Planols, projectes i propostes fantasia.

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: metring » Dissabte 26/09/2015 10:17

Si per casualitat l'usuari voltega llegeix encara el Fòrum i vol tornar a penjar les imatges d'uns missatges més a dalt que no es veuen... :oops:
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22089
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

X19

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 26/09/2015 10:28

Otra burrada de las mías, esta vez es una versión exprés de la B19: la línea X19.

Desde Can Ruti hace todas las paradas hasta llegar a la Ronda de Dalt donde coge ésta hasta llegar a Barcelona, llegando a la salida más cercana al Hospital de la Vall d'Hebron. Al revés lo mismo.

El mapa.

Obviamente controlada por la TUSGSAL, con estos autobuses:

Mercedes-Benz O 530 Ü
Interior
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2627
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: oriolp13 » Dissabte 26/09/2015 11:39

EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2148
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 26/09/2015 11:41

oriolp13 ha escrit:EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.

Ya me lo imaginaba.
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2627
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe451 » Dissabte 26/09/2015 18:54

Renfe445 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.

Ya me lo imaginaba.



La realitat supera a la ficció, que diuen...
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: mpn90 » Dissabte 03/10/2015 13:03

Aquí us faig la meva proposta de la xarxa ferroviària de Catalunya, amb alguna que altra fantasia. Es resumiria en tres serveis diferents: suburbans, mitja distància i regionals. Amb la següent estructura i canvis a sota hi ha l'enllaç al mapa:

Suburbans:
    - S1: la unió de la R1 amb la R2 sud, però abastant sols fins la segona corona metropolitana
      - S1A: Barcelona - Mataró per la costa
      - S1B: Barcelona - Vilanova i la Geltrú
      - S1C: Barcelona - Mataró per l'interior, donant així cobertura i facilitant l'expansió demogràfica a l'interior del Maresme i descongestionant demogràficament la costa.
    - S2: les línies de l'interior Vallès Oriental i Baix Llobregat i Alt Penedès
      - S2A: Barcelona - Granollers-Canovelles
      - S2B: Barcelona - Vilafranca del Penedès
      - S21: ramal de la S2A, Mollet del Vallès - Caldes de Montbui
      - S22: ramal de la S2B Martorell - Esparreguera
    - S3: aprofitant les línies de FGC amb dos ramals, els ja existents però perllongats:
      - S31: Sant Cugat - Castellar del Vallès per Sabadell
      - S32: Sant Cugat - Vacarisses per Terrassa
    - O1: una línia orbital que resseguís els perímetres del Barcelonès, de Badalona al Prat de Llobregat, per Barberà i Rubí.
    - O2: la línia orbital ja projectada.

Mitja distància
    - R1: la línia de la costa
      - R1A: Barcelona - Mataró - Sils: canviar l'estació terminus de Maçanet a Sils, i fent-la passar per l'interior des de Mataró (i fent nova estació a Palafolls i a Vidreres) i que arribi a Lloret de Mar. El problema, més enllà del cost és la pèrdua de tren a Tordera; però en canvi es guanya Palafolls, Vidreres i Lloret i tot el front marítim, que està molt congestionat i que seria un revulsiu i revaloraria la segona línia (i primera en molts casos de la costa), cosa beneficiosa tenint en compte que són localitats, especialment al nord, molt turístiques.
      - R1B: Barcelona - Vilanova i la Geltrú - Coma-ruga: no tinc prou coneixement de la zona com per fer-hi canvis.
    - R2: la línia de la interior, semblant a l'actual però amb lleugers canvis
      - R2A: Barcelona - Granollers - Sils: novament Sils com a tèrminus i fent un canvi de traçat més zigzaguejant de manera que el tren sigui més proper a les poblacions, i creant noves parades a Breda i Sant Antoni de Vilamajor.
      - R2B: Barcelona - Vilafranca del Penedès - Coma-ruga
    - R3: Barcelona - Vic, amb més parades i més properes als nuclis urbans
    - R4: Barcelona - Manresa: ídem, passant per Martorell, tot i que la opció de fer Barcelona-Terrassa-Manresa també és bona, malgrat no sé si igual de ràpida.
    - R5: Barcelona - Igualad: amb el recorregut de FGC

