Endevina on he estat

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Endevina on he estat

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 25/01/2014 11:05

Ecomobisostrans ha escrit:M'ha vingut al cap un record de quan era petit, i us el poso en forma d'endevinalla (la gràcia es veure quan es triga a treure-ho sense el mapa davant, perque amb el mapa es xupadíssim)

Parlo de quan tenia 4-5 anys, llavors vivia prop d'una estació de la L3 i anava a vegades amb la mare a una botiga, de la que tinc molt bons records (i de fet encara hi és), que queda prop d'una estació de la L5. Doncs bé, avui en dia per fer aquest trajecte faig el mateix nº de parades fent l'enllaç a qualsevol de les 3 estacions. ¿De quin trajecte parlo?
"Me arriesgo": Catalunya - Diagonal? :?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 25/01/2014 13:36

einn? :x Per anar de Catalunya a Diagonal no haig de fer cap enllaç! :)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 25/01/2014 19:07

Ecomobisostrans ha escrit:einn? :x Per anar de Catalunya a Diagonal no haig de fer cap enllaç! :)
Com que Catalunya és un enllaç, Pg. de Gràcia és un enllaç i Diagonal és un enllaç, doncs aquí n'hi té lògica, no? :x :x :x

Bromes a part, és que sóc un catet amb això de les endevinalles :martell1 .



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 25/01/2014 20:09

Ecomobisostrans ha escrit:M'ha vingut al cap un record de quan era petit, i us el poso en forma d'endevinalla (la gràcia es veure quan es triga a treure-ho sense el mapa davant, perque amb el mapa es xupadíssim)

Parlo de quan tenia 4-5 anys, llavors vivia prop d'una estació de la L3 i anava a vegades amb la mare a una botiga, de la que tinc molt bons records (i de fet encara hi és), que queda prop d'una estació de la L5. Doncs bé, avui en dia per fer aquest trajecte faig el mateix nº de parades fent l'enllaç a qualsevol de les 3 estacions. ¿De quin trajecte parlo?
D' Espanya a Badal


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 25/01/2014 23:54

Renfe445 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:einn? :x Per anar de Catalunya a Diagonal no haig de fer cap enllaç! :)
Com que Catalunya és un enllaç, Pg. de Gràcia és un enllaç i Diagonal és un enllaç, doncs aquí n'hi té lògica, no? :x :x :x

Bromes a part, és que sóc un catet amb això de les endevinalles :martell1 .
vermer3 ha escrit:D' Espanya a Badal
Crec que no m'heu entès cap dels 2:
Jo anava d'una estació de L3 a una de L5. Actualment per enllaçar aquestes línies hi ha 3 estacions (Sants-Estació, Diagonal i Vall d'Hebrón), doncs bé, faci l'enllaç on el faci recorro el mateix nº de parades (hi ha 1 única solució possible).



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 26/01/2014 11:24

Una es Poble Sec.
De Diagonali a Poble son 6 parades, per Sants Estació o per L3.
De Diagonal a Vall d'Hebron son 5 parades.
De Diagonal a Sagrera son 5 parades.
La de mig de Vall d'Hebron i Sagrera es Vilapiscina.

De Vilapiscina a Diagonal per L5 son 9 parades
De Vilapiscina a Diagonal per Vall d'Hebron son 4 + 5 parades

El recorregut el Vilapiscina Poble Sec.

Jo visc a Virrei Amat i per anar a Paral.lel a vegades faig el transbord a Vall D'hebron, per anar sentat, o si es una hora de baixa frequencia i se m'ha escapat el metro via Sagrera.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 26/01/2014 12:08

Siiiii! :ok

Exacte, jo vivia prop de Poble Sec, i anava a vegades a la botiga Integral, que queda prop de Vilapicina (C/Euclides). Quins records, m'encantava anar-hi, tant per la botiga com pel trajecte en metro. M'en vaig adonar de que tant per Sants-Estació com per Diagonal hi havia 15 de parades i li vaig dir a la mare, i llavors a vegades anàvem per una i tornàvem per l'altre. I recordo que un dia al tornar a casa em vaig posar a mirar la guia de Barcelona, que era el meu llibre preferit, i em vaig adonar de que Horta i Montbau quedàven força prop, i pensava que es tindria que allargar la L5, amb 1 parada al mig prop de la Pl.Clota, amb lo que amb aquest nou enllaç igualment el trajecte tindria 15 de parades. Finalment lo que s'ha fet es allargar-lo a vall d'Hebrón que es 1 parada abans, però entremig n'hi han 2, amb lo que el nº de parades es manté. :)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”