Trens a escala H0

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Trens a escala H0

Entrada Autor: wefer » Dijous 06/03/2014 18:48

Impressionants.
Repeteixo: llàstima dels preus totalment inaccessibles, però reconec que ho valen.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 15/03/2014 11:50

Electrotren ha tret un tramvia pintat amb els colors antics de TB vermell i crema, i inclus porta l'anagrama antic de Tramvies de Barcelona.

El problema: Es que aquest model no ha corregut mai a la xarxa de Barcelona.

Preu 181 Eur.

http://www.hornby.es/ultimas-novedades/ ... ilips.html



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 15/03/2014 14:26

El cartell de destinació diu: "RETIRO - Av. José Antonio (Entenza)"

A Barcelona hi ha hagut mai cap zona coneguda com a Retiro?



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 15/03/2014 15:11

El cartell de destinació diu: "RETIRO - Av. José Antonio (Entenza)"
Es refereix "A Cotxera" que era a la cantonada de Diputació amb Entença.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 25/03/2014 1:01

Alguns models exposats a L'Expotren de Lleida el passat cap de setmana.
Fitxers adjunts
EXPOTREN LLEIDA 03-14 31.JPG
EXPOTREN LLEIDA 03-14 31.JPG (152.37 KiB) Visualitzat 8985 cops
EXPOTREN LLEIDA 03-14 23.JPG
EXPOTREN LLEIDA 03-14 23.JPG (159.78 KiB) Visualitzat 8985 cops
EXPOTREN LLEIDA 03-14 19.JPG
EXPOTREN LLEIDA 03-14 19.JPG (128.47 KiB) Visualitzat 8985 cops
EXPOTREN LLEIDA 03-14 18.JPG
EXPOTREN LLEIDA 03-14 18.JPG (149.1 KiB) Visualitzat 8985 cops



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1640
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 25/03/2014 11:03

foronda 141 ha escrit:Electrotren ha tret un tramvia pintat amb els colors antics de TB vermell i crema, i inclus porta l'anagrama antic de Tramvies de Barcelona.

El problema: Es que aquest model no ha corregut mai a la xarxa de Barcelona.

Preu 181 Eur.

http://www.hornby.es/ultimas-novedades/ ... ilips.html
Un insult a la afició barcelonina! Salut!



xevi
N7
N7
Entrades: 605

Entrada Autor: xevi » Dimecres 07/05/2014 13:23

Algú té les dades de contacte d'aquest sr. que fabrica els metros de bcn a escala?
Merci!



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 07/05/2014 14:11

xevi ha escrit:Algú té les dades de contacte d'aquest sr. que fabrica els metros de bcn a escala?
Merci!
Jo he sentit que els pots encarregar a Rocafort, però no estic segur


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 07/05/2014 21:38

Efectivament a Rocafort els tenen exposats i els pots veure en directe.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 02/07/2014 23:43

Hace tiempo que quiero construirme un metro de tmb, concretamente uno como el de la foto anterior, un 1000. Alguien sabe donde y cómo puedo conseguir algún tipo de plano de dicho tren a escala H0 y con medidas? Sin eso, es imposible iniciar su construcción... gracias!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 03/07/2014 1:57

Això és el millor que he trobat, tot de la web d'en Wefer. Només hi ha unes poques cotes, però com que el dibuix respecta l'escala (o això fa l'efecte), les mides les pots mesurar directament del paper.

Cotxe motor 1000/1100:
Imatge

Cotxe remolc 1000 (1300):
Imatge

Cotxe remolc 1100 (1400):
Imatge



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 24/07/2014 14:34

Gracias por los planos JaviM!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 27/07/2014 20:14

Buenas tardes!
No sé en qué hilo hacer esta pregunta y este és el más apropiadospque he encontrado.
Veréis compañeros... estoy construyendone un tren artesano, con evergreen (o más conocido como poliestireno) y claro, ahora que tengo las piezas hechas me toca pegarlas... Alguien que entienda de modelismo artesano, podría decirme con qué clase de pegamento puedo pegarlo para que quede fuerte?
Y luego, como hay que pegar las piezas de los detalles una vez pintada la carrocería, qué pegamento hay que usar para que no dañe la pintura?
Muchas gracias!!!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 28/07/2014 0:33

