Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/05/2006 13:57

Mortadel·lo ha escrit:
abegot ha escrit:Ep !! que jo parlo seriossament !!! :'( >:( Quan us ho demano es que m'agrada l'idea.
dec estar espès :D quantes dius que en vols?
Fes-li unes 8.000 o així pel cap baix, i que a les estones lliures vagi retallant i cosint les samarretes per posar-les com a mural publicitari als 5000 :)

A banda dels milers de samarretes per a n'Abegot, jo també me'n demano una. Talla XL, que m'agrada que em sobrin pertot arreu :D



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 24/05/2006 17:53

XXL: 2 (aarongilp, serie600)
XL: 1 (Fran-Ikarus, El Llop, entfe001)
L: 1 (Mortadel·lo)
M:
S:

TOTAL: 6 samarretes 6


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/05/2006 21:47

Una XL més pel menda! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 24/05/2006 22:53

Una XXL (per seguretat) per al menda.

per cert, com serà? :-D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/05/2006 23:01

megapauer ha escrit:Una XXL (per seguretat) per al menda.

per cert, com serà? :-D
Amb dues mànigues, un coll i un xic més gran que la meva :)



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 24/05/2006 23:13

entfe001 ha escrit:
megapauer ha escrit:Una XXL (per seguretat) per al menda.

per cert, com serà? :-D
Amb dues mànigues, un coll i un xic més gran que la meva :)
:cop Pero què porten serigrafiat? O son llises? Perquè llises a 1,99 al Carrefour! :P


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/05/2006 23:26

SAMARRETES PER DIAGONAL JA!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 24/05/2006 23:47

Una M per mi.
Una talla M, vull dir :D
Potser al final haurem d'adoptar el nen punki com a mascota del fòrum...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 25/05/2006 12:10

Afegeix-me una XXL (no és que hagi engreixat de cop, és per un amic). Si no n'hi hagués, doncs una XL.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 25/05/2006 14:19

Jo amb una M també en faré.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 26/05/2006 9:37

XXL: 4 (aarongilp, serie600, amic d'en Fran, Megapauer)
XL: 4 (Fran-Ikarus, El Llop, entfe001, Jamiro)
L: 1 (Mortadel·lo)
M: 2 (UT596001, Wefer)
S:

TOTAL: 11 samarretes 11


ES PELIGROSO ASOMARSE

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 26/05/2006 14:33

em podries passar les imatges que posarás? aixi jo em faig la meva que posi FERROVI o Enric, i altres coses...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 26/05/2006 18:28

Hola:
Ferrovi ha escrit:em podries passar les imatges que posarás? aixi jo em faig la meva que posi FERROVI o Enric, i altres coses...
Home, no es per portar la contraria, pero penso que es millor que el tema el porti nomes una persona. Mes que res pel tema del preu. Crec que sera mes barat fer-ne possem 20 samarretes que no pas cada escun es faci la seva pel seu compte.

En tot cas -si es que realment estem tots interessats- el que es pot fer es mirar cuan costaria afegir a l'estampacio el nick de cada un.

Crec que el millor seria fer-ne cuantes mes millor, pel tema del preu i tal, totalment "neutres" i despres cada un si vol, se la personalitza pel seu compte.

Samarretas "NEN PUNKI" pel tunel de Gaudi JA!..... (anada d'olla "made in Serie600" xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 26/05/2006 19:17

Jo m'hi apunto, el què passa és que de talla dubto entre una L i una XL :nose



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 27/05/2006 8:30

Trenscat ha escrit:Jo m'hi apunto, el què passa és que de talla dubto entre una L i una XL :nose
La meva te de ser XL, i podè-ho possar el que sigui més convenient per el conjunt de FRYKIS, del Fòrum. :o :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 27/05/2006 12:06

Hola,

Va siendo hora de que coloque alguien una muestra del producto ¿no? usease, que enseñeis la camiseta en cuestión, ¿de qué color será? ¿os van a pedir derechos de autor? porque como eso triunfe igual viene TMB y os pide derechos de autor por llevar al punki que se pilla la mano con las puertas puesto encima. A Manu Chao en su canción "Me gustas tú" ya sabeis que "Metro de Madrid" le pidió dinero porque en el comienzo de la cancioncilla salía una voz que decía "próxima parada: Esperanza" de una grabación de la línea 4 del metro de Madrid.

