloure's com a destí i hi haurà dos nous vols a Suècia (a Jonkoping i Kalmar) i dos més a Finlàndia (a Tampere i Lappeenranta). La resta de vols seran amb Holanda (Groningen), Polònia (Katowice), Alemanya (Lubeck), Xipre (Pafos) i Itàlia (Trieste). En total, durant la temporada d'estiu que ve, Ryanair tindrà vuit avions amb base a Vilobí d'Onyar i hi farà uns 450 vols per setmana.

D'entre totes les rutes, Fernández-Mellado ha posat l'accent en la de Lappeenranta. Es tracta d'un aeroport on Ryanair fa un any i mig que hi opera. El fet que estigui situat molt a prop de Sant Petersburg podria obrir la porta als turistes russos cap a la Costa Brava. "Aquest aeroport finlandès es troba relativament a prop de Sant Petersburg, i ja l'hem connectat amb destins com Düsseldorf i Milà", ha explicat Fernández-Mellado.

Fernández-Mellado ha dit que això obeeix a dos motius: un és que des del Prat ja s'ofereixen destins al "mercat domèstic" i l'altra, la política alcista de taxes que aplicarà Aena a partir del gener del 2013. Precisament, el cap de màrqueting i vendes de Ryanair ja ha reiterat que, de cap manera, entra en els plans de la companyia recuperar el Girona-Madrid i ha recordat que, arran de l'apujada de taxes, retallaran un 23% els vols des del Prat.

El fet que Ryanair no arribi als tres milions de passatgers incompleix el conveni subscrit amb l'Associació per a la Promoció i el Desenvolupament de les Comarques Gironines (AGi). El responsable de màrqueting i vendes de l'Estat, Luis Fernández-Mellado, no ha volgut valorar les conseqüències ni les possibles sancions, i s'ha limitat a dir que les previsions de la companyia són tancar tant el 2012 com el 2013 amb les mateixes xifres.

El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ja va advertir el mes d'agost que, si no es complien els acords, es reduiria l'aportació publicitària que les institucions fan a l'aerolínia de baix cost.



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dimecres 19/12/2012 21:29

davida ha escrit:El motiu que Ryanair deixi el Girona - Madrid no es per les taxes sino per l'AVE.
D'aqui pocs mesos hi hauran 8 AVEs (Figueres)- Girona - Madrid, amb un temps de trajectre de 3h-4h a 200€ Anada i tornada amb tarifa completa, ofertes de Renfe apart. Ryanair per vendre bitllets a baix cost, també necesita vendre altres a un preu mes alt. I no vendria mai un Girona - Madrid per mes de 150€ incloses les maletes i tots els extres. Per tant abandona el trajecte.
Comparativa Ryanair AVE:
- Temps de trajecte similar.
- Comoditat sense dubte la del AVE.
- Frequencies: 1 avio diari - 8 AVE.
Ryanair sols pot omplir l'avió a preu baixos. I per tant no fa negoci.
Quan va sortir l'AVE Madrid Valencia, Ryanair va abandonar el Valencia - Madrid.
No ho veig pas tant clar:
- Madrid Valencia son 300 km, Madrid Girona depassa els 650 en línia recta (uns 700 en tren). L'ave tardarà 4 hores , amb parades a Barcelona i Saragossa.
- Els vols Girona-Madrid eren tres: matí, migdia i vespre. I et permetía anar i tornar en un dia ben aprofitat a Madrid
- I m'estranyarà que el preu baixi d'aquests 200 Euros a l'Ave, en tant que si ho pot fer a Ryanair si les taxes son les que eren...

Em sembla que el tema donarà molt a parlar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/12/2012 23:55

http://www.vilaweb.cat/noticia/4069539/ ... linia.html

Divendres 28.12.2012 18:58

Pilots de Ryanair denuncien en un reportatge la manca de seguretat de l'aerolínia

L'Associació de Pilots Neerlandesos demana una investigació europea per confirmar si els avions viatgen amb el mínim combustible possible

Quatre pilots de l'aerolínia Ryanair han denunciat en un reportatge a la televisió neerlandesa que reben pressions de l'empresa per viatjar amb el mínim combustible possible. El documental del programa 'Reporter' de la televisió KRO s'emet aquest divendres a la nit i inclou els testimonis dels quatre pilots de forma anònima. Els comandants posen en dubte les polítiques de seguretat de Ryanair i acusen la companyia d'instaurar una 'cultura de la por' en què els pilots que qüestionen les normes són transferits a bases més lluny de casa seva. El president de l'Associació de Pilots Neerlandesos, Evert Van Zwol, ha exigit una investigació a nivell europeu, segons diu la cadena en una prèvia del reportatge.

