De quina part de Catalunya sou?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

De quina part de Catalunya sou?

Entrada Autor: vilafranca » Dimecres 19/10/2011 23:50

Proposo que cadascu indiqui la seva poblacio i que sigui la seva opinio respecte a la estació de tren del municipi (bé, si n'hi ha)

Com el meu nom indica, soc de Vilafranca del Penedès, i opino que l'estació esta prou bé, andanes altes perquè puguin circular civies, pantalletes, pas superior, ascensors i bé com les altres estacions. L'unic inconvenient: Les vies 3 i 5 de la part esquerre, SON MOLT CURTES! no hi cap ni un tren en simple!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/10/2011 0:01

Sóc de Barcelona... per quina estació començo?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: vilafranca » Dijous 20/10/2011 0:02

Guigui ha escrit:Sóc de Barcelona... per quina estació començo?
Jeje, doncs els de Barcelona comenceu per la que feu servir habitualment, es a dir la que teniu mes a prop de casa!



Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dijous 20/10/2011 0:26

Al avatar tens tota l'informació per part meva. ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 20/10/2011 11:28

Sóc de Barcelona. Actualment visc al costat de Sant Andreu Arenal.
La meva opinió d'aquesta estació? Jo (i molta altra gent) li dic Sant Andreu Orinal. Suposo que no cal dir res més.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/10/2011 12:07

L'estació que em cau més a prop és la de Penitents (L3 del metro de Barcelona). Força profunda, a causa de les aigües freàtiques, té un equip de ventilació a l'andana que fa molt soroll i impedeix de sentir amb claredat cap missatge per megafonia. Els plafons de la volta van ser retirats fa temps, deixant al descobert la paret irregular i els diferents pegots per a canalitzar com bonament es pot l'aigua freàtica, fruit d'una impermeabilització deficient, que també fa aparèixer regerots així que cau una pluja digna d'esment.

La barrera tarifària és de les antigues, cosa que fa que els delinqüents que ens treuen els diners a tothom a base de no pagar bitllet i augmentar l'aportació pública sufragada pel poble entrin com vulguin. Les escales mecàniques funcionen millor que fa uns anys, quan fallaven més que una escopeta de fira. També hi ha ascensor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dijous 20/10/2011 12:56

De Terrassa.

L'estació, tot i ser molt bonica per fora (crec que és el mateix edifici que hi havia quan estava a la superfície) té un greu error d'accessibilitat: està enmig d'una rotonda força transitada. Això fa que molta gent es passi els semàfors com vol per creuar el carrer i arribar a temps al tren. No passen més coses perquè no volen! (error que sembla que s'acabarà repetint a Sabadell Nord)

Pel volum de gent que té, hauria de tenir un segon accés, per exemple, a l'altre extrem de l'andana. Però sent realista, sembla gairebé impossible, tècnicament és bastant complicat, i ara no hi ha diners.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 20/10/2011 14:56

La meva primera estació de metro va ser Santa Eulalia. Després, durant un parell d'anys, Bordeta. I llavors un altre cop Santa Eulalia, fins que (aquest cop sí) em vaig mudar i ara visc a prop de Can Boixeres. Si mai em torno a mudar probablement serà a Torre Baró o al carrer A de la Zona Franca.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 20/10/2011 20:05

Platanito ha escrit:Si mai em torno a mudar probablement serà a Torre Baró o al carrer A de la Zona Franca.
Tant t'agraden les linies automàtiques? :D



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 21/10/2011 12:55

Javi M ha escrit:
Platanito ha escrit:Si mai em torno a mudar probablement serà a Torre Baró o al carrer A de la Zona Franca.
Tant t'agraden les linies automàtiques? :D
No, les estacions descobertes o mig obertes. De fet, quan vivia a Santa Eulàlia, un cop tancada Bordeta, de vegades anava a agafar el metro a Mercat Nou.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dissabte 22/10/2011 10:38

Sant sadurni d'Anoia, una estació antiga pero mes pel fet de deixedesa. Amb molta broticia. l'uniques millores que s'ha fet en l'ultima decada ha estat posar torns i bar-taquilla. de tant en tan pinten el mobiliari perque el sol no acabi de robellar aquest "material historic" dels anys 80



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 22/10/2011 17:18

Actualment visc a Vic, on tenim una estació semi-soterrada, on a l'hivern hi fa moltíssim fred i una estació que depèn d'on cal anar amb paraigües...perquè cauen merdes de colom, igual que el mobiliari de les vies 1-3, que n'està ple i ningú ho neteja.... Ara almenys funcionen totes dos escales mecàniques...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dilluns 24/10/2011 10:38

La meva ha estat sempre Arenys de Mar, si! allà on la via doble s'acaba! De fet també podria incloure Canet de Mar i Caldes d'Estrach, adjacents. Ara, des de fa mig any, la estació de referència per a mi és LLacuna L4


El licor Calisay no se bebe, se saborea

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dilluns 24/10/2011 11:14

Jo sempre he viscut, i visc, a Sant Andreu de la Barca (per a molts Sant Andreu de la Patera o de la Xusma) al Baix Llobregat. L'estació més propera que tinc és la d'El Palau, cosa què ja no solo utilitzar molt degut al nivell de delinqüència què hi ha al Palau i St.Andreu de la Barca, i als trens d'FGC en general, la meva alternativa és agafar el bus (el tinc a la sortida de casa, val igual i vaig més segur)
Les estacions que més solo utilitzar (o estar) són: Martorell, Castellbisbal, Estació de França, Sant Vicenç de Calders (no tant) i del Metro: Pl.Catalunya (L1) i Llacuna (L4)



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 24/10/2011 13:21

oriolp13 ha escrit:Actualment visc a Vic, on tenim una estació semi-soterrada, on a l'hivern hi fa moltíssim fred i una estació que depèn d'on cal anar amb paraigües...perquè cauen merdes de colom, igual que el mobiliari de les vies 1-3, que n'està ple i ningú ho neteja.... Ara almenys funcionen totes dos escales mecàniques...
Pràcticament som veïns, jo sóc de Vic de naixement, vaig viure un any a Taradell i en fa 26 que visc a Tona, a 5 minuts en cotxe de Vic. L'estació més propera és la de Balenyà - Tona - Seva, tot i que molt allunyada del nucli urbà, a uns 2 kms aproximadament, tot i que hi ha una línia de bus que té diverses expedicions a Viladrau i El Brull, la connexió amb transport públic és força dolenta, hi ha més freqüència cap a Vic, i molta gent del poble prefereix anar a Vic que a Balenyà.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dimarts 25/10/2011 18:35

Bé... jo actualment visc a Castellar del Vallès, però fins fa un any i mig vivia a Sant Quirze del Vallès.
L'estació de Sant Quirze es pot puntuar amb un 9/10. Adaptada a PMR, marquesina, seients, a prop del nucli urbà i amb un parell de línies de bus. Sempre hi ha un agent de FGC disposat a ajudar-te.
Actualment utilitzo molt sovint l'estació de Sabadell Nord. En principi cap queixa. Molt ben connectada. Un vestíbul molt bonic. Amb seguretat i taquiller/era (fins les 22h, com no). I l'adaptació a PMR és bona... fins que cal pujar a un 447.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”