Regionals:
La gran aposta vertebradora del territori, que arribaria fins i tot a Andorra i la Vall d'Aran. També són els que tinc menys clars en quant a traçats i necessitat.
    - A: Barcelona - Puigcerdà, per Manresa i Berga
    - B: Lleida - Vielha, per Balaguer i la Pobla de Segur, i no tenia clar si fer-la passar per Sort o pel Pont de Suert.
    - C: Barcelona - Andorra, per Solsona; és una línia que no tinc gens clara, i que de fet podria quedar-se amb Manresa - Solsona, però llavors sorgeix el problema de connectar Andorra.
    - D: eix transversal ferroviari: Figueres - Girona - Vic - Manresa - Igualada - Tàrrega - Lleida
    - E: Lleida - Tarragona, per les Borges Blanques, Montblanc, Reus i Valls
    - F: Lleida - Alcanar, per Gandesa i Móra d'Ebre
    - G: Tarragona - Alcanar, per l'Ametlla de Mar i Amposta
    - H: Barcelona - Puigcerdà, per Vic
    - I: Barcelona - Lleida, per Igualada i Tàrrega
    - J: Tarragona - Móra d'Ebre, per Reus i Falset, i amb vocació de seguir fins Alcanyís.
    - K: eix pirinenc, inviable, però romàntic: Girona - Vielha, per Camprodon, travessant Andorra i passant per la Seu d'Urgell
    - L: Lleida - Andorra, per la Pobla de Segur i la Seu d'Urgell
    - M: Barcelona - Andorra, per Manresa, aprofitant l'eix pirinenc des de Puigcerdà i entrant per Pas de la Casa i sortint per Andorra la Vella direcció la Seu
    - N: Barcelona - Figueres, per Girona
    - O: Barcelona - Tarragona, per Vilafranca del Penedès

Rodalies de Girona
    - G1: el cercle de les Gavarres, però m'ha suposat un problema Torroella de Montgrí, que no he sapigut com traçar el recorregut per incloure-la i que sigui lògic.Girona - Llagostera - Sant Feliu de Guíxols - Palamós - la Bisbal de l'Empordà - Girona
    - G3: a la Garrotxa, Girona - Banyoles - Olot.
    - G2: Figueres - Girona - Blanes - Calella, aprofitant R1A; això facilitaria molt els desplaçaments que ja es fan d’aquesta zona cap a Girona on molta gent hi estudia la Universitat i a més a més donaria servei a la indústria turística de l’alt Maresme i la Costa Brava connectant-la amb l’Aeroport de Girona, que ara mateix s’hi pot anar tan sols amb autobús. Amb dos ramals, tot i que em falta per incloure al traçat Santa Coloma de Farners i em ronda la idea de fer un ramal fins a Sant Celoni:
      - G21: Figueres - Portbou (i d’allà a Cervera de la Marenda), però passant per Roses, que donaria més sentit al viatge.
      - G22: Figueres - la Jonquera (i d’allà al Pertús)


Rodalies de Lleida
Una sola línia circular, però que no acabo de tenir clara:
    - RL1: Lleida - Cervera - Artesa de Segre - Alguaire-Alguaire Aeroport - Lleida

Rodalies de Tarragona
M'he trobat amb la dificultat de connectar l'Aeroport de Reus amb l'àrea turística del Baix Camp, al final he optat pel transbord a Tarragona, ja que no em semblava gaire lògic saltar-me Tarragona com a estació i anar de Reus i l'aeroport directament a Vila-Seca i arribar a l'Hospitalet de l'Infant. A més a més d'aquesta manera em quedava penjant Constantí, i ja m'hi ha quedat la Pobla de Mafumet.
    - RT1: La Selva del Camp - l'Hospitalet de l'Infant, passant per Reus i l'aeroport i Tarragona
    - RT2: Valls - Coma-ruga, passant per Tarragona

