Me'n vaig a Madrid

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Sort!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 26/09/2006 23:16

Doncs quina sort trobar-me amb l'únic 5000 reformat, perquè mira que me l'he trobat unes quantes vegades... 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 04/10/2006 11:19

Quan tingui un moment (estic bastant carregadet de feina :oops: ) penjaré les millors fotos i videos del viatge dels dos caps de setmana... 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 04/10/2006 23:39

Hola!

Entrem en calor amb l'estació central de Madrid, Puerta de Atocha, on hi paren serveis de llarg recorregut, alta velocitat i alguns regionals. Atenció, no confondre l'estació amb l'adjacent de rodalies. Aquesta, per a una altra ocasió...

Imatge
En fer aquesta foto no vaig poder evitar recordar l'11-M; era la imatge que vaig veure a la televisió...

Imatge
L'estació antiga no té ús ferroviari, llàstima; però bé, és un mal menor, perquè la tenen aprofitada com un preciòs jardí amb galeria comercial...

Imatge
Claustrofòbia? No, gràcies...

Imatge
Majestuòs...

Imatge
Un d'aquests trens coneguts com a "ànecs", amagadet...

Imatge
Un Alvia al costat d'un "ànec"...

Imatge
Parelleta d'Alaris...

Espero que les gaudiu! ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 05/10/2006 0:25

Molt bones fotos JaMiRo! Per cert, la plaça que hi ha davant l'estació d'Atocha encara està en obres? El darrer cop que vaig estar a Madrid (l'agost del 2005 amb la malba :D ) recordo que vam haver de fer una gimcana per trobar el bus turístic que ens havia de fer patejar la ciutat durant les poques hores que hi vam passar :P



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/10/2006 14:10

Trenscat ha escrit:Molt bones fotos JaMiRo! Per cert, la plaça que hi ha davant l'estació d'Atocha encara està en obres? El darrer cop que vaig estar a Madrid (l'agost del 2005 amb la malba :D ) recordo que vam haver de fer una gimcana per trobar el bus turístic que ens havia de fer patejar la ciutat durant les poques hores que hi vam passar :P
Sí. Crec que estan fent un monument en record a les víctimes del terrible atemptat terrorista. :(

De fet, tot Madrid estava en obres, o era la meva sensació (i la dels cosins de la xicota)... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 05/10/2006 17:31

JaMiRo!, els dos "Alaris" no són tals, sino dos AV Media Distancia. Els Alaris són de 3 cotxes, sense carenar el sostre i d'ample ibèric, pertanyents a GL, mentre que a aquests sels veuen els 4 cotxes, el sostre carenat i el logo de AVE... ;)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/10/2006 17:37

aarongilp ha escrit:JaMiRo!, els dos "Alaris" no són tals, sino dos AV Media Distancia. Els Alaris són de 3 cotxes, sense carenar el sostre i d'ample ibèric, pertanyents a GL, mentre que a aquests sels veuen els 4 cotxes, el sostre carenat i el logo de AVE... ;)
Aaaah, gràcies per l'aclaració! ;)

Pensaba que eren Alaris ibèrics :D , els que van a València. Es que tampoc em vaig fixar si tenien o no el logo d'AVE. A més, desconeixia això del nombre de cotxes i del carenat del sostre... :oops:

Llavors, aquests trastos són els que fan el Madrid-Toledo, oi? :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 05/10/2006 17:40

JaMiRo! ha escrit:Llavors, aquests trastos són els que fan el Madrid-Toledo, oi? :?:
Madrid - Toledo, Madrid - Ciudad Real - Puertollano i Cordoba - Sevilla


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/10/2006 17:43

aarongilp ha escrit:Madrid - Toledo, Madrid - Ciudad Real - Puertollano i Cordoba - Sevilla
Gràcies, acabo d'actualitzar la meva base de dades mental en temes d'alta velocitat a l'Estat. ;)

És el que té estar pendent del metro... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 9:29

Hola!

