Una parideta: El Metro de Santa Coloma

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Una parideta: El Metro de Santa Coloma

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 30/06/2015 14:02

Si Madrid té el MetroNorte, el MetroSur, i no sé què més... Per què no fer el mateix a Barcelona? (ironia :tomate )
Metro de Santa Coloma.pdf
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 26/07/2015 13:47, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/06/2015 16:55

...tocaria canviar de nom l'estació Santa Coloma, doncs ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimarts 30/06/2015 22:41

Bon mapa



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dimarts 30/06/2015 22:43

Fran-Ikarus ha escrit:...tocaria canviar de nom l'estació Santa Coloma, doncs ;)
El nom de l'estació de Santa Coloma s'hauria de canviar igualment, un Santa Coloma Centre, o un Santa Coloma-Plaça de la Vila seria una denominació molt més precisa que l'actual, que al 1983 estava molt be perque suposava l'unica estació de metro a la ciutat. Pero ara ha quedat desfassat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/07/2015 0:16

Renfe445 ha escrit:Si Madrid té el MetroNorte, el MetroSur, i no sé què més... Per què no fer el mateix a Barcelona?
I quin sentit té? :nose



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimecres 01/07/2015 0:34

Jo pel que veig al mapa no es fer un metro de Santa Coloma si no una mena de mapa de la zona de Santa Coloma i quins metros hi ha, estacions... amb informació que pot ser util pels de Santa Coloma e incentivarlos a fer servir el metro. Jo no ho veig com un Metrosur o Metro Norte o no se qué el planol. Al menys jo no sé veure quina proposta de "Metrosur" o "Metro Norte" hi ha.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 01/07/2015 0:41

Jo el què crec que ha volgut fer és intentar copiar la denominació que s'utilitza a Madrid quan una línia abasta una zona determinada: la L10 a partir de no se on s'anomena "MetroNorte", la L12 s'anomena "MetroSur" i diria que la L7 s'anomena "MetroEste" també a partir d'una estació que tampoc se quina és.
No es cap proposta seria, de fet ja ho diu al títol del fil. Suposo que només volia fer la "conya" ja què tenim una línia de metro que podriem considerar-la el metro de Santa Coloma. Bé, ara potser ja no tant, però quan es va inaugurar al 2009 si que ho era. :)


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dimecres 01/07/2015 1:12

davroca5 ha escrit:Jo el què crec que ha volgut fer és intentar copiar la denominació que s'utilitza a Madrid quan una línia abasta una zona determinada: la L10 a partir de no se on s'anomena "MetroNorte", la L12 s'anomena "MetroSur" i diria que la L7 s'anomena "MetroEste" també a partir d'una estació que tampoc se quina és.
No es cap proposta seria, de fet ja ho diu al títol del fil. Suposo que només volia fer la "conya" ja què tenim una línia de metro que podriem considerar-la el metro de Santa Coloma. Bé, ara potser ja no tant, però quan es va inaugurar al 2009 si que ho era. :)
La diferencia es que les "metrocoses" de Madrid son sub-línies amb una tarificació extra i per aixó tenen aquesta distinció. Si no fos per aixó segur que no farien subdivisions d'una mateixa línia.
Només esperar i desitjar que mai passi el mateix a Barcelona.

La L10 es Metronorte de Tres Olivos cap amunt, i en aquesta estació s'ha de pagar suplement.
La L7 es MetroEste a partir d'Estadio Olimpico (...), suplement també.
I per si aixó no fos poc, l'última estació de la línia 11 (La Fortuna) també té suplement tarifari, ja que es troba a Leganés (una estació que ha resultat ser molt poc frequentada per la seva poca utilitat). També tenen suplement tarifari les dues estacions a l'aeroport, pero aixó més o menys ja es sabut per tothom.

PD. Edito per afegir també la L9, que des de Puerta de Arganda cap avall es converteix en el TFM, canvi de tren isuplement tarifari també, com a les altres.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 01/07/2015 1:31

Sí, és conya, parida, broma, exercici d'imaginació estúpid... :)

Si no recordo malament, l'any 83 tenien pensat posar "Plaça de la Vila" com a identificació de l'estació.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 01/07/2015 9:33

I patrocinar-la? "Santa Coloma Centre-Ferrolan" (*) :)

(*) no hi tinc cap vincle, és la primera marca que m'ha vingut al cap, pel seu patrocini de l'equip de futbol Gramanet-Ferrolan.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 01/07/2015 9:34

Encara existeix la Grama? Vés a saber a quina divisió juga...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/07/2015 10:20

Tindria sentit si fos una població "aïllada" amb diverses estacions, com per exemple Terrassa o Sabadell quan s'inaugurin les prolongacions.
Però en el cas de Sta. Coloma, Hospitalet, Badalona, etc, que estan enganxades a Barcelona i altres poblacions veïnes sense separació física, és absurd.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 01/07/2015 10:47

Si a la línia 9 hi haurà una estació anomenada "Cèntric", per què no anomenar a l'estació colomenca del 83, "Plaça de la Vila", com crec que estava planejada actualment?



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 01/07/2015 23:44

Fran-Ikarus ha escrit:I patrocinar-la? "Santa Coloma Centre-Ferrolan" (*) :)

(*) no hi tinc cap vincle, és la primera marca que m'ha vingut al cap, pel seu patrocini de l'equip de futbol Gramanet-Ferrolan.
Ves que no acabin patrocinant cap estació del Barcelonès Nord amb l'emissora del Tito Justo...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 02/07/2015 0:06

Fran-Ikarus ha escrit:I patrocinar-la? "Santa Coloma Centre-Ferrolan" (*) :)

(*) no hi tinc cap vincle, és la primera marca que m'ha vingut al cap, pel seu patrocini de l'equip de futbol Gramanet-Ferrolan.
Doncs per anar al Ferrolan des de l'estació tens un bon trosset. :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 02/07/2015 10:51

Renfe445 ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:I patrocinar-la? "Santa Coloma Centre-Ferrolan" (*) :)
(*) no hi tinc cap vincle, és la primera marca que m'ha vingut al cap, pel seu patrocini de l'equip de futbol Gramanet-Ferrolan.
Doncs per anar al Ferrolan des de l'estació tens un bon trosset. :)
De fet el Ferrolan està a només 700 metres de Montcada-Bifurcació. Això si hi vas amb botes de goma per creuar el riu :) Ja podrien aprofitar el material de construcció per fer una passarel·la sobre el Besòs, que bona falta que fa.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 02/07/2015 11:14

Ah coi, ara jo pensava en el Ferrolan de Pomar (Badalona), no queia en el de la carretera de la Roca...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 02/07/2015 12:35

wefer ha escrit:De fet el Ferrolan està a només 700 metres de Montcada-Bifurcació. Això si hi vas amb botes de goma per creuar el riu :) Ja podrien aprofitar el material de construcció per fer una passarel·la sobre el Besòs, que bona falta que fa.
Igualment pots agafar la B18 per anar-hi, evidentment, des de Santa Coloma, o des de l'estació de Montcada i Reixac de la línia 2 de la RENFE.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”