Jo no se dir-te fa molt de temps que no faig modelisme. T'aconselleria que anessis a una botiga de modelisme i els hi proguntessis.
Respecte a engaxar peces pintades, les unes amb les altres, jo ho evitaria. Enganxa-ho abans de pintar i llavors ho pintes tot.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 28/07/2014 10:35

ferroviario_catalan ha escrit:con evergreen (o más conocido como poliestireno) y claro, ahora que tengo las piezas hechas me toca pegarlas... Alguien que entienda de modelismo artesano, podría decirme con qué clase de pegamento puedo pegarlo para que quede fuerte?
No hi entenc de modelisme, però el millor adhesiu per a poliestiré és la cola blanca. Triga a assecar però és forta i no et desfà la peça, cosa que sí farien la majoria d'adhesius.



xevi
N7
N7
Entrades: 605

Entrada Autor: xevi » Dilluns 08/12/2014 19:02

Perdoneu, ningú sap com es diu o com podría localitzar directament el fabricant dels metros de bcn HO?



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 08/12/2014 19:30

Jo l'hi vist exposant els seus trens a Pl. Massades una vegada i a L'Expotren de Lleida.

A Rocafort venen els models. Probablement et podrían posar en contacte amb ell.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 09/12/2014 8:02

A mi me hizo un 113 en escala h0... Se llama adelardo. No os lo recomiendo, me cobró un paston y el tren no me ha quedado nada bien, y ahora el que no lo puedo localizar soy yo, pues perdí su numero de telefono...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 01/02/2015 16:07

Pues a mi me a echo una UT/S447 de serie baja en esquema de Cercanías y no tengo queja: lunas continuas tintadas ahumadas efecto espejo, carenados de bancadas de resistencias tracción/freno fielmente reproducidos, decoder con sonido... así como tantos otros detalles que alagan la calidad de este gran modelista.

En resumen: calidad excelente, buenos acabados, y trato excepcional. Dinero? Obviamente, pero a conseguido hacer realidad un sueño que tenía desde pequeño, pues no me habré ido de vacaciones ni me habré ido tanto de fiesta como hubiese querido, y si e salido, no me habré tomado todo lo que hubiese querido... pero al fin, y tras mucho esfuerzo, e conseguido hacer mi sueño realidad. A merecido la pena el sacrificio.

El 3000 me lo pillaría, pero... acabo de recordar que empecé a hacérmelo en papel de fotografía :riure



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 01/02/2015 23:25

Ya se quien eres y cual es tu 447, de echo estaba haciendo 3 a la vez (una la tuya).
Os habrá echo grandes trenes, como me consta que trabaja, he visto sus metros en persona y los he tenido en la mano, por eso me animé a que me hiciese uno para mi, pero A MI personalmente este hombre me ha engañado, en todos los sentidos, yo también he echo mis sacrificios para pagar 1500 euros por un ******* tren, (que tardó 7 meses en hacérmelo cuando en un mes lo iva a tener, y al reclamarle me daba largas, incluso me bloqueó del whatsapp y no me cogia el teléfono, y el tren se lo pagué por adelantado para hacerle un favor).
Te voy a decir los defectos de mi 113 para que MR.BARICENTRO, te hagas la idea de como me siento, y el porque no se lo recomiendo a nadie!:
-un vagón totalmente desalineado del resto, muy torcido.
-en una de las cabinas le faltan los limpias y los espejos retrovisores, en la otra cabina faltan los logos de FGC y de ALSTOM.
-un vagón está agrietado el doblaje de la parte baja de la carrocería.
- en las curvas de mi circuito (no son muy cerradas) descarrila ya que chocan las "gomas" del pasillo de intercomunicación de los coches.
-en las puertas no hay "vidrio", está el agugero de los cristales con el papel de calca pegado encima, fácilmente se puede romper.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”