Me'n vaig a Madrid

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Re: Bitllet senzill

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 13/09/2006 18:24

JaMiRo! ha escrit: Per cert, lo del bitlllet senzill és cert? És a dir, amb el bitllet senzill de MetroSur o de TFM puc anar tranquil·lament de la zona A a la zona B amb un dels dos sistemes? :?:
Hi han dos bitllets senzills de Metro.

El "SoloMetro" que costa 1 euro i serveix per les instal·lacions de Metro de Madrid.

I després hi han dos combinats Metro+TFM o Metro+MetroSur que costen 1,50 eur.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 13/09/2006 19:40

megapauer ha escrit: El "SoloMetro" .
Ui, jo volía solomillo :)
Percert, volía comentar lo molest que son els bitllets petitons de madrit, s'ha de anar amb compte, perque no s'et perdi per la cartera :D



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 13/09/2006 19:45

Hola!

Et recomano que vagis a la Linia 6, els trens que hi circulen son els mes antics que queden al METRO de Madrid, nosaltres amb els de l'Oreneta cuan i varem anar l'any pasat, ens van recordar als 1000ls de FCMB, son molt semblants, lunic que no sesembla son els frontals, ara, tot el resto si, fan casibé el mateix sorroll, l'unic que els de Madrid tenen xoper, nosaltres els i varem posar un mote: els germans petits dels 1000ls.
Ha i naturalment visita el museu del ferrocarril a l'estació de Delicias, fliparàs, res a veure amb la xatarreria de Vilanova, o la de la Pobla de l'Illet, pots trobar desde el tipic vago de la MZA de dos eixos de passatgers, el que han reproduit desde fa anys Electrotren o Ibertren, fins a un Mikado seccionada.

Salut!!

Bon viatge!

Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 13/09/2006 22:05

Els xopper són els 5500. Els 5000 crec que no són xopper.

Lo dels bitllets, són els més semblants als Edmondson ;)


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 22:29

megapauer ha escrit:
JaMiRo! ha escrit: Per cert, lo del bitlllet senzill és cert? És a dir, amb el bitllet senzill de MetroSur o de TFM puc anar tranquil·lament de la zona A a la zona B amb un dels dos sistemes? :?:
Hi han dos bitllets senzills de Metro.

El "SoloMetro" que costa 1 euro i serveix per les instal·lacions de Metro de Madrid.

I després hi han dos combinats Metro+TFM o Metro+MetroSur que costen 1,50 eur.
No vull contradir-te, però amb un bitllet senzill, dels d'1€, vaig recorrer MetroSur, Metro i TFM...vaig preguntar als interventors i agents d'estació si es podia fer i tots coincidien en que no hi havia cap problema.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 13/09/2006 22:40

Tarifes del Metro de Madrid

Punto para megapauer.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/09/2006 23:11

Doncs haurà canviat fa poc. L'any passat es podia fer, i crec que encara guardo el bitllet...i vaig preguntar a l'agent de Fuenlabrada Central, Puerta del Sur i a Puerta de Arganda i els 3 em van dir que no hi havia cap problema, i recordo que em vaig estar jactant una temporada per fer un recorregut que en renfe val 1.75€+1.00€ del metro per tan sols 1€...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 14/09/2006 0:21

Fins fa cosa d'un any i mig el bitllet senzill costava 1,10 crec recordar però em sembla que no servia. Al menys jo recordo tenir que tornar a validar a l'entrar a Metrosur i sens cap dubte per a TFM, que tenia uns bitllets independents i caríssims (Madrid Arganda a 3 euros o algo així).

La gent es va queixar molt i finalment van aconseguir això.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dijous 14/09/2006 1:13

Les actuals tarifes de senzills de Metro de Madrid són d'1 euro si es viatja entre la mateixa xarxa, a dividir en tres, metromadrid, metrosur i tfm, és a dir, si només es viatga entre estacions de la mateixa xarxa val un euro, és a dir, que puc anar d'alcorcón central a getafe central, per exemple, però no puc anar d'alcorcón central a cuatro vientos, ni de plaza castilla a arganda del rey, per exemple. Després hi ha el combinat, que per 1,50 es pot viatjar entre dues o les tres xarxes, és a dir, es pot anar d'alcorcón central a arganda sense cap problema.

