Virtual Bus (vBus) - Simulador d'autobusos

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Virtual Bus (vBus) - Simulador d'autobusos

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 19/09/2013 21:38

Arran el tema de OMSI, vull dir, com s'ha comentat un altre simulador, el Virtual Bus. El millor del joc és que és gratis, però el gràfics no són tant bons com altres. Els autobusos són força fácils de modificar amb el Paint, les rutes no. Un dels problemes també, es que és polac, i no està en castellà, ni molt menys, en català. Està en Anglès.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 20/09/2013 19:16

raulitinbcn ha escrit:Arran el tema de OMSI, vull dir, com s'ha comentat un altre simulador, el Virtual Bus. El millor del joc és que és gratis, però el gràfics no són tant bons com altres. Els autobusos són força fácils de modificar amb el Paint, les rutes no. Un dels problemes també, es que és polac, i no està en castellà, ni molt menys, en català. Està en Anglès.
En castellà corre una traducció pel web.

Jo el tinc en català perquè vaig traduir-lo jo mateix fa temps.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 22/09/2013 17:17

Ara tinc un problema, tinc la versió A6C-RC3, i el cartells no em funcionen. Té el vbus electronic system, un sistema nou de cartelleria, per introduir el numero i aixó, i no em funciona. Que puc fer? Descarregar-me algun versió antiga?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”