Llibre Historia del transporte colectivo en Barcelona

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Henry 030
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Barcelona (Verdaguer L4-L5)

Llibre Historia del transporte colectivo en Barcelona

Entrada Autor: Henry 030 » Dijous 11/04/2013 18:36

Hola a tots/es,

Buscant per internet he trobat el següent lllibre:

http://www.todocoleccion.net/historia-t ... ~x34413908

Es tracta del llibre Historia del transporte colectivo en Barcelona 1872-1959.

Algú coneix aquest llibre?

Conté fotografies del metro, f.c Sarrià o trolebusos?


Volem un museu del transport a Barcelona!!!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 11/04/2013 19:15

Jo el tinc.
El vaig comprar fa ja molts anys al Born a l'exposició Trens i Estacions, i el venian en un stand "Transports de Barcelona" de l'època.
Es conegut com el "libro verde del transporte" escrit per Alberto del Castillo i Manuel Riu.

Hi han moltes fotos de tramvies, troleibusos, autobusos i metro. Del tren de Sarriá s'en parla poc.
Las fotos son antigues doncs esta editat al 1959.
Molt interessant.
En quant a las fotos, moltes ja estan penjadas en la web de Jose Mora d'autobusos, i a altres fliks.
Hi ha un mapa desplegable de totes la línies de transport de 1959

Si t'interessa compra'l doncs te un bon preu i es difícil de trobar. L'últim que vaig veure a la venda fa ja uns anys, va ser a la fira del llibre vell del Passeig de Gràcia i en demanavan 60 Eur.



Avatar de l’usuari
Henry 030
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Barcelona (Verdaguer L4-L5)

Entrada Autor: Henry 030 » Dijous 11/04/2013 20:17

foronda 141 ha escrit:Jo el tinc.
El vaig comprar fa ja molts anys al Born a l'exposició Trens i Estacions, i el venian en un stand "Transports de Barcelona" de l'època.
Es conegut com el "libro verde del transporte" escrit per Alberto del Castillo i Manuel Riu.

Hi han moltes fotos de tramvies, troleibusos, autobusos i metro. Del tren de Sarriá s'en parla poc.
Las fotos son antigues doncs esta editat al 1959.
Molt interessant.
En quant a las fotos, moltes ja estan penjadas en la web de Jose Mora d'autobusos, i a altres fliks.
Hi ha un mapa desplegable de totes la línies de transport de 1959

Si t'interessa compra'l doncs te un bon preu i es difícil de trobar. L'últim que vaig veure a la venda fa ja uns anys, va ser a la fira del llibre vell del Passeig de Gràcia i en demanavan 60 Eur.

Gràcies Foronda ;)


Volem un museu del transport a Barcelona!!!

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”