Per cert, no us he comentat que l'últim diumenge vaig veure Chamberí? Impossible fer una foto...El tren en què estava anava massa ràpid i l'estació era massa fosca. :(

De fet, el segon cap de setmana vaig tenir com a vivenda madrilenya un apartament d'un cosí de la meva xicota just AL COSTAT d'aquesta plaça... :o

Com va dir un nano d'allà: "Vaya, pues con la afición que tienes, la estación de Chamberí debe de ser un fetiche de la ai carai!"... :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:35

Un nano d'allà ha escrit:"Vaya, pues con la afición que tienes, la estación de Chamberí debe de ser un fetiche de la ai carai!"
Devia ser de Bilbao.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 16:40

orique ha escrit:Devia ser de Bilbao.
No, de Bilbao era jo durant aquells dies, perquè Bilbao es va convertir en el meu Pep Ventura madrileny... :D

Seriosament, el xicot era madrileny. Però d'aquells que estan en perill d'extinció i que caldria conservar: republicà, federalista, proestatut... :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:55

JaMiRo! ha escrit:que caldria conservar
Ni que fos un 1000! xD



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 16/10/2006 1:10

JaMiRo! ha escrit:Hola!

:D

Doncs això, el cap de setmana de la Mercè me n'aniré a Madrid, i potser el següent també però encara no ho sé cert. Per aquest cap de setmana disposaré de tot el dia 25 per mi solet )))3 per inspeccionar la xarxa del Metro de Madrid.

Aquells qui coneixeu l'assumpte, agraïria que em comentèssiu:

-Estacions a no perdre's (meravelles arquitectòniques vaja)...

-Estacions on no ficar el peu (zones conflictives a evitar)...

-Trams a l'aire lliure (per fer unes fotos perfectes)...

-Tinc pensat fer un tram de cada línia per poder dir que he trepitjat totes les línies; evidentment, això inclou un minipasseig en el MetroSur. Em podrieu comentar quantes sèries de tren circul·len pel Metro de Madrid?

Com a afegit ferroviari, em dedicaré a fer fotos a l'estació de Puerta de Atocha, ja que allà arribo i surto en Alvia (l'estrenaré :oops: ). La línia mètrica de Renfe la deixo per una altra ocasió, em tiren més els metros.

Salut!

PD: si algú té algun tour metrero al cap, que no es talli i l'expliqui, ho agraïré; oblideu-se del turisme normal, ja que ho hauré fet dissabte i diumenge (per cert, endevineu amb què ens mourem...bingo, amb el Metro de Madrid! :D ).
Hola JaMiRo!, et contesto amb un mes de retard, però es que he estat fora i fa tot just uns dies que he tornat.

Què tal per Madrid? M'haguès agradat llegir el post abans doncs passo molts dies de l'any a Madrid i com a bon friki he provat força el seu metro.

No he anat mai en tren, sempre en aviò (he anat 52 cops a Madrid) i arrivar a Barajas i agafar la L8 es tot un plaer i un excercici d'enveja profunda que no vegis :D

Et va agradar la L8 amb els seus 8000? La L10 tambè m'agrada força tot i les problemàtiques 7000, així como el MetroSur el qual vaig agafar força al 2003. M'agrada la construcció però no les zones per on passa.

Tot i l'espectacularitat d'aquestes linees em quedo amb les 5 primeres, les L1-2-3-4-5 de tota la vida, amb gàlib més petit. Els 2000 no m'agraden gens, ni com van, ni la sensació de que funcionen amb una corda inferior de la qual van tirant però les zones per on passa el metro son les del Madrid mès clàsic i està força ben conservat.

Defectes? doncs que es una xarxa poc "maca", en el sentit estètic, quelcom absurd quan parlem del TP però que a mi em sembla lleig. Tota la xarxa te un aspecte homogeni però la trovo poc atractiva visualment.

La 6 per exemple, una linea genial, circular, enorme, però lletja a matar.

Per estacions, la de Nuevos Ministerios es increible, i més per la zona on està, molt fashion :D

La de Sol per motius personals així com Callao i España.

Avenida de América es espectacular per les conexions però molt lletja, així com Príncipe Pío, on hi conflueixen les rodalies, la L6, L10 i el ramal Opera-Príncipe Pío. Han fet un centre comercial on estava l'antiga estació, molt xulo però sempre petat (prefereixo el Xanadú, una especie de Diagonal Mar més gran, amb Corte Inglés però sense Fnac) i sota està l'estació, enorme, ordenada però sembla inacabada.

Cuatro Caminos es curiosa perque has d ebaixar fins Australia, es increiblement profunda!!!!

En resum, una gran xarxa, en tots els sentits!

En quant a estacions de rodalies, em va agradar Getafe Central.