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
mpn90
N5
N5
 
Entrades: 81
Membre des de: Diumenge 27/09/2015 17:59

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe451 » Dissabte 03/10/2015 15:00

Prolongar l'RT1 a La Selva del Camp tal i com es troba l'estació no es viable, s'ha de prolongar fins a La Plana Picamoixons en un extrem i en l'altre fins a Cunit/Vilanova. I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: mpn90 » Dissabte 03/10/2015 15:28

Renfe451 ha escrit:Prolongar l'RT1 a La Selva del Camp tal i com es troba l'estació no es viable, s'ha de prolongar fins a La Plana Picamoixons en un extrem i en l'altre fins a Cunit/Vilanova.
Però si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.

Renfe451 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.
Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?
mpn90
N5
N5
 
Entrades: 81
Membre des de: Diumenge 27/09/2015 17:59

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe451 » Dissabte 03/10/2015 16:33

mpn90 ha escrit:si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.


Anem a pams...
Encara que no hi hagi un gran fluxe de viatgers, hi ha força gent que va de Vilanova a Tarragona, hi ha un exemple clar, hi ha gent del Garraf que estudia a la universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i que actualment han de tirar de vehicle privat perquè les connexions són pèssimes en transport públic. Cal paliar la mala comunicació existent entre el Baix Penedès i el Garraf amb Tarragona de la millor manera possible, i prolongant l'RT1 fins a Vilanova, podries guanya força passatgers.

mpn90 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?


Primera: Tema RT2. Ja hi ha contemplat un projecte per ampliar aquesta línia fins a Vilafranca del Penedès, però de moment encara no s'ha dut a terme per causes que encara desconec. Però els motius serien els mateixos que en el cas de l'RT1 a Vilanova, també hi ha un flux de viatgers important que es mou des de Vilafranca fins a Tarragona i que actualment han de fer transbord a Sant Vicenç de Calders.

I sobre l'RT3, la resposta és simple i molt senzilla: per l'actual línia ferroviària a Valls, es podria fer perfectament sense fer cap gran despesa, i es podria posar en servei si es volgués en tan sols pocs dies.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1868
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: mpn90 » Dissabte 03/10/2015 19:40

Renfe451 ha escrit:
mpn90 ha escrit:si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.


Anem a pams...
Encara que no hi hagi un gran fluxe de viatgers, hi ha força gent que va de Vilanova a Tarragona, hi ha un exemple clar, hi ha gent del Garraf que estudia a la universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i que actualment han de tirar de vehicle privat perquè les connexions són pèssimes en transport públic. Cal paliar la mala comunicació existent entre el Baix Penedès i el Garraf amb Tarragona de la millor manera possible, i prolongant l'RT1 fins a Vilanova, podries guanya força passatgers.
Suposo que és una situació semblant a la de l'Alt Maresme amb Girona (i que ara estan enllaçats amb RG1)

Renfe451 ha escrit:
mpn90 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?


Primera: Tema RT2. Ja hi ha contemplat un projecte per ampliar aquesta línia fins a Vilafranca del Penedès, però de moment encara no s'ha dut a terme per causes que encara desconec. Però els motius serien els mateixos que en el cas de l'RT1 a Vilanova, també hi ha un flux de viatgers important que es mou des de Vilafranca fins a Tarragona i que actualment han de fer transbord a Sant Vicenç de Calders.

I sobre l'RT3, la resposta és simple i molt senzilla: per l'actual línia ferroviària a Valls, es podria fer perfectament sense fer cap gran despesa, i es podria posar en servei si es volgués en tan sols pocs dies.
Pel que fa a RT2, com RT1, em va bé, però segurament seria partidari de bifurcar la RT2 i crear RT22 a Vilafranca i RT21 a Vilanova i la Geltrú.

