Rail View de l'usuari Videotren en Youtube

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Rail View de l'usuari Videotren en Youtube

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 13/04/2015 9:43

Molts coneixereu els vídeos d'un usuari de Youtube (Videotren) Rail View, trajectes fereoviaris complets gravats en cabina.

Doncs be, sense saber el perquè, ara apareixen com a "vídeos privats". Algú en sap mes?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 13/04/2015 11:54

Tot i que no sé la raó, m'inclino a pensar que hagi rebut algun toc d'atenció per part de Renfe, al fer-se alguns vídeos des de cabina.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 13/04/2015 14:11

Granolleri ha escrit:Tot i que no sé la raó, m'inclino a pensar que hagi rebut algun toc d'atenció per part de Renfe, al fer-se alguns vídeos des de cabina.
Probablement aquesta sigui la teoria amb més possibilitats. Renfe s'haurà adonat de l'existència d'aquest canal i d'aquests vídeos i podria haver obligat al propietari a posar-los només de forma privada. Tota una pena, realment. Malgrat que jo seria prudent en llançar segons quines acusacions, ja que no sabem qui ha originat aquest canvi radical.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 13/04/2015 21:02

De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 13/04/2015 21:11

Kane_84 ha escrit:De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.
I no en parlem del Nació Digital edició Maresme, que ho va destacar-ho exageradament com a "notícia bomba" a la seva portada... De veritat que els mitjans de comunicació que ho han difós en tenen la culpa.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 13/04/2015 22:02

Renfe451 ha escrit:
Kane_84 ha escrit:De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.
I no en parlem del Nació Digital edició Maresme, que ho va destacar-ho exageradament com a "notícia bomba" a la seva portada... De veritat que els mitjans de comunicació que ho han difós en tenen la culpa.
Home, doncs jo crec que en un principi a l'usuari del canal l'hauria d'agradar que el seu canal tingui repercusió. També es pot donar el cas que algú que hi sortis al video no volgues que la seva cara surti a internet i l'hagi denunciat, que aixó també podria ser.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 13/04/2015 22:08

Renfe451 ha escrit:
Kane_84 ha escrit:De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.
I no en parlem del Nació Digital edició Maresme, que ho va destacar-ho exageradament com a "notícia bomba" a la seva portada... De veritat que els mitjans de comunicació que ho han difós en tenen la culpa.
Quina culpa tenen els mitjans de comunicació en difondre un contingut que és accessible a tots els públics a internet?
Osona Digital també en va fer una notícia, ja que es podia veure sencer fins a Puigcerdà el recorregut de la R3.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 13/04/2015 22:09

oriolp13 ha escrit:Quina culpa tenen els mitjans de comunicació en difondre un contingut que és accessible a tots els públics a internet?
Osona Digital també en va fer una notícia, ja que es podia veure sencer fins a Puigcerdà el recorregut de la R3.
Estic d'acord. Si no vols que el teu vídeo tingui la màxima difusió no el puges a un dels webs més populars del món...

Sigui com sigui és una llàstima aquesta pèrdua. :(



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 13/04/2015 22:24

Renfe451 ha escrit:
Kane_84 ha escrit:De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.
I no en parlem del Nació Digital edició Maresme, que ho va destacar-ho exageradament com a "notícia bomba" a la seva portada... De veritat que els mitjans de comunicació que ho han difós en tenen la culpa.
I què hi tenien d'especial aquests vídeos per ser noticies de portada? Surt a la llum el tram Terrassa - Lleida amb tot el seu arsenal de reduccions de velocitat temporalment definitives provocant la pèrdua de minuts d'aquests innocents "clients" que poden descobrir la trista realitat? :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 13/04/2015 22:34

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Kane_84 ha escrit:De fet, fa poc el diari de Manresa es va fer resó dels videos des de la cabina d'aquest canal, i aixó molt probablement va acabar arribant a la gent de Renfe.
De tota manera em semblaria molt lamentable que Renfe no volgués que els seus recorreguts surtin a internet.
I no en parlem del Nació Digital edició Maresme, que ho va destacar-ho exageradament com a "notícia bomba" a la seva portada... De veritat que els mitjans de comunicació que ho han difós en tenen la culpa.
I què hi tenien d'especial aquests vídeos per ser noticies de portada? Surt a la llum el tram Terrassa - Lleida amb tot el seu arsenal de reduccions de velocitat temporalment definitives provocant la pèrdua de minuts d'aquests innocents "clients" que poden descobrir la trista realitat? :roll:
El recorregut de la R4 crec que només era de Manresa a Sant Vicenç. Eren videos força atractius per a la gent que ens agraden els trens i ens agrada veure els recorreguts en cabina. També tenia videos de l'Euromed Valencia - Barcelona, o l'AVE Barcelona - Madrid.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 13/04/2015 22:40

Kane_84 ha escrit:També es pot donar el cas que algú que hi sortis al video no volgues que la seva cara surti a internet i l'hagi denunciat, que aixó també podria ser.
No crec, perquè no es pot vore cap vídeo.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 13/04/2015 22:49

fgc113 ha escrit:
Kane_84 ha escrit:També es pot donar el cas que algú que hi sortis al video no volgues que la seva cara surti a internet i l'hagi denunciat, que aixó també podria ser.
No crec, perquè no es pot vore cap vídeo.
No es pot veure cap vídeo perque els ha posat en privat, i aixó ho ha hagut de fer per algun motiu en contra dels seus interessos, com pot ser una advertencia de l'empresa on treballa, o la denuncia pel dret a la privacitat d'alguna persona que hi sortís als vídeos.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dimarts 14/04/2015 10:43

Jo descartaria que fos pel dret a la privacitat d'alguna persona. Son espais públics i com a tals, cadascú es lliure de gravar el que vulgui. Això només passa a edificis privats. I encara més si el que es grava no es directament a les persones, si no que hi surten de fons ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 15/04/2015 10:26

reusenc2 ha escrit:Jo descartaria que fos pel dret a la privacitat d'alguna persona. Son espais públics i com a tals, cadascú es lliure de gravar el que vulgui.
No, no són ben bé públics. Tot i que cadascú interpreta la legislació a la seva manera, la idea més estesa és que les vies són un recinte privat i les cabines dels trens també, per la qual cosa no es poden fer fotos sense permís i encara menys publicar-les.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”