Vox



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dilluns 16/10/2006 1:38

Ala Vox, doncs a mi els 2000 m'encanten, el so que fan quan arranquen, vamos, que jo disfruto molt en aquests metros.
Sobre NM, jo treballo a la zona, i com que sempre arribo bastant abans, em quedo força estona a l'estació mirant com passen trens i metros de la L8, i ara amb tot lo nou que hi estan fent, joer, estan fent una entrada nova espectacular enfront del ECI, i aquesta entrada baixa a una zona totalment nova que cada dia veig com avança per una obertura que han fet en el passadís de transbordament de rodalies a la L6, està quedant tot això preciós, a més és molt gran tot lo nou que estan fent, joer, tinc unes ganes que obrin ja tot això, simplement genial.
Sol igual, que et vaig a dir jo que tu no coneguis ja, tot i que Sol quan hi ha molta gent és força força agobiant.
Bé, ara no em posaré a parlar de centres comercials xD però Príncipe Pio, els dies de diari, és molt tranquil i s'hi està de conya, i molt més accesible que Xanadú, és clar, tot i que em queda a mi molt millor el que tinc a Alcorcón.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 16/10/2006 3:02

david_jim ha escrit:Ala Vox, doncs a mi els 2000 m'encanten, el so que fan quan arranquen, vamos, que jo disfruto molt en aquests metros.
Sobre NM, jo treballo a la zona, i com que sempre arribo bastant abans, em quedo força estona a l'estació mirant com passen trens i metros de la L8, i ara amb tot lo nou que hi estan fent, joer, estan fent una entrada nova espectacular enfront del ECI, i aquesta entrada baixa a una zona totalment nova que cada dia veig com avança per una obertura que han fet en el passadís de transbordament de rodalies a la L6, està quedant tot això preciós, a més és molt gran tot lo nou que estan fent, joer, tinc unes ganes que obrin ja tot això, simplement genial.
Sol igual, que et vaig a dir jo que tu no coneguis ja, tot i que Sol quan hi ha molta gent és força força agobiant.
Bé, ara no em posaré a parlar de centres comercials xD però Príncipe Pio, els dies de diari, és molt tranquil i s'hi està de conya, i molt més accesible que Xanadú, és clar, tot i que em queda a mi molt millor el que tinc a Alcorcón.
Suposo que aquí podem parlar de tot, com es el fòrum del Oci :D

Es que no suporto molt bé les gentades als C.C., ho reconec, a més, entenc que es el normal: per això es fan. Però el de PPio al ser tan estret em dona pitjor sensació. Però la sol·lució adoptada per la vella estació ha estat genial, encara que eviti aquell CC jeje

El Xanadú em recorda a Diagonal Mar, el terra i tot :!:

Tornant al tema ferroviari, a mi, com he dit, m'encanten les 5 primeres linees del Metro de Madrid, menys les 2000!!! I això que per dins, amb els tons marrons, m'agraden i em porten bons records però noi, no sé, això del gàlib estret no em prova jeje

Les zones per on passa si que m'agraden, sobre tot Callao encara que tot allò m'agrada més fer-ho a peu (ja saps, quelcom millor que passejar per Madrid?) però si toca anar amb metro, les L2-3, 5 i ramal que no faltin. Es tot un clàsic agafar el ramal a les tantes per tornar de festa, amb tot el tren ple de gent que va/torna de sortir por ai.

I com a frikada personal: posarme a Alonso Martinez, o a Tribunal, a la L10 i escoltar com arriva una 7000, doncs comença a escoltarse un sò metàlic, fa por, sembla que hagi d'arrivar una nau espacial jaja

Vox



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 16/10/2006 7:56

Vox ha escrit:I com a frikada personal: posarme a Alonso Martinez, o a Tribunal, a la L10 i escoltar com arriva una 7000, doncs comença a escoltarse un sò metàlic, fa por, sembla que hagi d'arrivar una nau espacial jaja
Próxima estación: Alonso Martínez. Correspondencia cón Transbordador Espacial con destino el cielo... xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 17/10/2006 16:21

A mi una de les línies que més em va agradar fou la primera de totes, la línia 1. Hi havia moltes estacions que feien olor de metro antic...Sobretot la de Chamberí...:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 25/10/2006 0:56

Yo tambe tinc previst anar a la Capital en breu.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 25/10/2006 8:08

La capital d'Espanya.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”