Trens a escala H0

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: Interruptors reed

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 25/12/2013 23:52

Javi M ha escrit:Un mecanisme reed no és més que un interruptor que s'acciona per mitjà d'un camp magnètic. A la indústria s'utilitza perquè no requereix contacte físic per a accionar-lo, i perquè no produeix espurnes en obrir-se o tancar-se.

En modelisme ferroviari s'utilitza com a balisa per a monitoritzar la ubicació dels trens. Generalment es fa servir per a regular els discos i evitar accidents, però també pot usar-se per a què els desviaments s'accionin automàticament en funció del recorregut programat de cada tren.
I llavors, que detecta? Els eixos motrius (la loco) o un vagó normal també?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dijous 26/12/2013 1:04

raulitinbcn ha escrit:
Javi M ha escrit:Un mecanisme reed no és més que un interruptor que s'acciona per mitjà d'un camp magnètic. A la indústria s'utilitza perquè no requereix contacte físic per a accionar-lo, i perquè no produeix espurnes en obrir-se o tancar-se.

En modelisme ferroviari s'utilitza com a balisa per a monitoritzar la ubicació dels trens. Generalment es fa servir per a regular els discos i evitar accidents, però també pot usar-se per a què els desviaments s'accionin automàticament en funció del recorregut programat de cada tren.
I llavors, que detecta? Els eixos motrius (la loco) o un vagó normal també?
El contacte reed s'activa mitjançant un imant. L’únic que s'ha de fer és col·locar una imant a la part inferior del vago o maquina i quan passi per sobre del contacte reed tancarà el circuit.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 26/12/2013 13:07

Exacte. El camp magnètic necessari s'aconsegueix amb un imant en aquest cas.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 26/12/2013 18:19

xabuca ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:
Javi M ha escrit:Un mecanisme reed no és més que un interruptor que s'acciona per mitjà d'un camp magnètic. A la indústria s'utilitza perquè no requereix contacte físic per a accionar-lo, i perquè no produeix espurnes en obrir-se o tancar-se.

En modelisme ferroviari s'utilitza com a balisa per a monitoritzar la ubicació dels trens. Generalment es fa servir per a regular els discos i evitar accidents, però també pot usar-se per a què els desviaments s'accionin automàticament en funció del recorregut programat de cada tren.
I llavors, que detecta? Els eixos motrius (la loco) o un vagó normal també?
El contacte reed s'activa mitjançant un imant. L’únic que s'ha de fer és col·locar una imant a la part inferior del vago o maquina i quan passi per sobre del contacte reed tancarà el circuit.
Gràcies per les explicacions! A part d'això, durant el 2014 provaré de fer un mòdul d'un metre i mig.El que no sé és si fer-jo segons les normes d'FCAF o les NEM. Què en recomeneu? N'heu fet algún?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 26/12/2013 23:22

ferroviario_catalan ha escrit:Hola a todos! Tengo un civia escala HO y como todos sabéis viene con decoración de renfe operadora. Y mi intención es pintarlo en colores de la generalitat (puertas y morro naranja) y por más que he buscado por internet y preguntando a amigos, no encuentro nadie que pinte maquetas. Me podeis ayudar??
Muchas gracias!
Yo recomiendo a Unificado, hace transformaciones. Trabaja bien. Te paso por privado las señas, para ponerse en contacto.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 02/03/2014 19:20

No sabia a on posar-ho i ho penjo aqui:

Avui a Pl. Masades i havian unas maravellosas reproduccions de bona part de las series de metro que han existit en escala H0, el problema: el preu doncs son carisimas:

Serie 100 (versio groc i versio blau/blanc), serie 300 (reformats i sense reformar) i serie 400, tots formats per un cotxe motor i un remolc, 1350 Eur.

Serie 1000, 3000 i 5000, cotxe motor i 4 remolcs 1500 Eur.

Encara que no el pot comprar tothom donat l'elevat preu, val la pena donar un cop d'ull per fer disfrutar la vista per lo ben fets que estan.

Deia el venedor, que també els portara a la fira de Lleida.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 02/03/2014 19:50

foronda 141 ha escrit:Encara que no el pot comprar tothom donat l'elevat preu, val la pena donar un cop d'ull per fer disfrutar la vista per lo ben fets que estan.
Evidentment, amb aquests preus ens conformarem amb veure'ls en foto. Alguna foto disponible?



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 02/03/2014 21:15

Aquestas fotos son del facebook del Forum del Metro de Barcelona





fotos de Marc Filella.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Diumenge 02/03/2014 22:13

foronda 141 ha escrit:Aquestas fotos son del facebook del Forum del Metro de Barcelona





fotos de Marc Filella.
Podries posar-les directament al fòrum? Pel que sembla no tinc permís per a obrir-les.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 02/03/2014 23:07

Tan aviat tingui la meva impressora 3D operativa, començaré a vendre al públic diferents models de metro i FGC.
Quant al preu, el just per a cobrir costos. M'atreviria a dir que fins i tot seran més econòmics que els models comercials de qualsevol botiga de modelisme ferroviari, que cobren preus que em semblen una estafa.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/03/2014 0:48

epuig29 ha escrit:Podries posar-les directament al fòrum? Pel que sembla no tinc permís per a obrir-les.
Jo tampoc les puc veure.
Javi M ha escrit:Quant al preu, el just per a cobrir costos.
Home, tampoc passa res si et quedes una mica de benefici.

Igualment, quan he fet el comentari dels preus no volia dir que aquestes maquetes, per la quantitat d'esforç dedicat, no valguin aquest preu, cosa que tampoc no sé. Simplement dic que la majoria de la gent (entre la que m'incloc) no es pot permetre gastar aquest dineral en una simple maqueta, i més tal com està "la cosa".



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 03/03/2014 14:33

Genial, quan en tinguis ens avises, i si puc... o encara sóc viu, miraré de fer-te compra.... o encàrrec i compra.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 03/03/2014 20:54

Perdoneu la meva ignorancia, pro els que ja tenim una edat, no en sabem mes.

Tinc las fotos al escriptori. Com es fa per pujar-les al fil ????

Gràcies.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 03/03/2014 21:04

foronda 141 ha escrit:Perdoneu la meva ignorancia, pro els que ja tenim una edat, no en sabem mes.

Tinc las fotos al escriptori. Com es fa per pujar-les al fil ????

Gràcies.
Quan redactes un missatge, et surt a baix un botó que posa "Penja un fitxer adjunt". Cliques i adjuntes els arxius. També pots penjar-les a un web extern i enllaçar-les.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 04/03/2014 20:29



Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 04/03/2014 21:54

I un altre foto.
Fitxers adjunts
MASADAS 2.jpg
MASADAS 2.jpg (103.25 KiB) Visualitzat 7189 cops



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 05/03/2014 18:00

Espectacular!!!!!


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dimecres 05/03/2014 19:37

Òndia, qui pugués comprar-los... La veritat és que tots estan molt ben fets. Si ens posem tiquismiquis la única "pega" és que el 5000 no porta el passadís d'intercomunicació, però a part d'això són reproduccions molt ben fetes.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 05/03/2014 21:53

Unes reproduccions absolutament exel·lents res del que havia vist fins ara :o



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 06/03/2014 0:47

Unes reproduccions excel·lents, senzillament m'he de treure el barret. :o :plas :plas



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”