"Calendario de las cosas que todos decimos cuando...

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

"Calendario de las cosas que todos decimos cuando...

Entrada Autor: metring » Dijous 23/12/2010 18:53

...montamos en tren", és el títol del calendari de Renfe per al 2011, que he aconseguit a Sants. Cada mes té un dibuix i una frase tipus "¿Ya hemos llegado? Que corto se me ha hecho" (qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència) o "Mira mira que cielo" (a la vida real, no el podriem veure perquè les finestres estan pintades de grafitis o trencades :x ).

Quines serien segons vosaltres, les frases més realistes sobre la Renfe, per posar en un calendari?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 23/12/2010 19:31

metring ha escrit: Quines serien segons vosaltres, les frases més realistes sobre la Renfe, per posar en un calendari?





I per excel·lència:



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/12/2010 19:39

Lluita, no puc fer més que :plas per la currada :riure



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/12/2010 20:01

Una altre, de Rodalia.info:

"On són els revisors quan un gilipolles és posa a fumar entre els vagons"



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 25/12/2010 22:32

Al mes de juny, és curiosa la traducció que fan al gallec i català (de basc no en tinc coneixements) de la frase "Anda un molino, y otro"... Potser com que a Catalunya no hi ha molins com a La Manxa, han preferit traduir-ho per "Guaita! Un cérvol. I un altre!"



Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Entrada Autor: Pardal » Dilluns 27/12/2010 2:49

Otra muy buena es:

¿Por qué **** estamos parados en la señal de entrada?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 30/12/2010 14:12

A quina banda de l'estació l'heu aconseguit? L'altre dia a Sants vaig fer una passada ràpida (anava amb pressa) i no vaig veure res. A Clot tampoc (si a Clot n'hi haguessin m'hi passaria, ja que m'agafa més a prop).

Això dels dibuixos que comentes... ja no hi han fotos de trens com l'any passat?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 30/12/2010 14:57

aim ha escrit:A quina banda de l'estació l'heu aconseguit? L'altre dia a Sants vaig fer una passada ràpida (anava amb pressa) i no vaig veure res. A Clot tampoc (si a Clot n'hi haguessin m'hi passaria, ja que m'agafa més a prop).

Això dels dibuixos que comentes... ja no hi han fotos de trens com l'any passat?
Entra a la oficina d'atenció al client de Sants i allà en trobaràs.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 30/12/2010 15:03

No, ja no hi han fotos, sinó uns dibuixos minimalistes (apart de les frases, que tela...).



França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 22/07/2011 22:33

Yo cuando voy con alguien y pillamos R2 siempre digo "Toma ya!!! Buque, sí señor", cuando aparece una 451 Castefa-Granollers. O cuando aparece una unidad a la que no estoy acostumbrado o rara digo cosas en plan "en simple? pero qué cojo.-..???" o en doble en caso contrario. Una 447????? cuando en la línea circulan otras unidades. Algo que suelo usar mucho es la expresión "Toma ya!!!"


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dissabte 23/07/2011 6:44

anar cap al xiringito d'atenció al client i "Perdona, tienes horarios de las lineas 1, 3, 4 y 7?". O escoltar per megafonía "...aquest tren circula amb retrard" i deixar anar sense voler un irònic "no j***s?!"



França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Diumenge 24/07/2011 22:29

"qué **** pinta esto aquí?" Cuando ves aparecer un tren a Matarò en Sant Feliù de Llobregat y los carteles indican que por ahí sólo circulan trenes con destino Terrassa o Manresa.

*Esta misma situación se puede dar para los casos de Sant Joan despì, Molins o Cornellà y es aplicable a los trenes destino Calella y Arenys.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 25/07/2011 10:18

Hola,

Hay una pregunta genérica que vale para todos los casos de desinformación, retrasos, paros imprevistos a la entrada de estaciones o en los propios andenes cuando pasan los minutos y no sale, no sale, no sale...

¿Pero qué pasa ahoraaaaaaaaa?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 29/07/2011 14:48

Y otra cuando coges en Sant Celoni el del Aeroport: ¿Cuándo llegaré a Barcelona?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Divendres 29/07/2011 16:15

La ops!!!! Y esto que pinta en esta linea??



Avatar de l’usuari
D4V1D.83FY
N4
N4
Entrades: 50
Contacta:

Entrada Autor: D4V1D.83FY » Divendres 19/08/2011 15:43

I que hem dieu de estar en un baixador o estacio sense serveis i el tren no ve, i tarda, i no saps res i no hi ha informacio: pero vendra algun dia el tren? se le habra pinchado una rueda (ho solen dir a on vic x D )...

O voler vaixar en alguna estacio i no poder per que la gent no deixa: que gentuza sin educacion!

Saludos



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”