Ara bé, la RT3 no la veig per enlloc, em sembla que connecta dos nuclis poblacionals sense gaire pes i que passa per llocs amb baixa demanda.
mpn90
N5
N5
 
Entrades: 81
Membre des de: Diumenge 27/09/2015 17:59

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: marc_bcn_2 » Dissabte 03/10/2015 20:44

Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona. Us faig un resum:
Línia 42: Francesc Macià - Fondo
- Pas per av. Roma.
- Pas per Sancho de Ávila i Tànger, en comptes de Pere IV.
- Pas per Cantàbria i Santander
- Desviació de recorregut sentit Fondo per fer passar la línia per La Maquinista (necessitat de Carril bus en contrasentit)
- Prolongació fins l'estació de metro Fondo (L1, L9).

Mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zMJhbxeZ01CM.kwFt1-mhHbCU&usp=sharing
marc_bcn_2
N5
N5
 
Entrades: 91
Membre des de: Divendres 07/06/2013 16:28
Ubicació: L1 Santa Coloma

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: foronda 141 » Dissabte 03/10/2015 22:00

[
Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona


Aquestas línias tenen una frecuencia molt diferenta. La 41 cada 8 minuts, i la 42 cada 25/35 depenent de l'hora, aixi docs no ho veig factible.
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
 
Entrades: 674
Membre des de: Dilluns 14/08/2006 21:14
Ubicació: Poblenou

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 03/10/2015 22:06

marc_bcn_2 ha escrit:Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona. Us faig un resum:
Línia 42: Francesc Macià - Fondo
- Pas per av. Roma.
- Pas per Sancho de Ávila i Tànger, en comptes de Pere IV.
- Pas per Cantàbria i Santander
- Desviació de recorregut sentit Fondo per fer passar la línia per La Maquinista (necessitat de Carril bus en contrasentit)
- Prolongació fins l'estació de metro Fondo (L1, L9).

Mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zMJhbxeZ01CM.kwFt1-mhHbCU&usp=sharing

De momento está bien el final de la Plaça del Rellotge. Sólo hay que andar un poquito para llegar a Fondo.

Por mí ya está bien la 42 como está. Así cuando la cojo para volver a casa, en el final de la Plaça Catalunya están todas las sillas libres, jeje.

Lo que deberían hacer es meter uno o dos coches más.
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2627
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Ganz » Dissabte 03/10/2015 22:22

Va, avui tinc ganes de comentar-ne algunes, de propostes fantasia, algunes són una bogeria i d'altres poden ser més interessants. N'incloc tant nacionals com internacionals.

-Reobertura de la línia del Tonkin (St.Gingolph-Evian).
-Reobertura de la línia Bellegarde-Divonne.
-Nova línia ferroviària entre Urtx-Alp i la Seu d'Urgell, amb eventual prolongació cap a Andorra.
-Obertura d'una línia ferroviària entre Ripoll i Prats de Molló. Reobertura de la línia Le Boulou-Arles Sur Tech-Prats de Molló/St Laurent de Cerdans. Prolongació d'aquesta darrera ramificació cap a Maçanet de Cabrenys i Figueres-Vilafant.
-Reobertura de la línia ferroviària Manresa-Olvan-Guardiola.
-Reobertura de la línia Salamanca-La Fregeneda/Barca d'Alva.
-Ampliació FGC Manresa Baixador-Manresa ADIF. Traspàs de la línia Manresa-Lleida a FGC. Ampliació Igualada-Cervera. Conversió de les tres línies a l'ample UIC.
-Reobertura de la línia ferroviària Banyoles-Girona-Olot. Aprofitar per realitzar alguna línia de tramvia a Girona ciutat.
-Rectificacions de traçat a la línia BCN-Puigcerdà: aprofitar l'actual traçat de l'R2 Nord fins a Granollers, desviació des de més enllà de les Franqueses-Granollers Nord fins a La Garriga. Línia BCN-Granollers Canovelles com a línia apart, ampliació de Sabadell fins a Granollers-Canovelles dels FGC. Desdoblaments entre Granollers i la Garriga, entre Centelles i Sant Quirze de Besora (rectificació de traçat als Hostalets de Balenyà per tal de retallar quilòmetres i servir Tona), rectificació de traçat entre Manlleu i Sant Quirze de Besora sense deixar de servir Torelló (traslladant l'estació), desdoblament parcial entre Ripoll i Ripoll-Sud (3-4 Km), nova galeria entre Planoles i La Molina (via única però amb possibilitat d'instal•lar-hi doble via), desdoblament entre Alp i Latour de Carol/Enveitg.
-Rectificacions de traçat a l'R8: traslladar les estacions de Sant Cugat i Rubí cap al centre de la ciutat. Enllaç per via UIC entre les vies ADIF i FGC.
-Instauració del servei auto-tren. Una prova pilot molt senzilla seria Figueres Vilafant-Le Boulou. Trens cada 1/2 hora en horari cadenciat. Possibilitat de fer-hi passar tant cotxes com furgonetes com camions. Fomentar l'ús del servei amb impostos afegits sobre l'autopista paral•lela.
Avatar de l’usuari
Ganz
N6
N6
 
