TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 08/09/2013 18:32

Enceto fil nou per anunciar el desenvolupament del mapa TUISAL (Transports Urbans i Interurbans, SAL) per a OMSI, i exclusiu pel FTC.

Ara per ara estic acabant una petita urbanització "tallada" per una via de tren, i ja he fet captures.

Gràcies d'avançat i que gaudiu! :hola
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/01/2021 13:35, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 08/09/2013 21:11

El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal) :D

Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 08/09/2013 21:41

Adolescent barceloní ha escrit:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal) :D

Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?
Més bé, l'empresa s'assembla a l'avatar que tens al costat dels meus missatges > > >

Esclar! Vaig posar una cosa al teu fòrum, però com que aquí hi ha més popularitat (no et vull ofentre ;) ), decideixo posar-ho aquí. No sé què vaig pensar aquell dia.

Si vols veure el tren com es mou:

El vídeo no és meu.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 08/09/2013 21:56

Renfe445 ha escrit:Vaig posar una cosa al teu fòrum, però com que aquí hi ha més popularitat (no et vull ofentre ;) ), decideixo posar-ho aquí. No sé què vaig pensar aquell dia.
Aquell fòrum està bastant (per no dir molt) mort...
Però el fòrum d'Autobuseros4ever està encara més mort... :D :(


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 09/09/2013 17:13

Adolescent barceloní ha escrit:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal) :D

Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?
TUISAL no, però TUISA (Transportes Urbanos de Igualada, Sociedad Anónima) sí que ha existit.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dilluns 09/09/2013 17:50

Javi M ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal) :D

Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?
TUISAL no, però TUISA (Transportes Urbanos de Igualada, Sociedad Anónima) sí que ha existit.
TUISA s'assembla molt també a la TEISA (Transports Elèctrics Interurbans S.A.), de Girona i rodalies.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 10/09/2013 21:26


Fe d'errades:
- La última part, posa "Ctra. Sta. Coloma" en lloc de "Rda. Sta. Coloma".

He completat la urbanització de Sta. Coloma, amb alguns noms de la realitat i alguns inventats.

També he fet una altra part de la Ctra. de la Roca, als afores.

Tot va progressant...

I gaudiu del vídeo.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 01/11/2013 19:08

Avui reprenc el proyecte de TUISAL. He fet una mini-urbanització d'un carrer i un bucle per tornar, que acaba en un turó.

L'urbanització es diu "Residència del Turó".

A part faré una línia que comença en el Pg. Santa Coloma i acabarà en el turó aquest. Es realitzarà amb un microbus. De moment es numerarà com 1, però després, quan hagi acabat el mapa, potser canviaré el número per un altre, depenent per on passi, com a Berlín.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 01/11/2013 19:50

Jo estic intentant fer el meu mapa, però... de moment només he posat la cotxera, un pont amb una autopista i una carretera sota el pont.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 02/11/2013 19:45

Residències del Turó:

Carrer de les Residències:

Autopista "X" (vaja, que encara no té nom):
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/01/2021 13:36, en total s’ha editat 1 vegada.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dissabte 02/11/2013 20:09

No quedaria millor que al carrer de les Residències hi hagués menys fanals? Ho veig molt saturat... per la resta cada cop m'agrada més, quedarà una ruta força currada, segueix així!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 02/11/2013 22:14

epuig29 ha escrit:No quedaria millor que al carrer de les Residències hi hagués menys fanals? Ho veig molt saturat... per la resta cada cop m'agrada més, quedarà una ruta força currada, segueix així!
El carrer de les Residències ( :roll: ) necessita fanals, perquè si no, per la nit es veurà tot fosc, i seria una mica :miedo ... terrorífic.

Per cert, a dalt del Turó sembla una mica com a Grundorf.

Gràcies pels ànims! Encara és el començament, però quan hagi acabat la primera versió la penjaré.

Estic pensant en un poble anomenat... Fotracat! Sí, aquest el dedicaré per a tots vosaltres ;) !

Properament penjaré un vídeo del recorregut de línia 1 (nomenclatura provisional). Un nom d'un carrer del poble Santa Coloma l'he canviat, concretament el de Rda. Santa Coloma, que al final es dirà Ctra. Circumval·lació.

Altra cosa que he canviat és la forma d'anomenar les parades. He passat de l'estil "AMB", el conegut Carrer (guió) Carrer. Anomenaré les parades d'una forma més simple.

Per últim, les especificacions de la línia 1:
  • Serà explotada amb un o dos microbusos, depenent del dia.
  • El recorregut serà entre la Pl. del Mercat (Santa Coloma) i Residències del Turó.
Ja veureu el recorregut més detallat al vídeo que penjaré.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 03/11/2013 12:48




Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 04/11/2013 20:39

Estic entre repintar-los d'aquesta manera:
Imatge
Imatge
(Fotos fetes pel grandíssim :reve Pere París, usuari chaussonbs)

Si us plau, cliqueu-les per veure-les senceres.

Us agrada?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 04/11/2013 20:59

Pots repintar-los com l'últim esquema que va portar Tusgsal abans de l'actual (el que porta Mohn).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 04/11/2013 21:13

Crec que he fet la pregunta massa tard :x . Ara penjaré fotos del repintat del microbus.

No sé com ho han fet, però es que la "plantilla per repintar", la part esquerra del microbus és més gran que la dreta. Això significa que hi ha una resolució major a la part esquerra que a la dreta. A més de que pot quedar borrós i horrorós. :nose :cop



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 04/11/2013 21:53

Fotos
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/01/2021 13:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 09/11/2013 18:46

Gaudiu de les fotos:
Malauradament, la part dreta del bus és de pitjor qualitat que la de l'esquerra.
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/01/2021 13:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 09/11/2013 18:52

M'agradaria que incloguessis, Juanjo, la meva ruta a la teva pàgina web (la de A4E), ja que posa "Rutes per a simuladors" en la subpàgina dels simuladors.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 12/11/2013 18:46

Renfe445 ha escrit:M'agradaria que incloguessis, Juanjo, la meva ruta a la teva pàgina web (la de A4E), ja que posa "Rutes per a simuladors" en la subpàgina dels simuladors.
Fet!

http://www.amicsbuscat.tk/crea-i-juga/s ... es/tuisal/
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 27/06/2014 1:10, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”