Qui surt en aquesta foto?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Qui surt en aquesta foto?

Entrada Autor: wefer » Dimarts 14/06/2011 12:43

Endevineu qui són les dues persones que surten en aquesta foto:

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/06/2011 12:52

El de l'esquerra és Salvador Dalí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 14/06/2011 14:09

Guigui ha escrit:El de l'esquerra és Salvador Dalí.
Estic d'acord. I el de la dreta sembla Walt Disney. Probablement ho és, ja que en aquesta pàgina n'hi ha una altra imatge d'en Dalí (amb la mateixa corbata) i la seva dona Gala muntats a sobre d'un trenet als jardins de la casa de Walt Disney a Brentwood, California.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dimarts 14/06/2011 22:44

Si, ell són els dos personatges citats. A en W. Disney li agradaven els trens i a banda de la "maqueta" que es veu va voler que els Disneylands en tinguéssin "una de grossa". Que jo sàpiga són de tracció vapor i tot i formen sempre un tortell al voltant dels parcs ténen instalaciacions vistoses, sobre tot ponts.
Un cop, en temps de Franco i en blanc i negre, vaig mig veure un programa de Disney dedicats als trens. Tot i que de vegades es repetien (a TVE) mai més el vaig tornar a veure.
En Dalí no crec que frisés gaire per ells tot i que els utilitzava quan no tenia més remei. Als anys 40 no era dificil veure'l a l'estació de Passeig de Gràcia per anar cap a Sitges tot fent el numeret amb la seva pinta pública. En la foto no s'el veu massa entusiasmat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 15/06/2011 9:29

Efectivament, són Salvador Dalí i Walt Disney.

En quant als trens i Salvador Dalí, segurament no n'era cap afeccionat però sabioa valora-los com cal. si no, no s'explicaria que digués la frase que més identifica a tots els habitants de Perpinyà i de la qual se senten més orgullosos, quan va afirmar que l'estació de Perpinyà era el centre del món. I perquè ningú ho oblidi, ho tenen escrit en lletres ben grosses al terra de la pròpia estació.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”