El reportatge 'May Day - May Day' de la televisió KRO denuncia que els pilots de Ryanair no estan d'acord amb algunes de les polítiques de seguretat de l'aerolínia. Segons expliquen quatre pilots, els avions viatgen amb el mínim combustible possible, el que en algunes ocasions provoca situacions límit com les del passat mes de juliol a València, on fins a tres avions de Ryanair van haver d'aterrar d'emergència.

Segons la prèvia del documental que ha difós la cadena neerlandesa, un dels pilots assegura que reben pressions per viatjar amb menys petroli perquè l'empresa pugui estalviar diners. El pilot assegura que els avions van al límit de la regulació i que això afecta la seguretat. El documental assegura que el dia dels tres aterratges d'emergència a l'estat espanyol el desastre va estar a prop. 'Tinc por que passi alguna cosa si no es canvia', diu un dels pilots al documental, segons KRO.

Els pilots expliquen al documental que s'ha instaurat a l'aerolínia una política de la por i que els qui qüestionen les mesures d'estalvi de Ryanair són castigasts. Segons el comunicat de la televisió previ a l'emissió del documental, un dels càstigs més habituals és traslladar el pilot a una base més lluny de casa seva. El comunicat de la cadena també cita un ex-comandant de Ryanair que parla d'un règim d'opressió, una dictadura.

Per la seva banda, i arran de les acusacions del documental, el president de l'Associació de Pilots Neerlandesos, Evert Van Zwol, ha exigit una investigació sobre les pràctiques de Ryanair, que considera que s'han d'aturar de forma imminent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/10/2013 15:54

Brussel·les obre un expedient per les ajudes a Ryanair als aeroports de Girona i Reus

La Comissió Europea considera que les subvencions a la companyia aèria irlandesa podrien ser il·legals

http://www.ara.cat/economia/Ryanair-Com ... 98936.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 21/02/2014 12:17

Diari de Girona, 21 de febrer de 2014 ha escrit: Europa podria obligar a eliminar les ajudes que rep Ryanair a Girona
La nova normativa només permetrà acords comercials en el cas que no afavoreixin únicament una aerolínia
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 21/02/2014 23:31

El alcalde de Tarragona tilda a Ryanair de "informales" e "impresentables"
Josep Fèlix Ballesteros dice que no le preocupa la posible supresión de las ayudas públicas que recibe la aerolínea
Tarragona | 21/02/2014 - 15:34h | Última actualización: 21/02/2014 - 15:40h | (EFE)
http://www.lavanguardia.com/local/tarra ... anair.html



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Divendres 21/02/2014 23:38

jaezcurra ha escrit:El alcalde de Tarragona tilda a Ryanair de "informales" e "impresentables"
Josep Fèlix Ballesteros dice que no le preocupa la posible supresión de las ayudas públicas que recibe la aerolínea
Tarragona | 21/02/2014 - 15:34h | Última actualización: 21/02/2014 - 15:40h | (EFE)
http://www.lavanguardia.com/local/tarra ... anair.html
Sip, es la típica sentencia de político de ciudad donde opera Ryanair, nada nuevo que no hayan hecho ya, políticos de otras ciudades españolas.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 16/04/2014 17:47

Ryanair diu que si el Govern aplica la taxa mediambiental reduirà els seus vols a Catalunya
La companyia anuncia que volarà des de Barcelona a Manchester i Edimburg aquest hivern
ELENA FREIXA Barcelona | Actualitzada el 16/04/2014 11:39
http://www.ara.cat/economia/Ryanair-aer ... 88061.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/04/2014 18:28

Ryanair amenaça, Ryanair vol cobrar més i pagar menys, Ryanair fa tripijocs... res que no haguem vist.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 16/04/2014 21:54

Yo no veo mal que Ryanair exijan, que pidan lo que les de la gana, como si piden que lluevan gominolas, me resbala bastante. El problema es cuando viene el gobierno de turno a ser la furcia de Ryanair y le dan todo lo que pide para luego poder seguir presumiendo de que los aeropuertos de Catalunya sí ven vuelos (aunque haya que subvencionarlos!) porque somos un país, grande e importante. Lo más patético de Ryanair no es Ryanair, sino que la GenCat haya querido instrumentalizarlos como su línea aérea nacional para así poder tener vuelos en el Aeropuerto de Girona y los demás aeropuertos que nos sobran, y de esa manera esconder el despilfarro de los aeropuertos detrás de más despilfarro en subvenciones. Vamos, lo mismo que Spanair pero con otro nombre.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 17/04/2014 8:43

