Inter-railers en la sala??

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Inter-railers en la sala??

Entrada Autor: Andrakko » Dissabte 07/08/2010 13:10

Salutacions.

Estic preparantme un inter-rail, i em preguntava si hi havia en aquet raco de món inter-railers que volguesin compartir experiéncies i sabiduries varies ;)

Pel que fa a mi tinc el viatge mig planejat tot i que no se si el fare per presupost, d'altra banda als que hagueu tingut ocasió de viure un viatge com aquet, a on heu anat? debeu tenir un bon grapat de anécdotes curioses oi?

Ens anirem veient pel fil.



Lauriqui
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: Lauriqui » Dissabte 07/08/2010 20:50

És un viatge que tinc pendent de fa anys, però mai he pogut fer-ho, sempre em quedo amb dubtes de dies, preus i zones....



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/08/2010 20:56

N'hi ha un parell de fils que fan referència al tema, http://transport.cat/viewtopic.php?f=4& ... inter+rail i http://transport.cat/viewtopic.php?f=13 ... inter+rail però ja estan una miica obsolets. Caldrà veure si algú del fòrum hi ha viatjar recentment, i si explica la seva experiència.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/08/2010 17:57

Jo vaig fer Interrail amb la meva dona l'estiu del 2002 per Alemanya i Àustria, i només en puc contar meravelles. D'entrada, a Alemanya només pagava un suplement de 2 euros per a Intercity i de 4 per als ICE, però a Àustria (i també a Suïssa) hi anava tot inclòs. Crec que les condicions no han canviat d'ençà.

La part més pesada (o de més aventura, segons es miri) és travessar França de nit, ja que els Trenhotel no hi estan inclosos, ni pagant suplement. I si no tens reserva, et pot tocar dormir al costat del lavabo, com em va passar al tram Narbona-Lió, ja que el tren Irun-Ginebra duia els cotxes justs per a les reserves, tot i que hi deixava pujar tothom.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Andrakko » Dimarts 17/08/2010 22:43

Bo saber-ho, els tren-hotel elipsos estan fora del inter-rail? vaja si alguna vegada torno a fer plans haure de tenir-ho en comte, pel que fa al meu inter rail queda suspés fins a que arribin temps millors, en el seu lloc m'he preparat un petit viatge per castella i lleó, recomano moltisim fer-los amb molta antelació les tarifes estrella de renfe suposen un estalvi important ( no hi ha cap intenció de publicitar a renfe, tansols un comentari).

Un dels trens que em tocara agafar sera el substitut del unamuno fins a saragossa, algú sap de quina generació es el material rodant que l'ha substituit? era un talgo IV?

Tornan al tema dels inter-rail, el que em feia mes por i donava mes dubtes era el menjar, mes que el on dormire, quines formules teniu? restaurante? embutido y pan? fast food? frutos secos y dulces hypercaloricos (leche condensada).

Fins aviat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/08/2010 23:37

Andrakko ha escrit:Tornan al tema dels inter-rail, el que em feia mes por i donava mes dubtes era el menjar, mes que el on dormire, quines formules teniu? restaurante? embutido y pan? fast food? frutos secos y dulces hypercaloricos (leche condensada).
Durant el viatge, entrepans i menjar cuinat però apte per a menjar fred. Un cop a destinació, restaurant, que sempre n'hi ha de barats a qualitat raonable, apart de conèixer la gastronomia local, una altra forma de córrer món. Fast food, mai.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 24/08/2010 20:38

Jo n'he fet 4 Inter-rails i és del millor que hi ha, especialment si t'agraden els trens!
;)


Visca el metro!!

Andrakko
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Andrakko » Dimecres 25/08/2010 22:12

hola bitxofo, m'ho crec que ha de ser una bona experiencia, a on has anat? com t'ho organitzes? vas a hotels? albergs? camping? i per menjar?

buff quina bateria de preguntes, vulle estar ben preparat per cuan em toqui a mi.

Fins aviat.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”