Notícies de Ryanair

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Respon

Ara que arriba a El Prat, agafaràs Ryanair?

Si, més opcions per vola econòmic i potenciar la pobra T2
12
32%
No, perquè jo sóc de Girona/Reus i ja l'agafo/ava allà
1
3%
No, ni que me'l regalin!!
22
58%
Altres (expliqueu)
3
8%
 
Vots totals: 38
orig440

Re: Notícies de Ryanair

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 18:33

Per això, és que tot això de Ryanair ha fet és un frau, i es deixa passar tan tranquil·lament.
Au revoir :hola .



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 12/08/2008 19:20

orig440 ha escrit:Per això, és que tot això de Ryanair ha fet és un frau, i es deixa passar tan tranquil·lament.
Au revoir :hola .
Doncs la comissió europea ha determinat que té dret a fer-ho.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 19:22

Precissament per això no ho entenc, la decisió de la CE i de Foment.
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/08/2008 20:33

Caldrà veure què hi diu la justícia d'algun país de la Unió Europea. Per poc que algun tribunal falli contra Ryanair, això crearà un precedent a tot arreu.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 13/08/2008 13:45

megapauer ha escrit:Doncs la comissió europea ha determinat que té dret a fer-ho.
Això no significa que el que està fotent sigui correcte i ètic. ;)

La Comissió Europea l'ha cagat moltíssimes vegades; i ja sabeu què passa quan la caguen: indemnitzacions milionàries...Per exemple, fa poc la UE va haver d'indemnitzar Schneider Electric (fabricant de material elèctric) per bloquejar la compra de Legrand (un altre fabricant de material elèctric) perquè segons la Comissió "es provocaria una situació de monopoli", cosa que s'ha determinat que no era certa. :?

En tot cas, no entenc què fot Ryanair si sap que la majoria de places les ven a travès de webs tipus eDreams, Atrápalo, lastminute, etc. És a dir, sembla que vulgui "dinamitar" els seus principals proveïdors de clients... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 18:23

Veient com està la crisi del petroli (tot i que s'ha aliviat), sembla com si a Ryanair li hagi afectat bastant, com a Spanair :? , perquè, com molt bé dius, no té cap sentit tot el que està fent.
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/08/2008 17:45

Notícia del Vilaweb:

DIJOUS, 14/08/2008 - 11:52h

Ryanair cancel·la els bitllets amb data posterior al 25 d'agost comprats en webs externes

Ja ho ha comunicat a les agències virtuals

L'aerolínia Ryanair cancel·larà tots els bitllets comprats des d'agències en línia (com Atrápalo, Bravofly, eDreams o V-Tours) per volar amb un dels seus avions a partir del 25 d'agost. La directora de vendes de la companyia, Sinead Finn, ho ha dit avui des de Barcelona, i ha explicat que deixaven dues setmanes de marge perquè les agències retornessin els diners als seus clients i aquests tinguessin prou temps per comprar un altre bitllet.

Ryanair manté així el seu pols amb les agències de viatges en línia, que va començar dilluns, quan ja va dir que ho faria. De fet, Finn ha dit avui que la cancel·lació dels bitllets comprats des de webs externes es faria efectiu en el termini de dues setmanes a partir de l'11 d'agost, dilluns.

Finn ha dit que ja ho havia comunicat a les agències en línia, perquè haurien de ser elles les que retornessin els diners als clients. Ryanair les acusa d'incórrer en una activitat il·legal que atempta contra les seves condicions, de donar informació errònia, d'encarir el bitllet a l'usuari i d'usar una tecnologia que alenteix el funcionament de la seva pròpia web.

La Comissió Europea va considerar dimarts que la companyia podia anul·lar els bitllets comprats mitjançant 'webs falses o il·legals' i va dir que estudiaria si també afectava els bitllets adquirits a través d'agències de viatges que treballen a la xarxa.

Les reserves fetes a través de les agències virtuals suposen només el 0,5% del total de Ryanair, un miler diari.
I ara, la versió de l'Avui:

Ryanair començarà a cancel·lar bitllets a partir del 25 d'agost

L'aerolínia va anunciar fa uns dies que canvel·laria els bitllets d'internet adquirits en webs diferents a la seva. El portal Atrapalo estudia demandar Ryanair

EFE
Barcelona
Ult. Act. 14.08.2008 - 12:55 hs


La directora de vendes de Ryanair, Sinead Finn, ha anunciat aquest dijous a Barcelona que la seva companyia de baix cost començarà a cancel·lar vols contractats a través de portals de viatges, i no de la seva pròpia pàgina web a internet, a partir del 25 d'agost.

En una roda de premsa a Barcelona, Finn ha assegurat que ja s'està comunicant a les pàgines web de viatges aquesta situació, perquè "nosaltres no coneixem qui són els clients finals d'aquestes empreses. Aquest és un dels problemes que tenim".

Ryanair manté així el seu pols amb les agències de viatge en línia amb aquesta amenaça de cancel·lació, que començaria durant l'última setmana d'agost.

Aquelles persones que hagin adquirit un bitllet de Ryanair a través d'altres portals hauran de comprar el bitllet directament a la web oficial de l'aerolínia i esperar que el portal des d'on havien adquirit l'altre bitllet els torni els diners.

Possible demanda d'Atrápalo
El director general d'Atrápalo, Manuel Roca, ha assegurat avui que l'activitat del portal de viatges en línia és "absolutament transparent i lícita" i ha anunciat que la companyia estudia demandar l'aerolínia irlandesa pels danys i perjudicis que pugui arribar a causar la "campanya" que ha emprès.

Atrápalo és, al costat de Rumbo i eDreams, una altra de les agències de viatges en línia denunciades per la companyia de baix cost per venda il·legal de bitllets, segons han informat fonts del sector a Europa Press.

En un comunicat, Roca ha considerat que la companyia aèria vol "crear un clima de desconfiança" cap als portals en línia per intentar canalitzar la venda dels seus bitllets a través de la seva pròpia pàgina web. D'aquesta manera, segons el director general d'Atrápalo, Ryanair evitaria la comparació de preus.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dijous 14/08/2008 18:34

O bé és que Ryanair té una cara que se la trepitja o bé és que necessita diners.
Au revoir :hola .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/08/2008 19:24

orig440 ha escrit:O bé és que Ryanair té una cara que se la trepitja o bé és que necessita diners.
Més que "o bé... o bé", es tracta d'ambdues coses al mateix temps, segons la meva humil opinió.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 19/08/2008 17:48

Font de la notícia: http://www.cincodias.com/articulo/empre ... emp_2/Tes/
Ryanair se enfrenta a más de 20 demandas
Las agencias online han anunciado acciones legales contra Ryanair por querer cancelar todas las reservas hechas a través de sus webs. Éstas son, sin embargo, las últimas demandas de una larga lista que contiene publicidad engañosa, impago de tasas o daños y perjuicios a famosos.


Compártalo:
Delicious
Digg
Technorati
Meneame
Ayuda

* Enviar una noticia
* Versión para imprimir
* Versión solo texto

¿le interesa?
¿Le interesa?
Estadísticas de la noticia




Paula Carrión / MADRID (19-08-2008)

Ryanair -la más agresiva de todas las compañías de bajo coste- ha pasado y pasará varias veces por los juzgados en estos años. Su política comercial ha llevado a la aerolínea que dirige Michael O'Leary a tener que verse las caras en los tribunales con la Unión Europea, con los consumidores y con otras empresas.

En total, más de 20 demandas esperan en los despachos de Ryanair. La última de ellas le ha llevado a un lío con autoridades y consumidores por su intención de cancelar todas las reservas de sus vuelos realizadas en webs que no sean la suya propia al considerar el resto "ilegales". No todos los pleitos en los que Ryanair está envuelta son del mismo calibre. Los más importantes los detalla la propia aerolínea en el informe que envía anualmente al regulador estadounidense (SEC, en sus siglas en inglés).

En dicho documento la low cost admite que uno de sus riesgos más importantes son los procesos legales en los que se haya envuelta por ayudas estatales en determinados aeropuertos. El punto de inicio fue en2002 cuando la Comisión Europea (CE) investigó el acuerdo entre la compañía aérea y el aeropuerto de Bruselas (Charleroi) por las ventajas concedidas a la irlandesa por parte del ente gestor el aeropuerto.

