Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Orxata gratis!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 02/08/2006 21:15

wefer ha escrit:Home, potser que arrodonim a 18 euros... no? Com a mínim per la molèstia que s'ha pres en Mortadel·lo d'haver anat amunt i avall per fer les samarretes.
L'hauriem de convidar a un parell d'orxates, al Mortadel·lo... :D

Per cert, responent al company que diu que són cares, ha provat cap dia d'anar a comprar-se roba? Perquè una camisa d'una tenda normaleta ja costa 20€... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/08/2006 21:17

nens, aquestes samarretes no tenen preu!!!! Ja està bé el preu, que fer-la té la seva història, i no es troben a les botigues! ;)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 02/08/2006 23:22

Hola:
viscaelcat ha escrit:Jo no pago 3.000 pessetes per una samarreta. Coi, que els diners no els regalen i són necessaris per altres coses més importants.
A veure, quantes samarretes hauriem de demanar si volguessim que el preu baixes??
De bon rotllo company:

Aquest projecte de la samarreta fa "una mica" de temps que esta en marxa amb la bona vol.luntat d'en Mortadel.lo i de El LLop, treient part del seu temps lliure.

Ningu t'ha obligat a agafarla, has estat tu mateix qui l'has volgut, acceptant tots els riscos que podien concorrer. Ara no et tiris enrera i que en Mortadel.lo es tingui que "menjar" la teva samarreta.

Aquesta samarreta, com ja se t'ha dit, es unica, donat que ha estat una idea que ha sortit de nosaltres mateixos i que ningu es fotra d'or amb ellas.

Jo no la trobo cara. Trobo cara una samarreta d'una marca coneguda (cualsevol) que em fara el mateix servei pero nomes per ser de la marca "X" tinc que pagar 60 euros per exemple.

A tots ens costa guanyar-nos els calers amb el nostre treball i fem amb els calers els que ens ve de gust. A uns cuants de nosaltres ens ve de gust gastar-nos aquestos 18 euros en aquesta samarreta. Si a tu no et ve de gust, ningu t'ha obligat. Has estat tu mateix qui has dit que volies una. Accepta el fet. Tots ja ens imaginavem que no seria una cosa barata, al ser una "serie limitada".

Que cuantes samarretes es tindrien que fer per que baixes el preu?.... Bona pregunta!.... Que tal si ho fas tu aquest treball d'indagacio?. Li preguntas a en Mortadel.lo per la cualitar de la samarreta, el tamany del logo, etc i aleshores despres et vas -perdent part del teu temps lliure, com ha fet ell- preguntant per tendes d'estampacio preus i condicions.

Dilluns, si vens, li preguntas a en Mortadel.lo i a en El Llop cuant temps han invertit de manera altruista i sense esperar res a canvi per portar a la realitat aquestas samarretas. Temps robat del seu temps lliure.

Una mica de respecte amb el treball dels demes i mes tenint en compte que es tracta d'algo que es totalment dessinteressat i ell no es guanya res.

Mortadel.lo: Per a mi -com diu en Wefer- 18 euros per samarreta, em sembla be. Recorda que per a mi son dues, aixi que ja et dec 36 euros ;) .

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 03/08/2006 10:18

D'acord, d'acord. És una samarreta original i no es troba enlloc. On dieu que l'hem d'anar a buscar i quan??
I a les botigues mai he pagat més de 15 euros per una samarreta. Al Pryca (Carrefour) i a l'Alcampo n'hi ha de barates i maques. I hi ha molts llocs que regalen samarretes. D'aquestes en tinc bastantes i no són pas lletjes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 03/08/2006 10:25

Serie600 ha escrit:Hola:
viscaelcat ha escrit:Jo no pago 3.000 pessetes per una samarreta. Coi, que els diners no els regalen i són necessaris per altres coses més importants.
A veure, quantes samarretes hauriem de demanar si volguessim que el preu baixes??
De bon rotllo company:

Aquest projecte de la samarreta fa "una mica" de temps que esta en marxa amb la bona vol.luntat d'en Mortadel.lo i de El LLop, treient part del seu temps lliure.

