BONES FESTES

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

BONES FESTES

Entrada Autor: Euromed » Dijous 19/12/2013 23:17

nadal 2013 - copia.jpg
Hola a tothom:
Donç només que desitjar-vos unes bones festes i un millor any 2014





Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 24/12/2013 18:20

Bon Nadal a tothom, i feliç 2014!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 01/01/2014 0:06

FELIÇ 2014
Imatge


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 01/01/2014 0:27

Com us han anat les campanades i el raïm? Us desitjo a tots els fotracaires moltíssima bona sort en aquest nou any! :brindis :smile3



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 01/01/2014 0:41

Una abraçada a tots aquells que, dia rere dia, lluiten per un transport públic millor. I en aquesta abraçada incloc als usuaris del FTC. Espero que el 2014 sigui un any de molts canvis i de moltes innovacions.

Imatge
Espero que us agradi la imatge. Tant la foto com el text són meus.
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 01/01/2014 1:36, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 01/01/2014 1:20

Aquest serà el meu últim missatge en aquest fórum, diré el que penso amb total llibertat.
, i espero que se'm permeti aquesta llibertat. Serà l'últim missatge.
Adolescent barceloní ha escrit:Una abraçada a tots aquells que, dia rere dia, lluiten per un transport públic millor. I en aquesta abraçada incloc als usuaris del FTC. Espero que el 2014 sigui un any de molts canvis i de moltes innovacions.

Imatge
Espero que us agradi la imatge. Tant la foto com el text són meus.
Que sàpiga vosté que el seu missatge ofèn a alguns usuaris d'aquest fórum que segons vosté" li dóna una abraçada", ja que quan vosté és refereix als "usuaris del FTC", entenc que tothom. Aixó no és una felicitació d'any nou, que ho sàpiga. I per últim, fa molt bé de parlar de transport, peró la seva ideologia política la deixa en un calaix, aixó és un fórum de transport, no de política, per si no ho sabia.

Adéu per sempre a aquest fórum.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 01/01/2014 1:37

Mako448 ha escrit: Que sàpiga vosté que el seu missatge ofèn a alguns usuaris d'aquest fórum que segons vosté" li dóna una abraçada", ja que quan vosté és refereix als "usuaris del FTC", entenc que tothom. Aixó no és una felicitació d'any nou, que ho sàpiga. I per últim, fa molt bé de parlar de transport, peró la seva ideologia política la deixa en un calaix, aixó és un fórum de transport, no de política, per si no ho sabia.

Adéu per sempre a aquest fórum.
Doncs a mi no m'ofèn... :o

Sé que no em respondràs, però bé, un gran adéu... :(



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 01/01/2014 1:47

Mako448 ha escrit:diré el que penso amb total llibertat
Que jo sàpiga, tothom té llibertat en aquest fòrum. En tot cas, la versió que havia publicat era la que volia posar al meu mur de Facebook i, sense voler, he posat cadascuna al lloc incorrecte. Bé, ara ja està tot al seu lloc.

El problema és que en haver posat la foto en el lloc que no era, heu interpretat malament el meu missatge. En tot cas, amb la foto editada (és a dir, la que volia posar aquí) queda clar el meu missatge, on "tren" es refereix a "el país, l'economia, la societat...", i això de "arribarà a l'estació" és per dir que aquest any confio en què sortirem de la crisi i eliminarem alguns problemes. En cap cas volia posar per aquí el que heu interpretat.

Ostres, quina ràbia que per traspaperar-se els links hagi posat el que no tocava on no era!! Bé, he procedit a editar el missatge per posar la fotografia que volia posar, així que tot queda solucionat.
Mako448 ha escrit:Adéu per sempre a aquest fórum.
Un cop queda entès que és un malentès, espero que això que torneu. En tot cas, he enviat un MP a un admin, per veure què podem fer.
Renfe445 ha escrit:Doncs a mi no m'ofèn... :o
Com diu aquest usuari, tothom és lliure.

Algú podria moure aquests tres últims missatges a un altre lloc, si us plau? És que ens estem anant del tema del fil...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 02/01/2014 1:07

Mako448 ha escrit:Aquest serà el meu últim missatge en aquest fórum, diré el que penso amb total llibertat.
, i espero que se'm permeti aquesta llibertat. Serà l'últim missatge.

...

Que sàpiga vosté que el seu missatge ofèn a alguns usuaris d'aquest fórum que segons vosté" li dóna una abraçada", ja que quan vosté és refereix als "usuaris del FTC", entenc que tothom. Aixó no és una felicitació d'any nou, que ho sàpiga. I per últim, fa molt bé de parlar de transport, peró la seva ideologia política la deixa en un calaix, aixó és un fórum de transport, no de política, per si no ho sabia.

Adéu per sempre a aquest fórum.
Hahaha, que ganas de hacer el ridículo. Alguna gente solo busca alguna razón para ofenderse.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 02/01/2014 11:28

Doncs jo sempre he vist el Mako448 parlant de trens (bàsicament). I no és que no ho hagi demostrat pas (3391 missatges des del 2006)

Alguna cosa li ha d'haver passat, potser aliena al fòrum i a aquests temes, perquè "tiri per la borda" la seva pertinença a aquest fòrum només perquè no li agradi un missatge concret, i més després que l'Adolescent barceloní hagi tingut, al respecte, tota la reacció positiva que hom pugui imaginar...

Anava a dir que tant de bo tot s'arregli en el bon sentit que ha propugnat la reacció de l'Adolescent barceloní, però veig que en Mako448 no apareix a la llista de membres (tot i que tant el seu missatge com la quantitat total, data de registre et al. sí que apareixen al costat del seu últim missatge), així que ja no sé :? Esperem a veure què diuen.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/01/2014 13:36

Si un usuari vol marxar, el sabrà, no fem debat en aquest fil :topic



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dijous 02/01/2014 21:58

Hola a tothom:

La meva proposta es que un cop pasat festes, o sia el dia 7 de Gener, eliminar tot el fil de "BONES FESTES", ja que es un fil molt especific i per a uns dies.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 06/01/2014 0:21

Si el fil és de "Bones festes", el més lògic és que només s'utilitzi com a tal. Per tant, no hi ha cap necessitat d'esborrar-lo després de Reis, si els usuaris del Fòrum són capaços de respectar mínimament les normes que el regeixen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”