Metro barcelona a el joc the wheelman

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Metro barcelona a el joc the wheelman

Entrada Autor: jsantos233 » Diumenge 04/01/2015 18:00

Hola,

M'he trobat aquest vídeo, mireu a partir del minut 4:30 :




Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Diumenge 04/01/2015 18:26

Fa mal als ulls veure aquesta "recreació" de la ciutat de Barcelona. Pel que fa al metro, els trens son un híbrid dels 3000 d'aquí, els 2000 de Madrid, i un tren de metro de qualsevol ciutat dels Estats Units. En un altre vídeo d'aquest joc, fa temps vaig veure l'estació de Catalunya L1 amb doble andana lateral i sense l'estació de rodalies al mig.

Pel que fa a l'ambientació, al joc només li falten uns "encierros" a la Rambla, i una processó de setmana santa amb les verges en flames per acabar-ho d'arrodonir :riure



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Diumenge 04/01/2015 20:06

Si us hi fixeu, als tren hi posa "Transports Metropolitans de Barcelona". Així que hi fiquen trens americans i de Madrid, pero hi posen TMB... Qui els entengui que els compri! :)



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 05/01/2015 14:31

Mare meva, quina recreació més cutre dels 3000... xD

Els creadors del joc no s'han documentat massa sobre el metro de Barcelona, i han decidit fer una mescla rara entre un 3000 i un tren del Metro de Nova York... i lo dels logos de TMB al frontal, ja sense comentaris...



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 05/01/2015 16:00

Renfe451 ha escrit:Mare meva, quina recreació més cutre dels 3000... xD

Els creadors del joc no s'han documentat massa sobre el metro de Barcelona, i han decidit fer una mescla rara entre un 3000 i un tren del Metro de Nova York... i lo dels logos de TMB al frontal, ja sense comentaris...
De fet, no s'han documentat ni sobre la ciutat de Barcelona en si, perque jo recordo haver jugat a la demo d'aquest joc, i el teleféric del port en comptes de les dues torres i la parada de Miramar, consta de 4 o 5 torres sobre el port en un circuit circular :roll:
I la ciutat está mes o menys ben recreada en quant als llocs d'interés que estàn col·locats a on els pertoca, pero la resta res, en cap moment et fa pensar que estas a Barcelona.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 06/01/2015 12:56

Aquest video demostra la realitat del joc en si. Perquè el metro de Barcelona no es l'única cosa mal recreada.



Salut!
#volemL9

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”