En 2004 se resolvió que las ayudas concedidas en Charleroi eran legales porque permiten desarrollar la explotación de aeropuertos secundarios poco utilizados hasta el momento. Sin embargo, se declararon incompatibles las rebajas en las tasas, por las que tiene que devolver cuatro millones de euros, declarando que las condiciones ventajosas equivalen a una ayuda estatal. Este fue el precedente para que aerolíneas y autoridades competentes pusieran a Ryanair en su punto de mira y la acusaran de estar recibiendo ayudas poco claras por parte de gobiernos regionales para fomentar el uso de ciertos aeropuertos.

Así, desde 2005 la CE ha iniciado investigaciones y acciones legales contra Ryanair por la financiación en los aeropuertos de Lubeck, Tampere, Schonefield, Alghero, Pau, Hahn y Bratislava. En España, aún no se han denunciado públicamente estos casos pero desde Comisiones Obreras miran a aeropuertos como el de Gerona y Alicante.

Jorge Carrillo, secretario de Acción sindical del sector aéreo de CC OO considera que "en España hay subvenciones encubiertas por parte de diputaciones a Ryanair" y apunta a la inactividad de la Justicia en este aspecto. Por su parte compañías aéreas como Iberia y Air France también denunciaron la misma actividad. El último episodio en los aeropuertos se formalizó este mes cuando el gestor aeroportuario británico, propiedad de Ferrovial, denunció a la aerolínea por el impago de una parte de las tasas aeroportuarias que cobra por la utilización del aeródromo londinense de Stansted. La política de la aerolínea irlandesa también ha tenido su efecto entre las organizaciones de consumidores.

Además de la consabida amenaza de cancelación de billetes, la low cost acumula denuncias por billetes anunciados como gratis, por obligar a coger seguros opcionales, por cobrar recargo por equipaje, etc. Enrique Piñero, abogado de Facua, asegura que "a Ryanair le sale rentable engañar". Y hasta caras conocidas también se han visto en pleitos con la aerolínea. El presidente francés, Nicolás Sarkozy, y Carla Bruni ganaron un juicio por utilizar sin permiso su imagen para un anuncio. Otros casos similares han sido los del presidente del gobierno, José Luis Rodríguez Zapatero y el del motorista Valentino Rossi.

Según Piñero, la low cost sale impune de la mayoría de pleitos porque las autoridades no son lo suficientemente duras. Y aunque le sancionen, "la campaña publicitaria ya la han hecho", sentencia el abogado.
La aerolínea irlandesa también ataca en los tribunales de justicia

Todo comenzó con este titular: "Ryanair denuncia a agencias online por la venta ilegal de sus billetes". La aerolínea, aparte de recibir, también envía denuncias a aquellos que se meten con ella. O'Leary parece haber hecho suyo el refrán de "donde las dan las toman" y ya en 2007 interpuso una demanda ante la CE contra Air France, Lufthansa y Swiss por pactar el precio del recargo del combustible.

Además estudió demandar a la confederación francesa de trabajo por los daños que sufrió tras la huelga, el pasado mayo, de sus empleados. Más atrás, en 2006, Ryanair denunció al gobierno británico por no suavizar las medidas de seguridad en los aeropuertos, algo que aún sigue pidiendo.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 19/08/2008 17:52

Ryanair garantiza los vuelos a Londres pese huelga de facturadores equipajes

El parón está previsto para los próximos lunes 25 y viernes 29 de agosto
0 votos
Añadir comentario
Disminuir fuenteAumentar fuente
ImprimirE-mail
19/08/2008 | Actualizada a las 14:34h

Reus. (EFE).- La aerolínea irlandesa de bajo coste Ryanair ha garantizado en un comunicado que mantendrá sus vuelos del aeropuerto de Stansted (Londres) los próximos lunes 25 y viernes 29 de agosto pese a la huelga de los facturadores de equipaje.

Seguir leyendo noticia

Según las mismas fuentes, en esas fechas los trabajadores de UK Trade Union, encargados de la facturación y el transporte de equipajes, han convocado una huelga.

El director de comunicación de la aerolínea irlandesa, Stephen McNamara, ha asegurado que la compañía no admitirá que la huelga perjudique a sus clientes y por eso, permitirán a los pasajeros usar el registro de facturación y de equipaje de mano en línea de Ryanair si la convocatoria de huelga se cumple.

