Maquinista a vapor per un dia aprop de Toulouse

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Maquinista a vapor per un dia aprop de Toulouse

Entrada Autor: davida » Divendres 05/08/2011 23:00

Per si hi ha gent interesada...

http://www.cftt.org/pages/sp/dia-vapor.html

¿LE GUSTARÍA CONDUCIR UNA MÁQUINA DE VAPOR DURANTE TODO UN DÍA?

Para los amantes de los trenes

Para los que buscan algo original y diferente

Un verdadero viaje en el tiempo

Un regalo único para usted o para otras personas (familiares, amigos…)

Programa de la jornada:

9h00 : llegada al depósito, primer contacto con el equipo de formación, clase teórica sobre el funcionamiento de la locomotora de vapor
- Preparación de la locomotora, encendido.
- Marchas con la locomotora sin coches, iniciación práctica a las tareas del fogonero y del maquinista.

12h00 : comida en compañía del personal del tren en el comedor de nuestro depósito.

14h00 : tracción de los trenes de pasajeros durante toda la tarde

18h30 : fin del servicio de trenes de pasajeros, maniobras y retorno de la locomotora al depósito.

19h00 : fin de la jornada.



Importe : 100 euros
El precio incluye :
- la participación
- la comida del mediodía, compartida con el personal del ferrocarril
- carnet de socio de la ACOVA (validez un año)
- entrega de un diploma
- viaje gratuito en nuestra línea para la familia (pareja y niños)


Recuerde :
La reserva debe efectuarse como mínimo con una antelación de 3 semanas.

El pago se efectuará en el momento de reservar

La persona que se inscribe debe traer :
- Un mono de mecánico (no inflamable)
- Calzado resistente a alta temperatura
- Guantes (resistentes al calor)

No se contempla ningún reembolso en caso de anulación, un cambio de fecha será propuesto.

La jornada de formación puede ser interrumpida si el comportamiento de la persona en formación atenta a las normas de seguridad del ferrocarril

En cada jornada de formación sólo se acepta una persona


Información, inscripción, disponibilidad :

Contacte con la secretaría 00.33.5. 61. 47. 44. 52. (se atiende en español). Si al llamar escucha un contestador no cuelgue. Espere a que termine el mensaje en francés y deje su mensaje. Para poder contactarle debe indicarnos su nombre, direccion, y un número de teléfono (pronúncielo despacio).


Traduccion Carlos Urkiola



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Divendres 05/08/2011 23:11

Caram amb els Francesos!!!
Ja podrien prendre nota alguns d´aqui.
Després hi ha gent que s´escandalitza qüan es critiquen les "grans activitats" que es porten a terme en el nostre pais .
En fi...
metro3001
PD: I a més a més, segurissim que hi guanyaran un fotiment de calers, amb aquesta activitat.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 05/08/2011 23:35

metro3001 ha escrit:PD: I a més a més, segurissim que hi guanyaran un fotiment de calers, amb aquesta activitat.
Jo això no ho entenc... he fet una mica de càlcul i em surt massa justet:

100 €, dividit entre 10 hores de treball, 10€/hora... suposant que tens un responsable sempre al costat, i que això pagui les despeses, principalment, de menjar i el maquinista responsable... dono per entès que el carbó i el manteniment de la maquinària ho paguen els viatgers, això vol dir per tant que és un benefici complementari a un altre... i massa ajustat pot ser, així que tant com fotimer de diners no crec.

A Catalunya per fer això s'hauria de partir de la idea que ha de ser un ferrocarril petit amb màquines a vapor... i el tren de la Pobla de Lillet és dièsel.

Amés, tot i que m'agrada la idea, no sé si els treballadors et tracten com un ruc que paga per treballar deu hores, que encara que ens agradi, no deixa de ser, per a ells, treball. Això no treu que, si ara estigués bé de diners, ho faria!


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 06/08/2011 1:16

També hi ha el curs anual de Maquinista del vapor que fa el museu vasc del ferrocarril, crec que son 200-300€ per una setmana de curs. Surt mes car l'allotjament que el curs en si a Azpeitia.
Jo soc de la promoció del 2008. Pero per 100€ i mes aprop que Azpeitia segur que hi han catalans interesats.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”