Històries d'amor als transports

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Històries d'amor als transports

Entrada Autor: metring » Divendres 09/11/2007 16:34

Acabo de llegir una notícia molt curiosa a La Vanguardia, a on parla d'un noi que ha trobat a una noia de la que s'havia enamorat al metro de Nova York:

Un joven neoyorquino encuentra a su misteriosa enamorada que conoció en el metro de Nueva York

Con la ayuda de un amigo, Patrick Moberg, de 21 años, halló a la chica que resultó ser una becaria australiana, llamada Claire Hayton y que hace prácticas en una empresa editorial

Nueva York. (EFE).- Un joven romántico y enamoradizo ha saltado a las páginas de los periódicos neoyorquinos después de haber creado una página de internet para buscar a la joven de la que se enamoró durante un trayecto en el metro de la Gran Manzana.

Patrick Moberg, de 21 años y original del estado de Tennessee, vio a una morena en la línea cinco del metro de Nueva York de la que se enamoró a primera vista y a la que, según señaló, vio como la mujer de sus sueños.

Para encontrarla, Moberg, que se dedica al diseño, creó una página web "www.nygirlofmydreams.com", con unos dibujos bastante infantiles, en las que indicaba "he visto a la chica de mis sueños en el metro" y pedía ayuda para encontrarla, dando todo tipo de detalles sobre la hora en que sus miradas se cruzaron y cómo iba vestida la joven en cuestión.

Cuarenta y ocho horas después y gracias a un amigo de la joven, Moberg encontró a su chica, que ha resultado ser una becaria australiana, llamada Claire Hayton, que hace prácticas en una empresa editorial, indicó hoy el diario New York Post.

"En serio, la he encontrado!", informa Patrick en su página web, en la que también informa de que "ya no habrá actualización" vía internet de su anuncio, y que como en muchas "malas películas y canciones ahora cada uno tendrá que inventarse su propio final".

"Una fastidiosa coincidencia"
El argumento de la historia se parece peligrosamente al tema de la canción "Yoùre beautiful", que el británico James Blunt hizo famosa hace un par de años, pero Moberg afirma que es "una fastidiosa coincidencia".

Al joven Romeo, que recibió muchos correos electrónicos y numerosas llamadas en las que las chicas reconocían no ser la de la línea 5, pero sí estar dispuestas a la aventura sentimental, le llegó la foto de su Julieta a través de un mensaje de un amigo de esta. Por el momento, a lo único a lo que la chica se compromete es a una "amistad".


--------------------------------------------------------------------------------------------
Això m'ha fet recordar que, en aquella revista petita que donaven a les andanes de FGC (no sé si encara la fan), sortien sempre cartes de gent que buscava a algú, noi o noia, del que s'havia fixat dins els trens. Creieu que és un bon sistema per a lligar? O pel contrari, veieu algú que us atrau, i no el torneu a veure?



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Divendres 09/11/2007 17:51

També recorda al mític anunci del metro dels 2 nens de "si s'asseu li dic alguna cosa" "si em diu alguna cosa m'assec".

Bona forma per lligar...? Jo sóc dels que pensa que hi ha tantes formes de lligar com persones hi ha a la terra.


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 09/11/2007 18:44

El problema de molts del que pul·lulem pel fòrum és que quan som al Metro, al Bus, etc. estem pendents d'altres coses (a banda de si tenim o no tenim parella). :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 09/11/2007 19:01

JaMiRo! ha escrit:El problema de molts del que pul·lulem pel fòrum és que quan som al Metro, al Bus, etc. estem pendents d'altres coses (a banda de si tenim o no tenim parella). :D
Jo, t'asseguro que si veig un pibonazo al metro, no passa desaparcebut als meus ulls... :P



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 09/11/2007 19:18

victorcasta ha escrit:Jo, t'asseguro que si veig un pibonazo al metro, no passa desaparcebut als meus ulls... :P
:cunao


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/11/2007 1:35

El primer petó amb la meva dona ens el vam fer en un B-757 de Transavia, vol Àmsterdam-Katmandu amb escala a Sharjah, suposo que en espai aeri iranià.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dissabte 10/11/2007 7:47

JaMiRo! ha escrit:El problema de molts del que pul·lulem pel fòrum és que quan som al Metro, al Bus, etc. estem pendents d'altres coses (a banda de si tenim o no tenim parella). :D
+1

I arriba al punt de ser "de metge" quan vas pel carrer amb la parella et diu "cada cop que sents un autobús te l'has de quedar mirant"?

Sempre et queda el consol de dir-li "que prefereixes? que miri a un autobús o a una altra noia?" :x

Per cert, parlant d'autobusos i noies, suposo que us sabeu el mitic acudit de l'Eugenio...oi?