Entrades: 271
Membre des de: Dilluns 07/05/2012 13:30
Ubicació: Ginebra

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 03/10/2015 22:49

Venga, continuo soñando:

Recuperar la B28 Plaça Orfila - Francesc Layret / Prim.
Recuperar la 35 y que llegue a la Plaça Catalunya.
Hacer que la B29 vuelva a llegar a El Masnou y que la B34 y la B35 sean la B41.
Recuperar la B20 y la B21.
Recuperar la B22 Can Canyadó - Hospital de Sant Pau.
Recuperar la B16 Vall d'Hebron - Pep Ventura.
Que todas las líneas de la TUSGSAL tengan estándards, a excepción de las que por falta de espacio en las zonas por las que pasan no puedan llevar.

Y de paso, que la B25 y la B28 tengan articulados.
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2627
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Planols, projectes i propostes fantasia.

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 28/07/2016 22:54

Aquí un dels meus somnis, i ja m'agradaria a mi que fós així els transports metropolitans de la capital catalana
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wM5fkVf0Iv6z6ndtxUFeoSaCxt8
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 895
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

NXT = Nova Xarxa de Tramvies

EntradaAutor: Renfe445 » Diumenge 21/05/2017 15:26

Per què no aprofitem la idea de la Nova Xarxa de Bus però amb tramvies?

El mapa

De moment 6 línies:

Línia 8: Metro + Rodalies Estació de Sants ↔ Metro Bon Pastor
    32 parades - 13 km
    Substitueix la futura H8.
Línia 12: Polígon Industrial de la Pedrosa ↔ Metro Gorg
    38 parades - 17 km
    Substitueix la H12 i la T5.
    Prolongada al Polígon Industrial de la Pedrosa.
Línia 14: World Trade Center ↔ Metro Gorg
    24 parades - 11 km
    Substitueix la futura H14.
    Aprofita el tros de la Rambla de la Mina que actualment utilitza la T6.
Línia 20: Sant Feliu - Consell Comarcal ↔ Passeig Marítim
    37 parades - 13 km
    Substitueix la T3 i la D20.
Línia 30: Hospital de Sant Joan Despí - TV3 ↔ Rodalies Sant Adrià de Besòs
    41 parades - 20 km
    Substitueix la T1, la T2, la 7 (o, suposadament, D30) i la T4.
    Aprofita el tros de la T3 que passa per Hospital de Sant Joan Despí - TV3.
Línia 40: Metro Ciutadella - Vila Olímpica ↔ Recinte Torribera
    25 parades - 12 km
    Aprofita el tros de la T4 del carrer Wellington i la Avinguda Meridiana.
    Podria substituir la B14 i la B20.
    El tros entre la Avinguda Pallaresa i Torribera seria en via única?

Properament més, podeu donar idees també. :)
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2627
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Anterior

Torna a: Oci i divertiments / Ocio y divertimentos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant