L3 del metro de Barcelona per a OpenBVE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Re: L3 del metro de Barcelona per a OpenBVE

Entrada Autor: Markitus » Dissabte 30/04/2016 22:57

jsantos233 ha escrit:Volem mes!!!
I tant, gairebé tinc Passeig de Gràcia a punt! El que passa és que fa una setmana que estic molt malalt (ja van set dies seguits a 38,5 de febre) i em sento molt cansat tot el dia. Total, que aquesta setmana no he avançat res. Però tranquils que això segueix!

Un tastet:

Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/05/2016 18:10

Primer la salut, millora't molt!!!



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dilluns 02/05/2016 19:07

Alucinante trabajo. ¡Sigue así!

Yo, desafortunadamente, por el trabajo, no tengo tiempo de continuar con la L2 que he creado. Pero, si llegas a Paral·lel, cógete los archivos de paredes que tengo hechos :)


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

ManuFerrandiz_126
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: ManuFerrandiz_126 » Dimarts 28/06/2016 11:47

Es una pena que no vayas a seguir con la L2 :( ,la verdad es que yo lo veia futuro,y el tramito que has echo hasta sagrada Familia esta muy bien logrado, me gustria que la acabases aunque fuese solo hasta la Pau,en fin tampoco insistire porque tus motivos tendras.Y de la L3 lo mismo digo,esta quedando genial,y ojala fueran mas lineas las que se desarrollasen
Buen trabajo los dos habeis echo con vuestras rutas.
Salu2,y espero noticias



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Divendres 01/07/2016 19:55

Finalment puc anunciar que ja està disponible la Línia 3 fins a Passeig de Gràcia! Aquest cop he trigat més del normal per qüestions personals, però no m'he rendit i ja podeu gaudir de les novetats. ;)

Com sempre, podeu descarregar-vos la ruta a http://bvebarcelona.cat.

Salut!
Markitus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/01/2022 9:52, en total s’ha editat 1 vegada.



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Divendres 01/07/2016 22:59

Genial!



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 02/07/2016 0:13

Meravellós!!!! :plas :plas :plas


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 02/07/2016 13:23

:plas :plas

Fantàstic! Enhorabona pel gran treball que estàs desenvolupant.



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimarts 04/10/2016 20:00

Bona tarda!

Encara que sembli que això està una mica mort, en realitat he estat treballant. La prova és que des d'avui podeu descarregar una nova versió dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000. Totes dues sèries presenten millores en l'apartat de 3D, però el canvi és més notable a la sèrie 2000, que estrena cabina (una mica diferent a la de la sèrie 3000, que va rebre la cabina actual quan se li va instal·lar l'ATP). Aquí teniu una imatge:

Imatge

També podeu veure que l'estació de Catalunya està pràcticament acabada. De fet, no crec que trigui molt en acabar-la, com a molt tard a finals de mes la tindreu! Mentrestant podeu passar l'estona amb els trens renovats, que ara inclouen un manual de conducció trilingüe perquè ningú no es perdi amb tants botons...

Sèrie 2000: https://bvebarcelona.cat/ca/baixades/trens/serie-2000/
Sèrie 3000: https://bvebarcelona.cat/ca/baixades/trens/serie-3000/
Manual: https://bvebarcelona.cat/ca/documentaci ... 3000-4000/ (també el teniu a la carpeta de cada tren)

I si no sabeu com instal·lar els trens, recordeu que a la secció de manuals de la web també hi ha una explicació de com fer-ho. ;)

Salut!
Markitus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/01/2022 9:53, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 04/10/2016 20:11

Si aconsegueixo jugar-lo amb el telèfon. Demà mateix hi jugo dalt del tren fent el mateix recorregut. :riure :riure


El metro de Barcelona amb motoristes!

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 04/10/2016 23:25

És brutal!!!!! :plas :plas :plas :plas


Salut!
#volemL9

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dimecres 05/10/2016 13:13

Mes compliments :plas


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 05/10/2016 13:17

¡FE-LI-CI-DA-DES!

Y por mi parte, ya queda poco para empezar a recolectar documentación y "continuar" un poco más la 2 :)

PD: Y sí, se puede llevar el 2000 por la L2 que he creado. Sólo es pulsar la tecla Fin, luego Ctrl+A y a viajar en modo ATOpenBVE xD xD xD xD


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimecres 05/10/2016 15:02

Rodalíes ha escrit:¡FE-LI-CI-DA-DES!