El Aeropuerto de Reus ofrece dos conexiones diarias con Stansted, a las 09.45 y las 22.25 horas, y dos vuelos Stansted-Reus.
Font de la notícia:http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 36392.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/08/2008 15:44

Notícia de l'Avui:

Normalitat a l'aeroport de Girona el dia marcat per Ryanair per iniciar les cancel·lacions de les reserves

ACN
Vilobí d'Onyar
Ult. Act. 25.08.2008 - 15:34 hs


L'Aeroport Girona Costa Brava ha viscut amb normalitat el dia que la línia aèria Ryanair ha fixat per iniciar les cancel·lacions de les reserves fetes a través d'altres webs com E-dreams, Atrápalo o Booking.

Fonts de LESMA i dels serveis de terres de Ryanair, han informat que aquest matí no hi hagut cap passatger que no hagi pogut embarcar i que tampoc tenen constància de cap cancel·lació. Així, Ryanair no ha complert els advertiments d'anular els bitllets comprats a través d'altres webs.

Aquest dilluns estàs previst que surtin 50 vols de l'aerolínia des de l'aeroport Girona Costa Brava.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/08/2008 13:19

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 30347.html

La despresurización de un avión de Ryanair que iba a Girona causa 26 heridos
El incidente ocurrió cuando sobrevolaba Francia, descendió 8.000 metros en cinco minutos, y aterrizó en Limoges

26/08/2008 | Actualizada a las 09:01h
Barcelona. (EFE).- Un avión de la compañía Ryanair que viajaba de Bristol a Girona tuvo que aterrizar anoche en Limoges (Francia) por un problema de despresurización, según han confirmado a Efe fuentes de AENA.

En el avión, que había salido de Bristol (Inglaterra) sobre las 22:00 horas y que tenía prevista su llegada a Girona a las 23:40 horas, viajaban unas 170 personas, según fuentes de Ryanair, de las cuales, 26 resultaron heridas leves. Una vez examinados, 16 pasajeros, entre ellos varios niños, fueron hospitalizados por problemas auditivos, que aunque no son graves son muy dolorosos.

Fuentes del aeropuerto de Girona han explicado que ante los problemas de despresurización de la cabina el piloto del avión decidió desviarse de su ruta hacia Francia, y solicitar permiso para aterrizar en Limoges.

Ryanair ha facilitado un nuevo aparato que ha viajado hasta Girona con algo más de un centenar de pasajeros, y ha aterrizado en este aeropuerto sobre las 04:05 horas.

Las misma fuentes han indicado que una parte de pasajeros que volaban entre Bristol y Girona no han querido volar y han decidido continuar el viaje por carretera.

El aeropuerto de Girona ha facilitado el aterrizaje del avión, a pesar de que está cerrado entre las doce de la noche y las seis de la mañana debido a unas obras que se están haciendo en la pista y que finalizarán el próximo mes de octubre.

Desde el aeropuerto de Girona se ha señalado que este incidente no ha afectado al tráfico aéreo y que todos los vuelos han salido esta mañana a su hora. La mayoría de los pasajeros que viajaban en un avión de la compañía Ryanair de Bristol (Inglaterra) a Girona, y que anoche aterrizó en Limoges (Francia) por un problema de presión en la cabina han llegado al aeropuerto de Girona sobre las 04.05 horas, según han confirmado a Efe fuentes de AENA.

Entre los pasajeros estaba el explorador del Ártico Pen Hadow y su mujer Mary, junto con sus dos hijos.

Hadow, famoso por ser el primer hombre en caminar solo desde la costa norte de Canadá hasta el polo norte en 2003, dijo a los medios británicos que muchos pasajeros estaban en estado de conmoción y algunos lloraron de alivio cuando el avión aterrizó.

Trece niños de Girona que volvían de estudiar inglés iban en el avión de Ryanair

Un total de 13 niños, de entre 14 y 16 años, de la provincia de Girona que volvían Bristol (Inglaterra) para seguir un curso de inglés viajaban en el Boeing 737 de la compañía Ryanair, que anoche tuvo que hacer un aterrizaje de emergencia en Limoges (Francia) tras sufrir una despresurización en la cabina.

