Mite eròtic

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 21/03/2006 10:39

Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 21/03/2006 10:49

Fran-Ikarus ha escrit:Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose
Serà que la sola menció té un efecte psicotròpic en el personal :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 21/03/2006 10:57

Fran-Ikarus ha escrit:Per què cada cop que es parla de visitar Gaudí, o ACEMA, o totes dues, la gent comença a divagar...? :nose
Què és ACEMA? Té a veure amb l'ACEbillo?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 21/03/2006 22:24

Hola:

Hi han brometes que fan riure, i hi han brometes que no fan riure. I crec que aquesta es de las que no fan riure.

"Anem" darrera d'anar a fer una visita a cualsevol instalacio "especial" del metro, i cualsevol informacio i oportunitat res ben rebuda.

No es que ho trobi de mal gust, pero ha sigut una mica "jugar amb els sentiments" de molts forumaires -entre ells, jo- que aniriem molt gustossament a veure aquesta estacio.

(i ara la "pataleta" en plan conya marinera per treure ferro)

Collons!, aixo no es fa, hosties!. Ara que m'havia "possat"!..... mmmmm (au, reina, ha estat una falsa alarma..... tranquila) xD

Sal.lutacions:

Serie600



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 21/03/2006 23:26

No t'ho prenguis així, però si al vestíbul de l'estació de Gaudí hi ha el local dels jubilats de TMB, bé no serà tan difícil d'accedir-hi, que intentar convèncer-los que et deixin passar, no?



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 21/03/2006 23:38

Hola:

No ho veig tan facil aixo. Que deixin pasar a algu "per la gorra" sense seguretat?.... Vaja, no ho se, pero no crec que sia tan facil.

Sal.lutacions:

Serie600



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 23/03/2006 22:10

Els dijous a la tarda estan els col.leccionistes d'ACEMA (Associació de col.leccionistes empleats de Metro i Autobús) en una de les sales del vestíbul de l'estació.





Ferrovi ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:L'estació de Gaudí és fàcilment visitable. Aneu un dijous a la tarda.
com? podries explicar una mica més?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/03/2006 22:18

Ahhhh!!! Ja deia jo que em sonava...merci!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 02/11/2006 1:48

Hola:

Refloto aquest fil mes que res per no encetar un de nou, ja sabeu, coses del reciclatge. I a banda que la pregunta que vaig a fer te a veure amb el tema:

Hi ha alguna manera, reconstruccio virtual, video, simul.lacio, etc., que permeti veure com era el desviament del vell ramal "Aragon-Correos" de la ex-GMB?. Es que sempre m'ha picat la curiositat de saber com es feia.

Mail vaig agafar aquell desviament cuan era petit i ara cada vegada que paso pel lloc (L3 o L4) intento veure alguna cosa per les finestres, pero mes enlla del tram a baixa vel.locitat de la L4 (crec que hi ha un punt on es "veu", ei, potser son les ganes de veure alguna cosa, una mica de llum, que crec que potser de "Arago", ara Passeig de Gracia L3) on es pot observar amb tranquil.litat i "disfrutar" (moment friki) de la baixa vel.locitat.

Repeteixo. Hi ha alguna reproduccio o manera de veure com era -i si en l'actualitat en queda alguna cosa dempeus- aquella maniobra i els tunels?.

A la "Biblia" no ho veig molt clar -vaja, no m'entero del tot de com anava- encara que per molt que m'ho hagi mirat.... ho sento

Es mes: (frikada absoluta, els cors sensibles, els tecnis i entessos en la mateira i demes personal similar que no llegegin a partir d'aquest punt) en cas de "necessitat" (obviant temes tecnics tipus ampladas de cotxes o presses de tensio) es pot circul.lar per alla, amb per exemple amb una vagoneta de servei autopropulsada?

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/11/2006 8:12

Hola!

Jo crec que, ara per ara, l'únic que podem fer és esperar a que en BCN Término vagi avançant a Trensim la seva ruta del GMB, quan arribi al ramal d'Aragó-Correus. Paciència!



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 02/11/2006 13:04



"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 02/11/2006 22:55

Hola:

Metring. Sera cuestio de continuar esperant. Mira que aquell desviament te historia i que no hi hagi cap document gairebe.....

Rodalies. Macos per que si. Gracies :D

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”