Trens elèctrics a la venda

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 603

Trens elèctrics a la venda

Entrada Autor: xevi » Divendres 14/10/2011 11:35

Tinc la intenció de vendre material bastant nou amb sistema MARKLIN digital i alguns vagons, aqui es pot fer la oferta? si no es pot fer, sabeu a on ho podria vendre? La intenció és vendre-ho a usuari final, mai a intermediaris.

Merci,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 14/10/2011 11:36

Si, si poses unes fotos i dones preus, endavant.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 17/10/2011 11:24

Hola,

Exacto, pones unas fotos para que el personal vea en qué estado está el material que vendes, les comentas lo que esperas conseguir o les dices el precio de venta y si ellos luego se animan, pues que te lo compren.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 17/10/2011 11:42

xevi ha escrit: La intenció és vendre-ho a usuari final, mai a intermediaris.Merci,
Des del meu total desconeixement del tema, una pregunta: per què no vols vendre-ho de cap manera a intermediaris?



xevi
N7
N7
Entrades: 603

Entrada Autor: xevi » Dilluns 17/10/2011 15:57

Per un tema de preu.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 17/10/2011 19:57

En el tema d'intermediaris, coneixia la casa Palau, al carrer pelai, allà feien, bueno continuen fent, valoracions de material. Aquesta opció no surt gents rentable, generalment t'enportaves menys de la meitat del preu de venta final, era bastanta presa de pèl. Opcions molt recomanables son e-bay o bé mercadillos.



Avatar de l’usuari
Serralson 10300
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Carmel L5

Entrada Autor: Serralson 10300 » Dilluns 17/10/2011 23:45

Jo amb sinceritat tinc una "espineta" clavada desde fa molt de temps. Amb el tema del modelisme ferroviari.

De petit vaig arribar a tenir una maqueta de tren, pero la meva curte edad no la va apreciar com es mereixia... Amb resultats una mique tristos... :cop :'( :'(

De manera que si vols posar fotos del material aqui. I els preus. O enviarme un llistat per missatge privat. En mi podries tenir un potencial comprador.
I tranquil se del cert que lo mes car, son les locomotores.

El que si tindries que comentar es a quina escala pertany el material. Es dir. Si es escala H0 (1:87) o escala N (1:160). Que son les mes utilitzades i conegudes.
O la menys comuna i mes cara (amb diferencia) escala Z (1:220).

Salut :ok


"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 18/10/2011 21:10

Depen del que venguis, potser jo també estaria interessat. Així que si us plau, quan et vagi bé puja les fotos aquí en comptes de fer-ho per privat!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 19/10/2011 12:05

Hola,
Javi M ha escrit:Depen del que venguis, potser jo també estaria interessat. Així que si us plau, quan et vagi bé puja les fotos aquí en comptes de fer-ho per privat!
A ver, entendemos todos que si "xevi" ha abierto el hilo es para realizar su propuesta desde aquí a todos los foristas y visitantes interesados. Con lo cual lo lógico es subir las fotos y explicar su oferta o propuesta. Si por el contrario el objetivo es solamente contactar por privado con quien diga que está interesado, nos lo dices, cerramos el hilo y te pones en contacto con ellos por tu cuenta.

El hilo es el adecuado, el subforo también (lo preguntabas al principio), es más, cuando quien sea tenga una propuesta similar, aquí es donde debe incluirla, pero para que sea cierta, fidedigna y tenga un mínimo de seriedad, hay que poner las fotos de lo que se vende y decirle a la gente lo que vale. Te saldrán más compradores a la vista de las fotos que sin ponerlas y luego ya sí, tras el primer contacto, hablad en privado de lo que querais. Pero en un hilo como este, en plan genérico creo que lo mínimo es poner una imagen y un precio.

:ok

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”