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 10/11/2007 10:54

Hola,
Guigui ha escrit:El primer petó amb la meva dona ens el vam fer en un B-757 de Transavia, vol Àmsterdam-Katmandu amb escala a Sharjah, suposo que en espai aeri iranià.
¿Te diste un beso con tu mujer sobrevolando espacio aéreo iraní? como te pille "el barbas" ese que dice que en Irán no hay problemas de homosexualidad (claro, se los carga a todos) te vas a enterar...

:patada

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 10/11/2007 14:35

Pep ha escrit:Per cert, parlant d'autobusos i noies, suposo que us sabeu el mitic acudit de l'Eugenio...oi?
¿Qué autobús? xD



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/11/2007 13:38

No sé si qualificar-la d'història d'amor, però un cop en la desapareguda (i alhora mítica) revista Viari hi aparegué una declaració d'amor com tantes en van arribar a sortir. Ara bé, el fet que alguns punts de la història quadressin amb mi sumat a que aquesta sortí publicada just després d'una carta realment meva aixecà tot un mar de rumors a classe. Vaig passar-me gairebé dos mesos desmentint que la ditxosa carta fos meva, fins i tot vaig escriure una altra carta al Viari adreçada a l'autor recriminant-li que fos tan ambigu :|



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dissabte 01/12/2007 1:24

victorcasta ha escrit:
Pep ha escrit:Per cert, parlant d'autobusos i noies, suposo que us sabeu el mitic acudit de l'Eugenio...oi?
¿Qué autobús? xD
Exacte! ;)


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 03/12/2007 6:54

Continuant amb el que ha dit en GuiGui el primer petò amb la meva parella va ser a l'andana direcció Horta,a Cornellà Centre. Recordo que va ser ella que "es va llençar" i fins aquell moment jo estava sense saber que fer, i mirant com els trens entraven i sortien de la cua de maniobres, van passa com 4 trens...realment un moment tens, però que sempre recordaré. Cada cop que agafo allà el metro em venen records. (hmmm aquells 1000 que mai més veurem i que tants bons records em porten)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/12/2007 9:06

El meu primer petó amb la meva nòvia va ser a l'estació de Pl. Catalunya L3. Des d'aquell moment, n'han vingut molts més tan a estacions de TMB com en les d'altres operadors de transport públic :D



davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 03/12/2007 9:27

Jo vaig tindre varies aventures amoroses en el vaixell que va de Helsinki a Estocolm, popularment dit per aquelles terres "The Boat Love" (nom en Angles de la series "Vacaciones en el Mar").
He fet el trajecte 3 cops (en total 6 nits, una d'anada i un altre de tornada) i nomes 1 nit no vaig tindre una aventura amorosa.
Es podria dir turisme sexual, si pero on els homes i les dones ho fan voluntariament i sense interes economics.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 03/12/2007 11:10

Si jo us expliqués, en un tren nocturn entre Kraków i Gdansk... :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 03/12/2007 19:47

wefer ha escrit:El meu primer petó amb la meva nòvia va ser a l'estació de Pl. Catalunya L3. Des d'aquell moment, n'han vingut molts més tan a estacions de TMB com en les d'altres operadors de transport públic :D
Doncs el meu va ser prop del baixador de Carretera de les Aigües :)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 03/12/2007 22:59

Hola,
wefer ha escrit:El meu primer petó amb la meva nòvia va ser a l'estació de Pl. Catalunya L3. Des d'aquell moment, n'han vingut molts més tan a estacions de TMB com en les d'altres operadors de transport públic :D
¿Qué dice Ud. "Mr. metring", que todo comenzó en el GMB? ¿y qué opina de esto "Mrs. wefer"?

:D

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 03/12/2007 23:49

Quan estudiava a Barcelona i baixava a diari a classe, al metro tenia un petit "hobby", un joc bastant estúpid, però que m'encantava: fer polsos de mirades, és a dir, aviam qui aguanta més estona mirant l'altra persona. I sobretot, buscava la mirada d'alguna noia que tenen una mirada potent, penetrant, que provocava en mi una situació, potser tensa, però també molt intensa que, malhauradament, mai em va dur a res.

Quan vaig estar a Berlín, em va venir al cap de provar aquesta mena de "joc". I vaja, a la primera noia que li faig un "pols", acabem els dos rient en els vagons de l'U-Bahn. Però tot té una pega: la noia va marxar a la següent estació...



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 04/12/2007 18:29

victorcasta ha escrit:faig un "pols"
Ejem, ejem... :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 04/12/2007 20:19

U-Bahn ha escrit:
victorcasta ha escrit:faig un "pols"
Ejem, ejem... :x
xD Com estem!!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”