Ningu t'ha obligat a agafarla, has estat tu mateix qui l'has volgut, acceptant tots els riscos que podien concorrer. Ara no et tiris enrera i que en Mortadel.lo es tingui que "menjar" la teva samarreta.

Aquesta samarreta, com ja se t'ha dit, es unica, donat que ha estat una idea que ha sortit de nosaltres mateixos i que ningu es fotra d'or amb ellas.

Jo no la trobo cara. Trobo cara una samarreta d'una marca coneguda (cualsevol) que em fara el mateix servei pero nomes per ser de la marca "X" tinc que pagar 60 euros per exemple.

A tots ens costa guanyar-nos els calers amb el nostre treball i fem amb els calers els que ens ve de gust. A uns cuants de nosaltres ens ve de gust gastar-nos aquestos 18 euros en aquesta samarreta. Si a tu no et ve de gust, ningu t'ha obligat. Has estat tu mateix qui has dit que volies una. Accepta el fet. Tots ja ens imaginavem que no seria una cosa barata, al ser una "serie limitada".

Que cuantes samarretes es tindrien que fer per que baixes el preu?.... Bona pregunta!.... Que tal si ho fas tu aquest treball d'indagacio?. Li preguntas a en Mortadel.lo per la cualitar de la samarreta, el tamany del logo, etc i aleshores despres et vas -perdent part del teu temps lliure, com ha fet ell- preguntant per tendes d'estampacio preus i condicions.

Dilluns, si vens, li preguntas a en Mortadel.lo i a en El Llop cuant temps han invertit de manera altruista i sense esperar res a canvi per portar a la realitat aquestas samarretas. Temps robat del seu temps lliure.

Una mica de respecte amb el treball dels demes i mes tenint en compte que es tracta d'algo que es totalment dessinteressat i ell no es guanya res.

Mortadel.lo: Per a mi -com diu en Wefer- 18 euros per samarreta, em sembla be. Recorda que per a mi son dues, aixi que ja et dec 36 euros ;) .

Sal.lutacions:

Serie600
Completament d'acord amb tú, serie600. Segur que és molt més barato que anar de cap de setmana a la disco.

En quant a tú, Viscaelcat, de bon rotllo, encara espero les gràcies per haver-te donat les dades dels llibres del Salmerón. I això és gratis.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 03/08/2006 22:29

Hola:

Per curiositat: T'has llegit el fil sencer?..... Possiblement aixi sabries de que va l'historia. Com es gratis, t'en fare 5 centims del tema.... no et cobrare l'informacio, tranquil.

Resulta ser que fa molts anys al metro de Barcelona hi havien unes engantxines rodones que deian "NO SUJETAR LAS PUERTAS" a les que sortia un nen agafat de la ma de la mare i a aquest nen se li veia que se li engantxava una ma amb la porta i se li posssaven els pels de punta. Per aquest fet aqui l'hem passat a anomenrar "El nen punki".

D'algun lloc varen sortir unes fotos on es veia aquesta engantxina del nen punki i no recordo a qui se li va ocorrer que es podrien fer samarretes amb aquesta engantxina si es podes trobar una imatge mitjanament reproduible i amb cualitat.

Al tema de fer aquestas samarretas es va oferir el company Mortadel.lo, en cuant a buscar un lloc on las fessin, tallas, etc (mes dades a aquest fil).

Per altra banda l'imatge que es tenia del nen punki no era prou bona i el company El Llop ens va aconseguir una de mes cualitat (mes dades en aquest mateix fil).

En resumides contes: Aqui hi han dos companys que han "regalat" part del seu temps lliure per confegir aquestas samarretes, mirar tendas, etc. i el resultat es aquest: Unes samarretes que no trobaras enlloc perque son fetas per a nosaltres nomes, pero no las fa cap empresa ni tampoc TMB te res a veure. Es tracta d'un projecte personal i limitat, per aixo aquest "excesiu" preu que a tu et sembla. Senzillament perque es tracta d'una cosa que no es comercial, simplement no existeix fora del FTC. No la trobaras a cap tenda d'enlloc ara per ara.