Un portavoz de la Fundación Joan Riera, que organizaba la estancia de estudios de los menores en Inglaterra, ha explicado a Efe que los menores fueron hospitalizados junto a otras personas en un centro de Limoges para ser sometidos a una revisión ya que algunos sufrían dolor de oídos, aunque todos tienen previsto regresar este mediodía a Girona tras ser dados de alta.

Por ahora, sólo cuatro de los trece escolares que viajaban en el vuelo de Ryanair permanecen todavía en Francia, aunque tienen previsto viajar este mediodía en autocar hasta Girona, tras haber sido dados de alta. De los trece, nueve pudieron regresar ya anoche a Girona en un vuelo fletado por Ryanair desde Limoges y han dormido en sus casas.

Todos los que fueron hospitalizados continuarán su viaje por carretera, junto con otros 18 pasajeros que optaron por no volar y viajar en autobús hacia su destino. Ryanair dispuso un autocar que saldrá desde Limoges a las 12.00 para trasladar a estos pasajeros a quienes la compañía proporcionó alojamiento en un hotel. Primeros testimonios

Una de las pasajeras del vuelo de Ryanair ha explicado que se han vivido algunos momentos de pánico. "He notado un descenso muy rápiso y de repente han caído las mascarillas. Pero no nos han explicado nada, no teníamos información y hemos sentido pánico".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/08/2008 13:44

Segons ha explicat un pilot de la TAP a les notícies a Portugal, els pilots de Ryanair s'exposen a ser acomiadats si fan tornar l'avió a la terminal en cas de detectar una anomalia, així que, en cas de dubte, opten per córrer el risc.

Comença a ser hora de que caigui una bona cleca judicial damunt de Ryanair, altrament, un altre vol JK5022 serà el nostre pa de cada dia a Europa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/08/2008 23:48

Notícia d'Europa Press:

La CE contestarà a Ryanair "en els pròxims dies" a l'amenaça de cancel·lar els bitllets comprats fora de la seva web

27/08/2008 18:25

BRUSSEL·LES, 27 d'agost (EUROPA PRESS)

La Comissió Europea respondrà "en els pròxims dies" a l'aerolínia irlandesa de baix cost Ryanair a la informació que li va remetre aquest divendres per justificar la seva decisió de cancel·lar els bitllets d'avió adquirits en agències de viatges per internet, com les espanyoles Atrápalo, eDreams i Rumbo, perquè entén que inflen els preus dels bitllets amb recàrrecs innecessaris i considera que operen il·legalment.

El portaveu de Transports de l'executiu comunitari, Fabio Pirotta, ha explicat avui que la Comissió Europea continua analitzant la resposta de Ryanair, a la qual contestarà "en els pròxims dies".

Tot i això, el portaveu no ha volgut avançar si la Comissió Europea li requerirà més precisió en els arguments que l'han portat a decidir cancel·lar reserves fetes a través de les agències de viatges en línia o si li demanarà que aporti més dades per justificar-la.

L'aerolínia irlandesa de baix cost assegura a la CE que aquestes cancel·lacions obeeixen a les operacions il·legals fetes per les esmentades agències que no només han inflat els preus reals dels bitllets en el seu propi lucre, segons les seves acusacions, sinó que també han alentit el funcionament de la pàgina de reserves de Ryanair utilitzada usualment pels seus clients.

Les agències en línia haurien violat així els termes i condicions dels contractes, la garantia de preu i el copyright de la marca, assegura l'aerolínia.

De fet, la companyia aèria ha enviat a la CE informació detallada d'evidències d'aquests fraus i adjunta documentació relativa a reserves realitzades per Bravofly.com, eDreams.com, Volgratis.com, Wegelo.com, a les quals acusa d'inflar els preus entre 200% i el 300% en alguns dels casos.

"Hem respost als requeriments de la CE subministrant evidències documentals de la venda il·legal de bitllets d'avió que ha estat perpetrada als consumidors per part d'aquestes agències en línia", ha destacat el conseller delegat de Ryanair, Michael O'Leary.

