l'objecte mes friki que tenim es....

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Lladre!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 11/01/2007 19:38

Lladre, vàndal... :D

Mira que com el tren no faci el toc de xiulet i atropelli algú... :P


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 11/01/2007 21:24

Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.

Salut,



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 12/01/2007 0:05

Jordilar ha escrit:Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.

Salut,
Quin recorregut?? :P :P :P



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 13/01/2007 13:34

Suposo que per Badalona, no? N'hi ha unes quantes que sobren perquè es vàren eliminar diversos pasos a nivell, i es van oblidar d'enretirar-les... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 13/01/2007 13:51

Jordilar ha escrit:Ara ja puc presomir d'obejcte :D :
Em vaig estar a punt de portar-me una que hi havia tirada al terra a Ribes de Freser el que pasa que... no portava res per amagarla i com que no fa molt bona impresió un noi amb una S a la mà xD, això si.. està amagada per la pròxima vegada... no diré on :callat

;)


Imatge

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 21:01

Ferrovi ha escrit:
Jordilar ha escrit:Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.

Salut,
Quin recorregut?? :P :P :P
El recorregut no el penso dir: Havia sigut de la Compañía del Norte i era una línia força important.

La dificultat va ser el seu transport pel ferrocarril, doncs es va haver de tapar amb papers del diari Que! i celo provinent de la taquilla d'una estació.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 16/01/2007 17:00

Jordilar ha escrit:
Ferrovi ha escrit:
Jordilar ha escrit:Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.

Salut,
Quin recorregut?? :P :P :P
El recorregut no el penso dir: Havia sigut de la Compañía del Norte i era una línia força important.
Amb això ja has dit pràcticament directament la línia que és!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 13/05/2007 9:39

Una mica bé si que m'ha anat això de l'SPAM, perquè no recordava on era aquest fil i així m'ho han recordat :D

Jo ara tinc un altre objecte de culte, si bé l'haig de reparar i adeçentar. Es tracta d'una màquina manual validadora de tarjetes de cartró (tipus bonobus o Bono-10 de Renfe antics). L'orígen, totalment legal, me'l van donar els mateixos propietaris del vehicle on anava :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/05/2007 10:59

D'aquestes (no de Halle Berries, sinó de validadores de títols "retallables") en tenim un parell a l'òrbita d'ARCA, ambdues de la mítica marca Almex: una ex-TMB, i una altra ex-no-sé-què, que li vam regalar entre tots al Joaquín quan va estrenar el seu restaurat Pegaso 6038 de TUS.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 13/05/2007 11:59

Fran-Ikarus ha escrit:D'aquestes (no de Halle Berries, sinó de validadores de títols "retallables") en tenim un parell a l'òrbita d'ARCA, ambdues de la mítica marca Almex: una ex-TMB, i una altra ex-no-sé-què, que li vam regalar entre tots al Joaquín quan va estrenar el seu restaurat Pegaso 6038 de TUS.
Jo m'haig de posar un dia a reconstruïr-la, la pobre està bastant cascadeta...però bé, ja vorem :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 13/05/2007 17:27

Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel. 8-)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 13/05/2007 17:30

JaMiRo! ha escrit:Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel. 8-)
Què passa, vols fer enveja?? Doncs jo amb el meu cutre-trosejador de tarjes de cartró estic molt content! :riure


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Diumenge 13/05/2007 17:46

Doncs jo l'unic que tinc es una gorra de cap d'estació de renfe,ni manuals de conducció ni mecanica ferroviaria(com m'agradaria tenir :'( )

Salut!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 13/05/2007 19:38

JaMiRo! ha escrit:Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel. 8-)
Per presumir que no falti:

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 13/05/2007 19:55

No em piqueu que encarà m'encendré i si algú d'aquella empresa que sabeu, ho veu, em fotran a la pressó. xD xD



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 15/05/2007 23:24

Imatge

Jo em conformo amb això :D



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 16/05/2007 17:11

Jordilar ha escrit:Ara ja puc presomir d'obejcte :D :
Bé amb la reforma de certa estació i intenció de soterrament de cert pas a nivell, a veure si puc aconseguir de manera legal (sempre preguntaré a veure si m'ho puc emportar) puc aconseguir más objectes ferroviaris. :D

Per cert se'm va oblidar dir que tinc esquemes actualitzats a l'era adif de 41 estacions d'Espanya entre elles Bcn-Sants, Sant Andreu i esquema del nus de la Marina.

Salut!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 16/05/2007 17:17

252-071 ha escrit:Per cert se'm va oblidar dir que tinc esquemes actualitzats a l'era adif de 41 estacions d'Espanya entre elles Bcn-Sants, Sant Andreu i esquema del nus de la Marina.
Jo tinc tota la línia de BCN a Cerbère, per dins i per fora...ara bé, no sé on vaig deixar els esquemes...:?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
bigboy4013
N2
N2
Entrades: 12
Contacta:

Entrada Autor: bigboy4013 » Dijous 07/06/2007 11:18

Bones:

Jo varies coses.

RENFE: Tinc uns quants llibres de Mercaderies, tirafondos, l'uniforme de CARGAS RENFE i una sabata de fré de mercaderies de les antigues d'amianto.

FCMB: Plaques dels antics 200, ex-300 i també, les de: "PROHIBIDO ESCUPIR" y "PROHIBIDO FUMAR", uniforme de mecànic, tirafondos, botonera del 400 i del 1000, tirador d'alarma, manuals de conducció del 1000, un plànol gegant dels elements del 1000 i les granotes del 400 i una de les seves plaques de matricula.

FGC: Coneixeu que hi han extintors que tenen una plaqueta que possa: Propiedad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya? Doncs en tinc dos d'aquestes, llibres d'itineraris de L-A.

Fabricants: Un pin d'Alstom i diverses plaques de vagons de CAF.

Extranger: Suissa-Reposacaps del Glacier Express, USA-Accions de l'antiga copanyia Pennsylvania Railroad.

També tinc un llibret d'horaris dels trens de tota catalunya, no recordo ara en quin any està datat, es que no el tinc a mà, pero es molt curios, surten horaris de RENFE i FGC, es molt interesant.

Tot això, es legal.

Records.


ALCO forever!!!!

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Diumenge 01/07/2007 17:41

Jo tinc els llàpiços de coloraines que regalaven quan van obrir la L2


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”