Abans del canvi tarifari, tot bitllet senzill valia 1,15, però era el mateix per a totes les xarxes, després del canvi, el combinat va costar 1,30, i aquest any va pujar a 1,50.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 14/09/2006 1:42

No, no el tio ho fa amb accent madrilenyo: correspondencia coón

david_jim ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:t'AGRADARÀ ALLÒ DE LA MEGAFONIA:

"Atencioónnn, estaciónn en curva. Tenga cuidado de no introducir el pie entre anden y vagón"
Correspondencia con Renfe ----- y tal y tal
Em sembla que a Embajadores ho diu així (bé, ara no que està tancada) Próxima estación: Embajadores. Correspondencia con: Cercanías renfe. Atención, estación en curva. Al salir tengan cuidado para no introducir el pie entre coche y andén. A Lavapies segur, però sense correspondència.

La línia 7 també està tancada íntegra fins a finals de mes, dia exacte no hi ha d'obertura.

Sobre tours metreros, buff, n'he fet un munt durant un munt d'anys, jo simplement arribava a una estació amb correspondència i anava a una altra línia però sense una destinació concreta. Estacions recomanables, doncs Príncipe Pio, Nuevos Ministerios, Chamartín, que encara no he passat des que l'han reobert renovada totalment, totes les de la línia 8 estan de conya, Campo de las Naciones té una decoració que m'encanta. Aluche, que es troba a l'exterior i en alt. Puerta del Sur, aquesta és genial, i com que em pilla a 20 minuts caminant des de casa hi vaig sovint, bé, en general totes les de Metrosur.

Recòrrer el tram entre Cuatro Vientos i Joaquín Vilumbrales a 100 km/h, no sembla un metro a aquella velocitat, això sí, tremolen molt les 7000 a aquesta velocitat. Les 8000 també tremolen en el tram entre Puerta del Sur i San Nicasio perquè també arriba a aquesta velocitat, però no tremola tant. Les corves a més s'escolten que dóna gust en metrosur, sobre tot la que hi ha entre Parque Lisboa i Alcorcón Central. La línia 11, bé que no passa per un lloc massa recomanable, però és tan curta que tampoc suposa cap problema, a mi al metro mai m'han fet res i porto anys i panys viatjant-hi. També recomanable el transbordament entre línia 6 i línia 4 a l'estació de Diego de León, és llarguíssim, crec que el més llarg de metro de Madrid.

I no sé, ara no se m'acut res més, si se m'acut ja diré algo més. Salutacions.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 14/09/2006 13:39

david_jim ha escrit:Les actuals tarifes de senzills de Metro de Madrid són d'1 euro si es viatja entre la mateixa xarxa, a dividir en tres, metromadrid, metrosur i tfm, és a dir, si només es viatga entre estacions de la mateixa xarxa val un euro, és a dir, que puc anar d'alcorcón central a getafe central, per exemple, però no puc anar d'alcorcón central a cuatro vientos, ni de plaza castilla a arganda del rey, per exemple. Després hi ha el combinat, que per 1,50 es pot viatjar entre dues o les tres xarxes, és a dir, es pot anar d'alcorcón central a arganda sense cap problema.

Abans del canvi tarifari, tot bitllet senzill valia 1,15, però era el mateix per a totes les xarxes, després del canvi, el combinat va costar 1,30, i aquest any va pujar a 1,50.
Ara m'ho has aclarat tot, perquè a mi em sonava això de poder anar amb el mateix bitllet, i tampoc em sonava que només fos 1€...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dijous 14/09/2006 19:55

liniadelRipollés ha escrit:No, no el tio ho fa amb accent madrilenyo: correspondencia coón
Doncs el doblador que fa aquesta veu en metro de madrid (que no metrosur) és el mateix que dobla el director Skinner a Los Simpsons i la dona que dobla em sembla que abans doblava els anuncis de La 2



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/09/2006 0:01

)))3

He convençut la xicota per anar a Navacerrada el segon cap de setmana, és a dir, l'1 d'octubre.

No cal que digui res més, oi?

:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 22/09/2006 12:48




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/09/2006 13:12

I bé, JaMiRo, ja has tornat de Madrid? Com ha anat el viatge? Ha estat profitós?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 26/09/2006 19:25

Hola!
metring ha escrit:I bé, JaMiRo, ja has tornat de Madrid? Com ha anat el viatge? Ha estat profitós?
Sí, i el divendres hi torno 8) . Ja us comentaré totes les vivències ferroviàries viscudes.

