VirtualBus

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

VirtualBus

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 08/08/2012 18:23

Hola a tots!

De ben segur que molts dels foraires coneixereu el VirtualBus, un simulador de conducció d'autobusos gratuït polac.

Què us sembla el joc? Us agrada? Quins tipus d'autobús us heu descarregat o heu fet? Quines ciutats ("mapes") teniu instal·lades? Podem parlar sobre el joc i podem deixar la nostra opinió, que de ben segur que, com moltíssima gent el té, molts d'aquí al fòrum el tindreu (un servidor mateix).
P.D.: Hi ha un fil on en wefer parla d'un simulador de trànsit (http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=10335), però m'ha semblat més apropiat encetar fil nou.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 08/08/2012 18:46

Podeu descarregar-vos el VirtualBus aquí: http://english.virtualbus.info. Aquí trobareu també una descripció del joc i les instruccions. També podeu descarregar-vos autobusos i ciutats.

I en aquesta pàgina: http://www.vbusdepot.eu podeu descarregar-vos més autobusos i ciutats, en aquest cas autobusos alemanys (MAN, Mercedes, Setra :?: , VanHool, etc.). El problema és que està en alemany. Si no sabeu alemany podeu fer el que faig jo: traductor del Google / traductor del Bing.

Inclús podeu crear-vos els vostres propis autobusos. Això sí, és bastant complicat (almenys per mi). Els autobusos són fitxers 3ds i has de fer un munt de fitxers i de coses estranyes per tal que funcioni. El que sí que podeu fer és dibuixar-vos els vostres autobusos al Paint i fer-los servir de "pintura"...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 10/08/2012 13:13

Bona idea Juanjo,

Jo el el tinc al portatil i em mola molt. Saps si exsisteix una versió per un iPhone o iPad, o un programa semblant.

A10


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 10/08/2012 13:54

raulitinbcn ha escrit:Bona idea Juanjo,

Jo el el tinc al portatil i em mola molt. Saps si exsisteix una versió per un iPhone o iPad, o un programa semblant.

A10
Que jo sàpiga, el VirtualBus només és pel Windows. Pel mòbil, d'autobusos no hi ha cap. Ara, que hi hagi algun on puguis conduir algun autobús, no ho sé.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 23/08/2012 18:10

Bé, us poso aquí la flota que tinc disponible al VirtualBus. Els autobusos són tots descarregats des dels webs que cito un parell de missatges més amunt.
DX1 M
Mercedes-Benz Integro
MAN EM192
MAN Lion's City
MAN Lion's City T EL 283
MAN Lion's City v2
MAN Lion's City G
MAN MG292
MAN NM152
Mercedes-Benz Sprinter
Mercedes-Benz Citaro
Mercedes-Benz O405N1
Mercedes-Benz O405NK2
Mercedes-Benz CapaCity
Mercedes-Benz O405GN1-IN
Setra S319NF
I les "ciutats" on puc conduir són aquestes (cadascuna té diverses línies excepte la segona):
Maczno
Pforzheim
Podmiejska


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”