Imaginad que proliferan las camisetas punkis y que se venden tiradas inmensas y TMB ve claramente que lo podrían haber explotado ellos como merchandising del metro y que no lo han hecho ni nadie sabe nada... van a querer tomar parte en ello. Pulutant sugiero que alguien vaya allí, compre los derechos del punki, tenga un papel en la mano y empiece a vender camisetas que se va a forrar con estas paridas que encantan a la gente. Y ahora que viene el verano si se coloca debajo el slogan de no meter la mano en la puerta en catalán, castellano e inglés, esa camistea te la quitarían de las manos.

xD xD xD xD xD xD

Como no lo hagais y alguien empiece a ver camisteas punkis puluando por la city os van a querer robar si teneis éxito con la idea, así que hacedlo bien. La gentuza es así... no se les ocurren ideas... se les ocurren a los demás... las llevan a cabo... no tienen éxito y no pasa nada, pero... como tengan éxito siempre vienen los moscones a decir que eso era suyo...

:evil:

Saludos,
Sergio
Santfeliuenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 27/05/2006 15:25, en total s’ha editat 1 vegada.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 27/05/2006 14:44

Pues algo de razón tiene Sanfe en lo que dice, porque el "Mind the Gap" londinense, que a la mayoría de los mortales de allí les parecería demasiado banal como para darle siquiera importancia, se ha convertido en uno de sus símbolos, y el merchandising con dicha leyenda es importante.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 28/05/2006 13:17

Bé en farás dues semarretes per portar, l'al.legria (seriosament :'( >:( ) del F.T.C. tamany XL. Me les posaré quan vaigi amb vosaltres a fer itineraris, manifestacions de la carestia de la vida, també quan surti al estranger, .... i quan tingui brutes les altres, ...

Us afegeixo un video pq veieu, els estimadors de semarretes, el que diuen.

http://comunicado.nikeinfo.info/



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 28/05/2006 14:04

Hola,
Us afegeixo un video pq veieu, els estimadors de semarretes, el que diuen.

http://comunicado.nikeinfo.info/
Oischhhh, que voy a llorar tíos, ¡¡¡ vestid al nen punki con orgullo !!!

Vestir esa camiseta significa tener algo de la L1, la L2, la L3, la L4, la L5, significa no saber ni tener pajolera idea de para qué sirve la L11 ni de por qué no se ha conectado a la L4, significa que tienes una línea con recorrido de iguana como la L4 y que no te preguntas el porqué, que te subes a otra como la L3, haces una "V" completa por toda la ciudad y que disfrutas con ello sin hacerte más preguntas, vestir esa camiseta significa que cuando llueva te dará lo mismo que se corten en varias líneas tramos intermedios de 2 ó 3 estaciones, significa que la L5 estará toda ella parada porque alguien se ha tirado a la vía y la megafonía no dice nada, significa que en lugar de hacer líneas de metro coherentes y prolongaciones hacia el Llobregat correctas, se hará la L9 y la L10, que en realidad son lo mismo pero que esa camiseta hará que las veas como cosas distintas, vestir la camiseta del nen punki hará que te creas que en los ochenta había en BCN 5 líneas de metro cuando la número 2 no existía, bueno, sí existía pero era una línea fantasma, vestir esa camiseta hará que pienses si se le ponen los pelos de punta al punki porque está pasando frente a Gaudí y "tiene frío" o por las noches "oye voces" como el crío del "Sexto sentido", vestir esa camiseta es porque sabes que el viaje lo empezarás a tal hora pero que no sabes cuándo acabará, vestir esa camiseta es comprender que mientras que tú entras pagando, al lado tuyo vendrá un neng y se saltará el torno con un brinco, es saber que tienes la posibilidad de larguísimos e interminables paseos en los trasbordos ideados para que no se te carguen la piernas ni cojas varices como el trasbordo de Paseo de Gracia, vestir esa camiseta te identifica como sufridor de apretones, retrasos, escaleras automáticas que no funcionan, intercambiadores con otros medios de transporte que no son tales, no poder llegar a lugares que en cualquier otra ciudad estarían abastecidos como el aeropuerto... vestir esa camiseta sin duda es saber con claridad que "si s'asseu, li dic alguna cosa" y "que si em diu alguna cosa, m'assec".

Todo el que no quiera verlo, que no se moleste y que no se la ponga.

xD xD xD xD xD
:x :x :x :x :x :x

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 29/05/2006 0:55

Trenscat ha escrit:Jo m'hi apunto, el què passa és que de talla dubto entre una L i una XL :nose
M'ho he pensat bé i finalment crec que prefereixo una XL ja que més val que en sobri que no pas que en falti! :x



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”