Em sembla que ha estat un pont d'allò més ferroviari :victoria :

-Viatge d'anada i tornada a Madrid en Alvia (des de l'Estació de França, of course :D )...Per cert, vaig veure un TER en una de les estacions intermitges de la LAV Lleida-Madrid. Tinc una foto, us la penjaré. El TER en qüestió estava en l'esquema de colors original (blau) però podrint-se en plan Platanito... >:(

-Viatge deliciòs a Segovia des de Madrid, això sí el que no va ser tan deliciòs és que el vaig fer en una 447...Però bé, observar les estacions de la línia (Cercedilla, sobretot :P ) des de la finestra i xerrar amb l'interventor sobre com Renfe Operadora s'estalvia diners fotent fora personal -entre d'altres coses ferroviàries- va esmorteïr estar quatre hores (dues per anar i dues per tornar) assegut en una 447. Per cert, vaig veure bastants factors de circul·lació... 8)

-Jornada metrera; si bé dissabte i diumenge vam utilitzar, la JaMiRa! i jo, el Metro de Madrid per als nostres desplaçaments turístics, el dilluns (la xicota treballava a Segovia) el vaig aprofitar per estar des de les nou del matí fins a les set de la tarda non-stop :D (bé, si, per dinar :oops: ) viatjant en el Metro de Madrid, fent fotos i vídeos. Només em falten les línies 3 i 7, tancades en obres (bé, una de les dues la van obrir ahir). Vaig gaudir dels trams a l'aire lliure i de la moderna línia de MetroSur, així com el curiòs ramal TFM. Vaig quedar-me bocabadat davant l'impressionant Principe Pio...I Nuevos Ministerios, mare meva, quina estació més maca. Així dona gust!!! Això sí, també cosetes criticables, com que a la línia 1 moltes estacions s'estan reformant en plan estandaritzat (massa coloraina...) carregant-se el sabor antic de moltes estacions, com Bilbao, on em vaig trobar amb aquella característica olor de metro vell i fins i tot un anunci (bastant esborrat, però) de ràdios de ja fa unes dècades. Coses bones: personal A TOTES LES ESTACIONS (al menys totes les que vaig trepitjar que no són poques), seguretat PER TOT ARREU (afegir que cap problema per fer fotos), etc.

Per cert, ningú em va comentar que corren unitats "reformades" de la sèrie 5000. Ah, per cert, la sèrie 2000 "burbuja" és una reforma de la sèrie 2000 normal, o són trens nous? Em vaig fartar de pillar la sèrie 2000, està per tot arreu...Per cert, la sèrie 7000...Semblava un Ferrari amb allò de "Pininfarina" al morro... :o

Al final no podrem anar a Navacerrada perquè ens queden moltes coses que veure a Madrid, però amb el viatge a Segovia ja em dono per satisfet. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/09/2006 19:33

Carai, Deu n'hi do les coses que has vist! Així allà millor seguretat i no et posen pegues per fer fotos? A veure si cundeix l'exemple al metro d'aquí...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 26/09/2006 19:35

metring ha escrit:Carai, Deu n'hi do les coses que has vist! Així allà millor seguretat i no et posen pegues per fer fotos? A veure si cundeix l'exemple al metro d'aquí...
Bé, he procurat no fer fotos davant de cap segurata però quan m'han vist han passat de la meva cara... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 26/09/2006 21:35

JaMiRo! ha escrit:Per cert, vaig veure un TER en una de les estacions intermitges de la LAV Lleida-Madrid. Tinc una foto, us la penjaré. El TER en qüestió estava en l'esquema de colors original (blau) però podrint-se en plan Platanito... >:(
Calataiud. Custodiat per l'ABAF (Asociación Bilbilitana de Amigos del Ferrocarril).



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 26/09/2006 22:02

JaMiRo! ha escrit: -Viatge d'anada i tornada a Madrid en Alvia (des de l'Estació de França, of course :D )...Per cert, vaig veure un TER en una de les estacions intermitges de la LAV Lleida-Madrid. Tinc una foto, us la penjaré. El TER en qüestió estava en l'esquema de colors original (blau) però podrint-se en plan Platanito... >:(
Ës a Calatayud. És el TER 597.001. Se suposa que el custodien els de l'Associació d'allí i que és la seva seu social. Ara, amb les obres de l'AVE ha quedat aïllat i per treure'l s'haurà de fer amb grua.
Per cert, ningú em va comentar que corren unitats "reformades" de la sèrie 5000. Ah, per cert, la sèrie 2000 "burbuja" és una reforma de la sèrie 2000 normal, o són trens nous?
De 5000s sols n'hi ha un de reformat, recordant de forma als 6000s.
Les bombolles són les darreres remeses de la sèrie 2000. I sí, aquesta sèrie corre per totes les línies de gàlib estret (1, 2, 3, 4, 5 i 11 (gàlib ample).


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”