Google Earth

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Google Earth

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 07/02/2006 22:27

Hola,

Para los que no lo sepais aun... yo me enteré ayer, existe un programa gratuito llamado Google Earth con el cual nos podemos acercar con vistas aéreas y satélite a las ciudades más importantes y ver con todo detalle hasta los tejados de nuestras viviendas, especialmente en la RMB.

Buscadlo en la red y ya vereis.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 07/02/2006 22:51

Encara millor i mes rapid, esta, el geoshow lite 3d, es tracta d'un vol virtual, com en un helicopter.
N'hi han molts escenaris a moltes webs, a http://62.81.142.158/geovirtual_web/index_es0.htm trobareu tots els escenaris excepte el de l'Area metropolitana BCN que es troba aqui i es d'una cualitat inmillorable, si baixeu, moveu la camara, notareu fins i tot el relleu: http://www.amb.es/
Aquest vol virtual es molt bo, entretingut, i fins i tot veureu les vostres cases.
Es molt util en treballas de seguiment d'una ruta.
Tingueu paciencia, mentre mes jugueu, millor es veu, al principi es veu borrós, pero, deixeu la camara a un lloc una estona "5 minuts o 10", o sobrevola tot durant mitja hora i la qualitat es increible



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 07/02/2006 23:44

El Geoshow necessita que els escenaris estiguin fets, i potser de Barcelona n'hi ha alguns, però no té la cobertura que té el google earth. Jo fa temps que el conec i és molt bo, potser no tan precís com el Geoshow, però si més universal...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 07/02/2006 23:45

Hola!

¡Dios bendiga a Google Earth! :master

La veritat és que és una aplicació collonuda i m'ha servit de molta ajuda per fer treballs per a la universitat... 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 14/03/2006 14:30

Holes,

a la Llibreria de la Diputació de Barcelona venen el Geoshow 3D amb el mapa de la província de Barcelona, per 3 euros.

Ja trigueu!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 29/10/2006 19:39

Hola,

Ahora parece que hay una nueva versión beta de Google Earth. La descargas pero en algunos casos no funciona, cuando te acercas a los lugares, por lo menos en mi equipo se empieza a desfigurar todo y solamente se ven cuadradillos bestiales y nada nítido, y eso que cumple los requisitos y que no es un equipo viejo para nada.

¿A vosotros también os pasa?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 29/10/2006 19:53

a mi me funciona bien....



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 29/10/2006 20:11

Hola,
sequera ha escrit:a mi me funciona bien....
Pues qué suerte, yo estaba intentando sacar una pantalla lo más clarita que pudiese de la ría de Bilbao, su aeropuerto en primer plano y algo de la zona... y nada, que no me puedo ni arrimar, se me pone todo borroso.

:(

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 15/11/2006 23:04

Segun las zonas que veas por el Google Earth se ven mejor que otras, es decir, si visualizas Barcelona, la plaza Cataluña, Sagrada Familia, etc. las veras mucho mejores que no si ves por ejemplo, Mataró (no quiero ofender a nadie, e?), cuanto mas te acerques, mas mal la veras, de todas maneras, los mapas no estan muy actualizados, sin ir mas lejos, recuerdo hace un par o 3 de meses que busque por arriba el Trambaix y estaba en obras aun (y se inauguro en abril de 2004). Por lo que estoy viendo, la imagen que hay ahora de Barcelona parece ser de agosto de 2005 cuando pararon el servicio del trambesos para que duplicaran la via en Glories e hicieran el cambio de agujas, sino no se entiende que hayan tantos tramvias estacionados en las cocheras


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”