Ibertren S440 2N

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 605

Ibertren S440 2N

Entrada Autor: xevi » Dissabte 28/12/2013 14:19

Tinc un Ibertren S440 2N Rodalies del 1985 oriqginal d'un "equipo completo", l'he portat a Palau i m'han canviat el motor per un original Ibertren, quan jo volia una nou motor d'una altra marca, ja que ignorava l'existència de motors nous de l'antiga Ibertren. En fi, que m'han fotut 50€ i el tren va fatal.
Algú té la manera de solucionar el problema?
Comentar-vos que quan el vaig anar a recollir un senyor em donava 275€, crec que l'hauria d'haver venut.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 28/12/2013 19:21

Palau és una botiga per a rics. Sincerament, 50€ per canviar un motor és una estafa.
Un motor d'escala N es pot aconseguir per no més 12€ (encara que el preu real no supera els 4€), i una persona que sap de què va la història triga 15' en canviar-lo. És a dir, t'han cobrat la mà d'obra a 152€/h.

Si el tren continua funcionant malament, és possible que la peça malmesa no sigui el motor. Si dones més detalls és possible que et pugui ajudar.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 28/12/2013 22:58

Jo tinc la gata (252.604) d'Electrotren que la vaig comprar abans de l'estiu. Aquesta setmana, he anat fent proves i feia sorolls rars, la vaig portar a Rocafort, abans anava a Palau, però, per mi, és molt millor Rocafort, de moment dimarts anirà el tècnic a mirar-la. Segons ells, és el ''cadenat'' o alguna cosa semblant. Està en garantia, tot i que segons m'ha dit, ja està descatalogada, si la duen a la casa i l'han de cambiar, espero que tinguin ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 29/12/2013 1:28

Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Diumenge 29/12/2013 12:32

Hola, varies coses:

Primerament Palau disposa d'un servei de reparació a càrrec d'un tècnic professional. Això és una persona que no treballa desinteressadament i que per tant cobra ma d'obra més recanvis i materials que ha hagut d'utilitzar per fer la reparació.

En segon lloc, canviar el motor per un altre de diferent no és trivial, ja que s'ha d'adaptar i això requereix traça i moltes hores, per tant el que t'ha fet es netejar el motor perquè funcioni lo millor possible.

En tercer lloc, el motor de la 440 és extremadament delicat i dolent, per tant el comportament de la teva unitat és el correcte. Per altra banda existeix una elevada especulació amb el tema dels recanvis i per un motor nou als mercadillos o internet el pots trobar com a mínim a 50€.

Et recomano que visitis aquest fòrum, allà hi ha un usuari que fa reparacions "altruïstes" exel·lents. Em sembla que es deia Alsthom4 o algo així...

http://www.trenminiatura.es/



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 29/12/2013 22:12

Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!
De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 08/01/2014 21:00

raulitinbcn ha escrit:
Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!
De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)
Avui la he recollit i he hagut de pagar 12 euros, que segons ells, es el que els hi han cobrat els d'Electrotren. Li han canviat aixó: Imatge
Quan pot haver costat realment?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 09/01/2014 0:22

La peça en qüestió fa l'efecte de ser la junta cardan. Pots comptar que la peça a Electrotren li costa 3 o 4 cèntims, però dubto que pugui comprar-se per menys de 3 o 4€ (a Rocafort mateix pots encarregar la majoria de peces de recanvi d'articles que continuïn en producció). Desmuntar, canviar la peça i tornar a muntar, deu haver portat uns 10' a l'operari. Has de pensar també que l'han hagut de passar a recollir i retornar.

Amb tot, crec que s'ha d'admetre que 12€ ha estat un preu prou just.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”