Y por mi parte, ya queda poco para empezar a recolectar documentación y "continuar" un poco más la 2 :)

PD: Y sí, se puede llevar el 2000 por la L2 que he creado. Sólo es pulsar la tecla Fin, luego Ctrl+A y a viajar en modo ATOpenBVE xD xD xD xD
Cuando vuelvas a actualizar la L2 te ayudo con las balizas ATO para que funcione la 2000 sin "trampa". :D



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Diumenge 30/10/2016 18:41

Vaig dir abans de finals de mes i ja és dia 30... crec que ja toca una bona actualització! :)

Imatge

Com ja sabeu, vaig prometre l'estació de Catalunya, i per fi l'he pogut acabar. No ha estat gens fàcil, és una estació que té part del vestíbul visible des de les andanes i això ha complicat la cosa. Per si fos poc, també hi ha els ascensors, que finalment he aconseguit que siguin animats. Crec que els vidres donen alguns problemes en alguns ordinadors, però faré el possible per millorar-los.

Evidentment, arribar fins a Catalunya des de Passeig de Gràcia implica passar per un dels llocs més interessants del metro de Barcelona: la bifurcació d'Aragó. Tot i que actualment no s'utilitza més que per fer alguna maniobra, és una obra d'enginyeria que obligatòriament havia d'incloure a la ruta. Sé que els túnels són foscos, però si enceneu els fars dels trens (novetat de l'última actualització de els sèries 2000 i 3000) podreu gaudir de l'espectacle.

Imatge

I ara ve la gran sorpresa que ningú esperava. Resulta que em podria haver quedat satisfet amb l'estació de Catalunya, que ja era molta feina, però no em vaig quedar satisfet i vaig voler fer més... i he acabat fent la línia fins a Liceu. Crec que és una bona compensació per la llarga espera. xD

Imatge

Amb aquesta actualització es podria dir que he acabat l'antiga "Línia I" del Gran Metropolitano de Barcelona, però queda el detall del mosaic de Fontana. Si no el tinc fet encara no és per gust, sinó perquè comporta hores de disseny d'imatges. Ho tinc a mig fer, i tard o d'hora ho acabaré! Mentrestant, no dubteu que seguiré afegint estacions noves en els propers mesos.

Com ja és habitual, podeu descarregar l'actualització a BVE Barcelona: https://bvebarcelona.cat/ca/baixades/rutes/linia-3/

Salut!
Markitus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/01/2022 9:55, en total s’ha editat 2 vegades.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 30/10/2016 21:12

Em trec el barret. Sense paraules!! :reve :reve


El metro de Barcelona amb motoristes!

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 30/10/2016 23:50

Espectacular!!!!


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 31/10/2016 0:17

No t'ho deixen de dir, però jo també m'hi vull sumar: fantàstica feina!!

I si m'ho permets, un petit consell: el sostre de l'estació de Catalunya (i crec que alguna altra), en ser tan llis i homogeni, semblen el cel i no un tancament. Crec que hauries d'afegir irregularitats per tal que es pugui apreciar la forma de la volta de la nau i distingir-la.



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dilluns 31/10/2016 6:39

Javi M ha escrit:No t'ho deixen de dir, però jo també m'hi vull sumar: fantàstica feina!!

I si m'ho permets, un petit consell: el sostre de l'estació de Catalunya (i crec que alguna altra), en ser tan llis i homogeni, semblen el cel i no un tancament. Crec que hauries d'afegir irregularitats per tal que es pugui apreciar la forma de la volta de la nau i distingir-la.
Gràcies, aquest és un problema que reconec que encara no sé com solucionar. El cas de Catalunya és el més visible, però també passa a Diagonal i en menor mesura a Passeig de Gràcia. He intentat canviar la il·luminació del sostre però el resultat no m'acaba de convèncer, es veu poc natural. Tampoc amb una textura de sostre "brut", no m'encaixa del tot bé. Seguiré provant coses...

Gràcies a tots pels comentaris ;)



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dilluns 31/10/2016 16:13

Primer intent de millora del sostre de l'estació de Catalunya, amb una textura basada en una fotografia. Tinc la sensació que es nota més que el sostre és una volta i no és pla. Us agrada més?

Imatge



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”