Cartografia amateur

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Cartografia amateur

Entrada Autor: Busman » Dimecres 28/09/2011 14:34

Hola foraires,

Bé, feia temps que no entrava en el fotracat, però he tornat perquè tinc curiositat per sondejar el següent. A banda del meu interès pel transport, darrerament he recuperat un altre dels meus divertiments de sempre, que és el de inventar-se i dibuixar mapes -és a dir, de llocs que no existeixen-. Abans els feia amb el Paint, i vaig arribar a tenir un domini força avançat de l' eina, amb la contrapartida d' haver de fer segons quines coses píxel a píxel per obtenir resultats aparents. La qüestió és que ara he abandonat Windows per sempre i m' he passat a Linux (Ubuntu), amb la qual cosa there's Paint no more.

La meva pregunta és si algú més té aquesta dèria i, en aquest cas, si coneix algun software (lliure, per descomptat) que em faciliti la tasca. De moment, estic tornant als meus inicis, que és dibuixar-los a ma -cosa que no està pas malament- però m' agradaria disposar d' alguna eina que em permeti fer més coses, especialment elements de naturalesa fractal com la representació de rius i accidents geogràfics. He provat l' Inkscape, però ja sigui per manca de domini o d' eines adequades, no m' acava de convéncer.

Alguna suggerència?

Salutacions i a seguir postejant.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/09/2011 15:29

Recordem a tots els foraires que els temes que no tenen a veure amb el transport només es poden tractar al subfòrum "L'Intercanviador", accessible solament per a usuaris habituals.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”