De Tarragona a Montcada Ripollet

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

De Tarragona a Montcada Ripollet

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 07/10/2006 19:22

Aquest és el bitllet que he utilitzat per tornar del vapor d'avui.

La taquilla num 2 de Tarragona és l'unica que té bitllets a tinta però estava amb cartellet de "Venda Anticipada". És igual...hi havia mitja hora de temps però jo no em movia de la cua...tothom demanant bitllets de GL...arribo jo...Montcada Ripollet...cara desquadrada...però me'l fa...de tira groga---es conserva de per vida.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 10/10/2006 22:04

Pitjor va ser el meu Tarragona-Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls.
La taquillera no savia que era això!! :) :) :) :) .
Mira que li vem marejar la perdiu



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 10/10/2006 22:28

Jo vaig ser més benèbol i vaig demanar Sabadell Centre.

M'ho va saber fer correctament. :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 11/10/2006 0:23

Jo el dia anterior vaig demanar un modest Tarragona-Vila-seca i a la tarda un Tarragona-Martorell. I a Reus un Reus-Tarragona, tots amb el bitllet de tira de color groc! :) :D :)



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 11/10/2006 22:42

Trenscat ha escrit:Jo el dia anterior vaig demanar un modest Tarragona-Vila-seca i a la tarda un Tarragona-Martorell. I a Reus un Reus-Tarragona, tots amb el bitllet de tira de color groc! :) :D :)
Dissabte, desde Reus, li demano un Reus-Tarragona, (jo ja tenía el Tarragona-Passeig de Gracia) va estar suant, consultant amb el company, llibres, mirant i remirant el meu carnet de jubilat, .... :o i al final em diu,

-- Parli amb l'Interventor que, ja li fará ell ...... :(

L'interventor va passar moments avans d'arribar al Prat de Llobregat.

Va atendre les meues explicacions, va mirar la colla de bitllets, el carnet, a mí, un altre vegada als billets, ... la seva maq. i al final en torna en primer lloc el carnet groc-taronja, després el bitllet fins a Passeig de Gracia sense validar i el billet de Tarragona a Vilaseca (de color Groc) i ..... treu un mucador de la butxaca i s'el passa per el clatell i em diu,

-- Quina calor que fa !!, ... no?

I s'en va anar. 8) :roll: :( 8) ;)

(I ara els col.leccionistes, ... que hi farán?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 11:12

Fa temps vaig demanar un bitllet d'anada i tornada a Girona per a Cerdanyola Universitat amb tarifa no exprés, però els tràmits que havia de fer foren més ràpids del que havia calculat, cosa que em permetia prendre un Catalunya Exprés.

A la taquilla (bar) de Cerdanyola Universitat no saben com fer-me el suplement i m'adrecen a l'interventor.

Al tren de Rodalies (aleshores encara C4), com era d'esperar, cap interventor.

Passo per control manual per sortir a Sants i fer el transbord (el meu tren sortia de via 9 o 10) i em diu que pugi al tren i busqui l'interventor abans que arrenqui. El trobo i li explico. També li dic que ni a Cerdanyola Universitat ni a Sants m'ho han volgut arreglar. Em diu que bé, que quan passi ja m'ho arreglarà.

A l'alçada de Mollet arriba l'interventor on estic jo. Bitllet d'anada i tornada "mixte" Rodalies - Regionals amb descompte de Carnet Jove pendent d'elevació de tarifa. I ell sense Verta.

Treu la taula quilomètrica, comença a aplicar descomptes, després torna a començar a l'adonar-se que no tenia per què cobrar-me també a tarifa exprés el recorregut Autònoma - Sants. Que si tomba, que si gira, que si 20% de Carnet Jove... al final, troba un suplement de 40 cèntims. Engega a parir a tots els qui no m'han volgut fer l'elevació de tarifa i segueix revisant bitllets sense cobrar-me-la. Miro per la finestra i veig passar Llinars.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”