El Metro de Barcelona en OpenBVE: Línea 2

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Re: Simulación virtual del metro de Barcelona en BVE: Línea

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 03/06/2015 17:26

Alguien me había advertido por el estado del techo en Sant Antoni. Yo me preocupo más de que el mármol no pese demasiado para los palos que sujetan también los carteles....

Imatge


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 03/06/2015 17:28

El techo se caeeeeeeeeeeee!!! Están guapos los carteles jejeje :plas



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 03/06/2015 19:44

¿Que hay miedo a que se caiga el techo? Pues nada, les pongo unas columnas de protección a las vías y listo :riure :riure :riure
Imatge


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 03/06/2015 22:03

:D :D :D xD xD xD xD ))) ))) )))



(y esto no ha hecho más que empezar)


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 03/06/2015 22:50

Hombreeeeeeee!!! Está quedando guapo! Ahora estaría bien pintar de lila las paredes (o los hastiales, o como se diga) de las estaciones.



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 04/06/2015 15:01

¿Así? Imatge


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 04/06/2015 16:48

He visto el vídeo, y chapeau!!! Magnífico, de verdad. Un 10 merecidísimo!! :plas :plas :plas :reve

Y la pared pintada de color morado ha quedado fantásticamente bien. Estoy ansioso de ver más capturas jeje. :D



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 04/06/2015 17:51

Pues habrá más, poco a poco xD xD xD

Mientras tanto, un resumen de cómo están las estaciones:

Paral·lel, Sant Antoni, Universitat = 70-75%.
Passèig de Gràcia, Tetuan = 40%.
Monumental: 10%.
SGF y siguientes.... esperando :martell1


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 04/06/2015 17:53

Estaría bien que acabase de momento en Sagrada Família.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 04/06/2015 19:31

Yo pintaria la pared de un lila más azulado, a lo color de la L6. Pero bueno, esta que te ******* igual :plas :plas


Salut!
#volemL9

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 04/06/2015 20:41

A la espera de buscar un nuevo lila para esas paredes..... voy a 'quejarme' un poco de que se ha acabado el tubo... :cop :cop :cop
Imatge


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 04/06/2015 21:22

¿La ruta la haces con el RouteBuilder, o directamente a mano con el Bloc de notas?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 04/06/2015 22:39

Directamente a mano con el Bloc de Notas.... bueno, con Notepad ++ que me ayuda mucho a crear tanto objetos como instalarlos en la ruta.
Además, OpenBVE trae varios plugins como el visor de objetos (ObjectViewer), con el que puedes ir editando a tu medida los objetos que vayas a utilizar.

PD: Ya puestos, os dejo un video más sobre cómo está el trabajo hasta hoy. En este caso, pruebo de nuevo el "ATC" del software en la linea, excepto al salir del fondo de saco.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 04/06/2015 23:57

davroca5 ha escrit:Yo pintaria la pared de un lila más azulado, a lo color de la L6. Pero bueno, esta que te ******* igual :plas :plas
Vol dir? A mi aquest lila em sembla bastant al que estaven pintades originàriament les parets d'algunes estacions de la L2.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dissabte 06/06/2015 11:08

Bon dia a tots.
Veient els vídeos del treball realitzat fins ara, només puc dir que és molt bona feina...
El poder tenir una ruta del metro de Barcelona en bve, ja es un pas molt important...
I si no vaig errat, suposo que amb aquesta versió, es podrà implementar al bve per a telèfons mòbils, el hmmsim, lo qual serà fantàstic...
Lo dit, molt bona feina i el meu suport al teu treball.
Per cert, no sé si és molt demanar, però estaria molt bé, si ens poguessis "ilustrar "amb algun tipus de tutorial, sobre la construcció de rutes pel bve, ja que alguns com jo, encara ens atreviriem a fer algun pinito....
T ho dic, perquè jo, ja fa temps, vaig fer un tutorial de com jugar al simulador de CTC, train director.
Us passo l enllaç :
http://www.backerstreet.com/traindir/en/trdireng.php
Heu de clicar a la bandera espanyola i automàticament es descarrega el pdf.
Moltes gracies



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dissabte 06/06/2015 19:51

Una guía básica para crear una ruta la podemos encontrar aquí: http://www.geocities.ws/bvespanish/indexcreacion.html

En cuanto por el tema de BVE móvil, aún no lo he probado, pero verificaré por mi propia cuenta que sea compatible para que podáis jugar con el móvil.

De momento, unas pocas capturas más...
Imatge
Imatge
Imatge

Y SÍ.... me quedan pocos metros para empezar a desarrollar la siguiente estación.... De momento sólo llevo desarrollado hasta aquí
Imatge


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 06/06/2015 20:24

metro3001 ha escrit:Bon dia a tots.
Veient els vídeos del treball realitzat fins ara, només puc dir que és molt bona feina...
El poder tenir una ruta del metro de Barcelona en bve, ja es un pas molt important...
I si no vaig errat, suposo que amb aquesta versió, es podrà implementar al bve per a telèfons mòbils, el hmmsim, lo qual serà fantàstic...
Lo dit, molt bona feina i el meu suport al teu treball.
Per cert, no sé si és molt demanar, però estaria molt bé, si ens poguessis "ilustrar "amb algun tipus de tutorial, sobre la construcció de rutes pel bve, ja que alguns com jo, encara ens atreviriem a fer algun pinito....
T ho dic, perquè jo, ja fa temps, vaig fer un tutorial de com jugar al simulador de CTC, train director.
Us passo l enllaç :
http://www.backerstreet.com/traindir/en/trdireng.php
Heu de clicar a la bandera espanyola i automàticament es descarrega el pdf.
Moltes gracies
!!!!!!!!!!!
Com pot ser que m'assabenti ara que existeix un videojoc sobre el meu futur treball? Gràcies pel link!!!! :plas :plas


Salut!
#volemL9

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dissabte 06/06/2015 20:36

Pregunta para todos los viajeros del tramo Sagrada Familia - Encants (ahora que estoy desarrollando vía):

¿Las tres curvas que tiene ese túnel hacen giros de 90º? ¿O es sólo la de entrada a Sagrada Familia y las otras dos hacen 45º de giro?


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 06/06/2015 20:51

No estoy completamente seguro pero creo que las tres son curvas cerradísimas de 90º, según Míster CartoMetro...

Es correcto?

http://carto.metro.free.fr/documents/Ca ... a.v1.4.png

Repito que no estoy seguro, hace años que no voy, pero intenta ayudarte con este plano.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 06/06/2015 21:39

Tots són de "90º". El túnel mira de passar sempre per sota els carrers.

Del tram entre Sagrada Família i La Pau pots trobar vídeos al YouTube fets als vidres frontals del 300! ;)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”