Espero que amb aquesta informacio ressumida i comptant amb la teva bona vol.luntat de que et llegexis el fil sencer (de pas mira la data d'inici del mateix i las de las diferents respostes, per seguir l'ordre cronologic), podras fer-te'n una lleu idea del tema.

En cuant a "recollir" les samarretes, no hi ha cap tenda, punt de venda, ni quelcom similar. Per aqui hi ha un fil que es diu "Trobada Orxatera". Alla trobaras mes dades del tema.

En principi ens trobarem uns cuants del FTC per pendre una orxata i de pas en Mortadel.lo portara les samarretes.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Perdoneu pel totxo.....



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 03/08/2006 23:15

Serie600 ha escrit:Hola:

Per curiositat: T'has llegit el fil sencer?.....

En cuant a "recollir" les samarretes, no hi ha cap tenda, punt de venda, ni quelcom similar. Per aqui hi ha un fil que es diu "Trobada Orxatera". Alla trobaras mes dades del tema.
Crec que em falten dues pàgines per llegir-me
Després lleigiré la trobada orxatera, que és el que volia saber. Gràcies.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 03/08/2006 23:34

Hola:

De res company :D . A dispossar. Per aixo estem aqui "reunits", per ajudar-nos i per intercanviar i compartir informacio sobre una aficio comuna: Els transports (publics o no). Encara que a molts ens "tira" mes per la banda "ferroviaria-metrera-renfera" xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 03/08/2006 23:38

Cal afegir que a alguns també els tira més la banda tramviaria-metrera-estocolomera... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 03/08/2006 23:56

Hola:

Jamiro.... es que ets un follonero, ho sabies?..... xD

Ja m'ho diras ja, si tinc rao per la meva deria envers aquest metro, el dia (espero que sia proper) que ho puguis veure per tu mateix. Ja m'ho diras....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/08/2006 0:03

Per cert...quan és la boda?? Va, que jo vull anar a una boda de frikis metreros...:D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 04/08/2006 0:07

Hola:

Quina boda?....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/08/2006 0:13

Emm...no ereu tu i el factorial de JaMiRo els que us casàveu? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D És que es veu molt que us estimeeeuuuuuuu :D :D :D :D :D :D (ara és quan el sr. Escombra...vull dir en wefer...ens comença a passar el motxo)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 04/08/2006 0:21

Hola:

Em nego a respondre a aques "atac" cap a la meva persona!.....

Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 04/08/2006 0:29

Serie600 ha escrit:Em nego a respondre a aques "atac" cap a la meva persona!.....
Vaaaleee...ja paaaarooooo... :'( :'( :'(
Serie600 ha escrit:Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").
Això si...però m'encanta tocar allò que no sona...:D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 04/08/2006 11:42

Hola!

Collons, me'n vaig a veure una pel·lícula i mira el que m'he perdut... :?

A Serie600 i a mi ens pots definir com l'extranya parella, però deixa't de coses d'aquestes home! Cadascú té les seves respectives jefas com diu el company. :D

Per cert, la meva jefa treballa fins tard i no vindrà a la trobada orxatera. :'(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/08/2006 12:58

Serie600 ha escrit:Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").
Millor encara:

Imatge

:D



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 04/08/2006 15:25

entfe001 ha escrit:
Serie600 ha escrit:Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").
Millor encara:

Imatge

:D
"Bé, ningú és perfecte." xD xD xD xD

Una versió més nostra seria, "Que estic casat amb un tren!!!!!" :amor



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 04/08/2006 15:37

entfe001 ha escrit:
Serie600 ha escrit:Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").
M'acaben de dir que el de l'esquerra no és Walter Mattau, és en Buster Keaton.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/08/2006 17:41

viscaelcat ha escrit:
entfe001 ha escrit:
Serie600 ha escrit:Som "L'extranya parella", versio ferroviara. Jack Lemon i Walter Mattau, si us plau (no l'altre "invent").
M'acaben de dir que el de l'esquerra no és Walter Mattau, és en Buster Keaton.
Ni és en Walter Matthau ni en Buster Keaton, sinó en Joe E. Brown.

I afegeixo: el productor és el mateix que el de La Pantera Rosa: Walter Mirisch.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”