"És destacable, però no sorprenent, que un nombre d'agències comunitàries i la CE hagin intentat culpar Ryanair de bloquejar les activitats il·legals d'aquestes agències, en comptes d'abordar el verdader escàndol que amaga augments de preu del 200% i el 300% que han estat carregats a uns consumidors innocents", s'ha lamentat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 28/08/2008 7:50

Guigui ha escrit:Notícia d'Europa Press:

De fet, la companyia aèria ha enviat a la CE informació detallada d'evidències d'aquests fraus i adjunta documentació relativa a reserves realitzades per Bravofly.com, eDreams.com, Volgratis.com, Wegelo.com, a les quals acusa d'inflar els preus entre 200% i el 300% en alguns dels casos.

Té collons que ho digui la que ha estat constantment utilitzant publicitat enganyosa, mentint a l'hora de publicar preus, inflant-los fins un 1000% quan has acabat de pagar tots els extres, etc.

Jo es que els retirava la llicència de vol.

Per cert, segueixo qüestionant la legalitat de cobrar comissió per pagar amb tarjeta. El Banc d'Espanya no ho permet això. A més a més, no permeten el pagament en metàl·lic. Si això no és inflar el preu...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/08/2008 12:19

megapauer ha escrit:Per cert, segueixo qüestionant la legalitat de cobrar comissió per pagar amb tarjeta. El Banc d'Espanya no ho permet això. A més a més, no permeten el pagament en metàl·lic. Si això no és inflar el preu...
Però en això, són aquests, és Clickair, és Vueling, i de les "high-cost" (amb moltes cometes, si les volem diferenciar de les que he esmentat) no ho sé perquè darrerament no n'he comprat personalment cap bitllet.

En general, al món de les línies aèries impera la llei de la jungla, i comença a ser hora de que la Comissió Europea hi fiqui cullerada, com ja ho ha fet a la telefonia mòbil, per exemple.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/09/2008 14:34

Notícia de Vilaweb:

DILLUNS, 01/09/2008 - 06:00h

Pilots de Ryanair denuncien que els racionen el combustible de seguretat

La companyia ho fa per l'augment del preu del carburant

Un article publicat a The Sunday Times assegura que la companyia aèria Ryanair raciona el combustible de seguretat per estalviar despeses. L’article cita un document intern dels pilots de la companyia, al qual diu que ha tingut accés. Segons aques document, l'empresa retalla el dret discrecional del comandant de l'avió de demanar carburant addicional. I els pilots s’exclamen, segons l’article, que aquesta mesura pot comprometre la seguretat dels passatgers.

La normativa europea estableix que cada avió comercial ha de transportar un càrrega de contingència equivalent al 5% del combustible que necessita un vol, per a poder respondre a imprevisibles, com ara una desviació imprevista a un aeroport alternatiu. A més, els pilots tenen el deure de sol·licitar més carburant per motius meteorològics o per desviacions de la ruta.

Segons el document intern, els pilots de Ryanair tenen un límit de 300 quilos de carburant addicional, que costen 227 euros. Demanar més combustible, diu el text, sols pot fer-se excepcionalment.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2008 21:14

Segons informa avui la revista alemanya Stern, la Comissió Europea ha donat la raó a Ryanair en l'afer de les reserves a través de terceres pàgines web.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 06/09/2008 12:45

Ryanair suspende la línea Jerez-Frankfurt
y reduce parte de los vuelos a Londres
20MINUTOS.ES. 05.09.2008
Ryanair suspende la línea Jerez-Frankfurt y reduce parte de los vuelos a Londres

Ryanair podría suspender la línea que une el aeropuerto de Jerez con la ciudad alemana de Frankfurt a finales del mes de octubre, algo que ya habría anunciado a sus empleados la semana pasada, según una información de diariodejerez.es.
El aeropuerto ya ha perdido rutas de Vuelin o Spanair
Según este diario, la compañía aérea también reducirá parte de los vuelos a Londres, en concreto los que llegan al aeropuerto de Stansted de la capital londinense, que pasarían de un vuelo diario a cuatro por semana.

Ryanair aún no ha confirmado ni ha desmentido los cambios en estas rutas, y desde el aeropuerto jerezano tampoco se han querido pronunciar al respecto.

De confirmarase la noticia, el aeropuerto jerezano estaría pasando uno de sus peores momentos. En los últimos meses, el aérodromo ha perdido rutas de distintas compañías, como Vueling o Spanair, con destinos a Madrid, Bilbao y las islas Canarias, respectivamente.

Ryanair ja sembla una empresa estil renfe.



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”