Diari de Girona, 17 d'abril de 2014 ha escrit: La taxa verda de Barcelona podria acabar restant vols a l´aeroport de Girona
El nombre de places que s'oferiran a Girona aquestes vacances serà un 3,1% superior a les de l'any passat
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 27/05/2014 8:41

Diari de Girona, 27 de maig de 2014 ha escrit: Ryanair elimina les connexions amb París i Londres a partir de l´hivern
Deixarà l'aeroport de Girona amb només 14 rutes, enfront de les 19 que hi havia durant la temporada passada
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 27/05/2014 15:13

A París ho veig normal, ja que Ryanair no vola en ciutats on hi ha l'alta velocitat. Però a Londres? No té sentit.



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dimarts 27/05/2014 18:06

El Supremo confirma que Ryanair realizó actos de competencia desleal contra una agencia de viajes on line

La Sala Civil confirma que la compañía aérea realizó actos de denigración y obstaculización de la agencia de viajes on line que culminaron con el anuncio, en plena época de vacaciones, de que cancelaría los vuelos de sus clientes convenidos con esas agencias
Autor: Comunicación Poder Judicial
La Sala Primera del Tribunal Supremo ha estimado parcialmente un recurso de casación interpuesto por Ryanair contra Rumbo en un litigio en el que Rumbo, como agencia de viajes on line, demandó a Ryanair por competencia desleal reclamando los daños en su imagen y reputación ocasionados por la desviación de clientela.
La demanda fue estimada parcialmente en primera instancia, declarando que Ryanair, como compañía de vuelos de bajo coste, había realizado actos de denigración y obstaculización contra Rumbo.
Esta sentencia fue confirmada por la Audiencia Provincial de Madrid, que además consideró que Ryanair había realizado actos desleales de discriminación en materias de condiciones de venta al negarse a prestar servicios a los consumidores que hubieran contratado con agencias on line, ordenando también la publicación del fallo de la sentencia.
Ryanair interpuso recurso de casación contra esta sentencia, que ha sido estimado parcialmente en el único aspecto de declarar que Rumbo no tenía legitimación activa para alegar normativa de consumidores. La sentencia, de la que es ponente el magistrado Ferrándiz Gabriel, considera que si bien Rumbo es titular de intereses perjudicados por los actos de Ryanair, sin embargo, ese perjuicio no es consecuencia directa del acto ilícito de la discriminación, como exige la jurisprudencia de la Sala, sino que quien realmente lo sufrió de forma directa fue la clientela.

La consecuencia de esta decisión es la revocación de la sentencia de la Audiencia Provincial en la consideración de la existencia de actos desleales de discriminación. Sin embargo, la sentencia confirma el resto de pronunciamientos de la instancia y considera que Ryanair llevó a cabo actos de denigración al realizar manifestaciones no verdaderas que menoscabaron el crédito de Rumbo mediante mensajes insultantes e innecesarios sobre su comportamiento profesional.

La sentencia ratifica también la decisión de la instancia de considerar contraria a la buena fe y desleal la conducta llevada a cabo por Ryanair consistente en anunciar la cancelación de aquellos vuelos que hubieran sido contratados a través de este tipo de agencias.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimecres 28/05/2014 14:42

Renfe451 ha escrit:A París ho veig normal, ja que Ryanair no vola en ciutats on hi ha l'alta velocitat. Però a Londres? No té sentit.
¿Tal vez porque Girona solo tiene 100.000 habitantes? ¿Tal vez porque la única razón de que aún lleguen vuelos a Girona es porque los subvenciona la Generalitat, no fuera a parecer que tenemos aeropuertos inútiles igual que en toda España? ¿Tal vez porque lo más absurdo de ese aeropuerto es que la gran mayoría de gente que lo usa vienen desde Barcelona?

En algun momento hay que tocar con los pies a tierra, y no porque el PIB de Catalunya esté por encima de la media española eso significa que podamos o debamos permitirnos un aeropuerto para una ciudad de 0,1 millones de habitantes. ¿En qué mundo vives que consideres normal que Girona además de AVE tenga un aeropuerto? ¿Que es lo siguiente, un Metro para Girona? :cop :cop :cop :cop :cop :cop



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”