Rellotges Ferroviaris

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Rellotges Ferroviaris

Entrada Autor: Brill_13 » Dimecres 12/07/2006 17:40

Els rellotges són un element imprecindible a les estacions.

He pensat que aquí podriem fer una col·lecció de fotos dels diferents rellotges que ens trobem per les estacions. 8)

No creieu que els rellotges de fgc s'assemblen sospitosament als dels mítics dels ferrocarrils suïssos?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/06/2007 23:01

Hola! Porto uns dies mirant-me rellotges d'estacions de la Renfe, i solen ser bastant nous, i em vaig parar a pensar si hi havia cap de gaire antic que funcionés a alguna estació, en sabeu vosaltres?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/06/2007 23:20

A Catalunya, però si en coneixeu cap de l'Estat que sigui antic, estaria bé saber-ho.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 05/06/2007 23:34

Es del CA però no se de quina estació li vaig fer la foto:
Imatge

Malauradament ha caigut en mans del Pantone2425, però si que recordo alguns amb colors originals com el del Teruel.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/08/2008 11:57

Pujo el fil per parlar de que, els darrers messos, estan canviant a Renfe Rodalies els rellotges, cosa que s'agraeïx, ja que feia molt de temps que n'hi havien molts que no funcionaven, o que, senzillament, tenien l'esfera en blanc.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/08/2008 14:19

Brill_13 ha escrit:No creieu que els rellotges de fgc s'assemblen sospitosament als dels mítics dels ferrocarrils suïssos?
Aquells amb la minutera dels segons que lliscava i que s'aturava durant un període molt curt quan feia el minut? No recordo veure'ls per FGC.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 26/08/2008 18:55

Estivella, sens dubte. Aquí tinc fet un video de com es fa una parada no prescrita d'un mercant, amb cap d'estació, blocatge telefònic i sense senyal de sortida. Desplegant la tela vermella, per suposat.

Jordilar ha escrit:Es del CA però no se de quina estació li vaig fer la foto:
Imatge

Malauradament ha caigut en mans del Pantone2425, però si que recordo alguns amb colors originals com el del Teruel.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimecres 24/09/2008 17:49

Fa temps que estic veient aquest canvi, però aquesta setmana és molt més fort. Els que he vist fins ara (rodalies):
Barcelona-PLC, Arc de Triomf, SAA, Montcada-Ripollet, Mollet-SA, Parets, Granollers, Les Franqueses del vallès, la Garriga, Sant Martí de Centelles :o , centelles, Granollers-Centre, Barcelona SAC, el Clot-Aragó, el Prat del Llobregat, Mataró, Badalona, Terrasa(no molt segur estic d'aquesta última).
Au revoir :hola C.A.C.V.



jlmoreno
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: Cruzando Barcelona a diario

Entrada Autor: jlmoreno » Dimecres 24/09/2008 19:07

Será que pondrán relojes que atrasen para disiumlar su impuntualidad crónica.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 26/09/2008 11:39

el rellotge de Mollet porta setmanes instal·lat, i dic instal·lat però no pas funcionant...

molt maco, sempre amb les 12 en punt :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/09/2008 12:52

Danzig ha escrit:el rellotge de Mollet porta setmanes instal·lat, i dic instal·lat però no pas funcionant...

molt maco, sempre amb les 12 en punt :D
Almenys, va a l'hora dos cops al dia. :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 18/11/2008 19:21

A la R3 al tram pròpiament dit de "rodalia" (Entre Hospitalet i Vic), totes les estacions i baixadors ja tenen el nou rellotge que està instal·lant Renfomentadif, el cas és que a Vic, no els han canviat, i precisament, no funcionen, fins i tot el que hi ha a la columna de la guixeta de venda de bitllets, estan aturats a 1/4 i cinc de 6. Hi ha estacions on els nous estàn aturats a les 12, com per exemple Granollers Canovelles, però la majoria van a l'hora, excepte els que cito.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”