Maquetes ferroviàries estàtiques

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Maquetes ferroviàries estàtiques

Entrada Autor: wefer » Divendres 03/01/2014 10:52

Fa unes setmanes vaig comprar unes unitats en escala N de diverses locomotores a Massades.
Van sobre un petit pedestal, ja que són únicament per exposar. No tenen motor i això fa que siguin més barates.
Com que no tinc maqueta ni crec que en tingui, m'agradaria col·leccionar trens de forma estàtica, a l'igual que es fa amb les miniatures de cotxes. Si fos en H0 millor, però si són N tampoc és problema. Evidentment puc comprar trens de modelisme normal i deixar-los quiets, però la idea és estalviar-me diners en una cosa que no utilitzaré.

Sabeu de llocs on venguin aquest tipus de miniatures?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 03/01/2014 11:36

Crec que no és exactament el que busques ja que potser el preu puja una mica massa, però a la web de Leopold Halling (http://www.halling.at/index.php) venen tramvies i metros H0 (principalment de ciutats alemanyes o austríaques) amb i sense motor. Sense motoritzar, un tramvia articulat sol rondar entre els 100 i 130€ mentre que un d'antic entre 50 i 100€. Els pots comprar a la mateixa web o a través de Modelstrams (jo ho he fet en ambdues).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 03/01/2014 11:38

Si algun cop visiteu les cotxeres del Tram, us regalaran una maqueta d'un tramvia (sense pantògraf, però bastant currada).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 03/01/2014 22:55

wefer ha escrit:Fa unes setmanes vaig comprar unes unitats en escala N de diverses locomotores a Massades.
Van sobre un petit pedestal, ja que són únicament per exposar. No tenen motor i això fa que siguin més barates.
Com que no tinc maqueta ni crec que en tingui, m'agradaria col·leccionar trens de forma estàtica, a l'igual que es fa amb les miniatures de cotxes. Si fos en H0 millor, però si són N tampoc és problema. Evidentment puc comprar trens de modelisme normal i deixar-los quiets, però la idea és estalviar-me diners en una cosa que no utilitzaré.

Sabeu de llocs on venguin aquest tipus de miniatures?
Jo tinc dues, una 269 i una extranjera, les vaig trobar als vells Encants (Mercat del Bellcaire). La pedestal és gris? Em va costar menys de 5 euros. Ara no se si el venedor continua als Encants Vells Nous


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”