tatuatge (fem saltar el "frikometre" del FTC)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

tatuatge (fem saltar el "frikometre" del FTC)

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 28/10/2006 2:13

Hola:

No soc gaire amant de fer-me coses rares al cos, com "piercings" o tatuatges. De fet fa com "nosecuants" anys que porto el mateix pentinat (clenxa a l'esquerra), aixi que ja us podeu fer idea. Els meus "excessos" en cuant a canvis de "look" no van mes enlla de pasar-me la "moto" al 4 per adalt i al 2 o 3 pels costats i el clatell. Erm, em sembla que estic desvariejant una mica.... de que anava a parlar jo ara?.... ah si!.

Possant-nos en el trangol de fer-nos un tatuatge -i ara no val dir que "jo no em faria cap, no m'agraden", tots teniu que "tatuar-vos" per força (SantFe, tu tambe xD )- quin simbol, efecte, etc, rel.latiu als transports publics us tatuariau?. Si home, es per "justifcar" que el fil tingiui alguna rel.lacio amb el transport.

Per donar exemple. Jo em tatuaria un tranvia. Sabeu aquesta senyal que hi ha pintada al terra als carrils del tram?, doncs aquesta. (Ho sento Jamiro, segur que estavas pensant que em faria un vago del metro d'Estocolm..... home, vols que et digui, maco ho es, tampoc em desagradaria :festa )

Sal.lutacions:

Serie600

PD: EN Wefer es tatuaria un motxo..... xD



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 28/10/2006 10:34

Jo em tatuaría un 5000, de FGC. Simplement, perque encara recordo que quan era petit, l'agafava cada dia cuatre cops per anar i tornar de l'escola. Nostalgia.
A mi, allò de fer-te una pintada a la pell, no m'agrada, amés, que no t'el pots treure si no es amb un ratllador de formatges



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 28/10/2006 11:40

Quan treballaba a una tenda de modelisme, recordo que de tant en tant venia un home gran amb pintes hevy i amb un gos que duis tatuat als braços uns tranvies antics...així que segurament no serem els primers en fer això...

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/10/2006 14:29

Home "gran" amb tramvies tatuats? No voldràs pas dir l'Albert Giménez?

Ara, si no m'equivoco, s'ha afegit el TRAM.

Jo no em faria un tatuatge, però, posats a elucubrar amb bogeries producte d'una borratxera monumental, potser em posaria un "MIND THE GAP" :)
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 29/10/2006 16:20, en total s’ha editat 1 vegada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 29/10/2006 12:01

Lo Nen Punki.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 29/10/2006 15:03

Hola!
Serie600 ha escrit:Per donar exemple. Jo em tatuaria un tranvia. Sabeu aquesta senyal que hi ha pintada al terra als carrils del tram?, doncs aquesta. (Ho sento Jamiro, segur que estavas pensant que em faria un vago del metro d'Estocolm..... home, vols que et digui, maco ho es, tampoc em desagradaria :festa )
Doncs m'has pillat, nano! :D

En el meu cas, suposo que em tatuaria el símbol del GMB i del FMT...Un a cada braç... :o

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 29/10/2006 15:23

N'hi ha un que es tatuaria una boca de metro a cada braç on hi posés "Francesc Macià" a l'un i "Tetuan" a l'altre :x :) xD


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 29/10/2006 16:21

No, TETUAN queda millor al pit, i CALVO SOTELO (antic nom de Francesc Macià) al cul xD


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 29/10/2006 19:22

També un Amor de Mil (en comptes de Amor de Madre...)... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 30/10/2006 20:42

Jo no seria capaç de dur cap tatuatge com diu en SERIE 600, pero si fos obligatori i en la linea d'en JAMIRO, aprofitaria l'avinentesa per reivindicar alguna coseta per exemple, tatuatge d'un 1000, amb la frase d'en JAMIRO i afegiria una SALVEM UN MIL



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dilluns 30/10/2006 23:12

Hola:

Ei, no he dit que sia obligatori tatuar-se. Ja he dit que no soc molt amic de fer-se "reformes" d'aquest tipus al cos. Nomes hi calcul.lava la posibilitat.

L'obligacio de tatuar-se es nomes virtual aqui al FTC, i tot i aixi es nomes per "jugar" al supossat cas de quina ens fariem.

El curios del tema es que encara ningu ha dit que es faria un 300 o un 400 o un Monotral per exemple. Nomes ens hem "cenyit" a temes ferroviaris. Els autobusseros no diuen res?. O un bitllet de transport....?.

Si, es una anada d'olla. Ho se :D

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Jamiro, despres d'enviar un privat, no l'esborris directament, espera't un moment a que arrivi, que si no el "mates" abans de que arribi.... :cop



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 30/10/2006 23:26

Què? Ja estem provocant perquè algú faci la brometa del Monotral estàndar tatuat, que resulta que donades certes condicions es fa més llarg i resulta ser un articulat... ejem...? :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 31/10/2006 0:01

Hola:
Fran-Ikarus ha escrit:Què? Ja estem provocant perquè algú faci la brometa del Monotral estàndar tatuat, que resulta que donades certes condicions es fa més llarg i resulta ser un articulat... ejem...? :D
Erm?.... que?... de que va?.... Hosties!..... :fuig (ei, comporteu-vos, que vull que aquest tema no sigui "motxat")

Sal.lutacions:

Serie600

PD: A mes, mai de la vida em tatuaria res "alla".... quin mal!.... :P



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 31/10/2006 1:33

Jo em tatuaria un 451 que es convertiria en 450 en certs moments donats :twisted:
...a més, la forma i el carenat ja hi és o sigui que podria quedar guai...la putada és que els topalls quedarien massa grossos...
:twisted: :twisted: :twisted:

També se m´acut tatuar-me:
"Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat", o també
"Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls"
o "Cabrera de Mar-Vilassar de Mar".
En plan castellà també se m´acut:
"Manzanal del Barco-Santa Eufemia del Barco".
També se m´acut:
"Villefranche-de-Conflent-Vernet-les-Bains-Fuilla", però sobraria una miqueta de lloc.

En un braç: "Mora de Rubielos" i a l´altre: "Rubielos de Mora".

P.S: seriosament, no m´agraden gens els tatuatges, no m´ho faria mai!

Al Santfeliuenc li aconsello que es tatuï: "Vic". :twisted:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 31/10/2006 8:44

Serie600 ha escrit:PD: Jamiro, despres d'enviar un privat, no l'esborris directament, espera't un moment a que arrivi, que si no el "mates" abans de que arribi.... :cop
:oops:

OK, no ho sabia pas!

:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 31/10/2006 9:13

Jo em tatuaria els vehicles restaurables-recuperables dels que reposen al pati de l'extint Museu del Transport a La Pobla de Lillet.

Ho heu encertat: no m'agraden els tatuatges.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimarts 31/10/2006 18:49

Serie600 ha escrit:... quin simbol, efecte, etc, rel.latiu als transports publics us tatuariau?. Si home, es per "justifcar" que el fil tingiui alguna rel.lacio amb el transport....
Mira jo em tatuaria el simbol de renfe, anys 90 (no renfe operadora) encara que aixo si, el tatuaria al cotxe en "tamaño capó motor" jejeje

P.D:
que friki que somos...


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 31/10/2006 20:21

Pot ser la paraule obligatori, no era la correcte, pero evidenment que tinc entes que es un suposar
Disculpa la parauleta.
En el referent al tema autobusero, tinc clarisim que el meu tatuatge seria un anyorat CHAUSSON



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”