En quin barri vius? (BCN)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

En quin barri vius? (BCN)

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 27/12/2006 2:21

Qui ha dit que no es poden fer més parades de metro peruè ens quedem sense noms?
Ja sé que es una mica de off topic, però pot ser interesant per al mon transportil, per a noms de futures estacions de metro, etc...
http://www.diaridebarcelona.com/index2.html
Aneu a "Entrar> Fets> Barris > En quin Barri vius?" i veureu tots els nous barris. Aprofiteu per fer una ullada a la secció de Mobilitat, molt interessant.
Ferrovi l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 27/12/2006 15:57, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 27/12/2006 13:11

El meu barri no hi surt...xD xD Crec que hauries de posar al títol que parles de BCN, perquè si no...la gent es confon.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 27/12/2006 15:49

Ara dic jo que Salt és un barri de Girona i la tenim liada :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/12/2006 19:56

Pensareu que ho dic de conya, però porto anys intentant saber a quin barri visc :D i és que toca amb la tira, i al final és com si em trobés a terra de ningú :?:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 27/12/2006 23:32

Hola!

És el que té ser de Barcelona: avui ets de no-se-quin-barri, i al dia següent el polític local de torn diu que ets d'aquell-altre-barri... :D

Jo de tota la vida he viscut a Nova Lloreda, a Badalona. Pobre del que m'ho canviï... :atac

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 29/12/2006 11:52

entfe001 ha escrit:Ara dic jo que Salt és un barri de Girona i la tenim liada :D
.. xD :riure

D'altra banda, aquí a Castellar de "barris" definits al casc urbà serien només el Casc Antic i la zona dels Pedrissos... la resta (entre d'ells on viu servidor) no tenen noms, no som lo suficientment grans per tenir barris. Diem el carrer de la zona i ja sabem on és... :D



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 29/12/2006 14:27

Jo hi visc al patètic barri de Ciutat Meridiana (en la part de Nou Barris) de Barcelona :D :D

Salutacions!



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 29/12/2006 19:07

Yo de Cerdanyola vivo en el barrio de Fontetes

Saludos



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 29/12/2006 20:26

Dalt Vila, casc antic de Badalona :D

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/12/2006 20:48

Esquerra de l'Eixample, si bé els meus amics de l'Ajuntament volen canviar-me de barri.
Encara que em passo més temps a la Barcelona verda.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/12/2006 20:49

Com a lloc patètic altres barris on tothom té mala llet i ningú no et parla.

pokeroms ha escrit:Jo hi visc al patètic barri de Ciutat Meridiana (en la part de Nou Barris) de Barcelona :D :D

Salutacions!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 29/12/2006 20:49

Almeda, Cornellà de Llobregat. Som el ultim barri marginal de la ciutat, i ara ens diuen que com que tenim El Corte Inglés, som el barri pijo de Cornellà xD a causa de això, tenim Rodalíes de FGC, WTC, i finsitot ens faran un hotel de 110 metres de alçada, i un gratacel amb un cartell monstruós al terrat que posi ALMEDA, i tot, gràcies al Corte Inglés. El que fa un centre comercial... :|

1996 Barri Marginal, la gent tenía por de passar per aquí
2001 Costrucció de centres comercials
2002 Rodalíes
2003 Reforma de tots els carrers
2004 WTC Almeda Park
2008 Gratacels



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/12/2006 22:56

Jo sóc del barri... del barri... hosti, no ho sé, és que sóc en un carrer límit entre un barri (Camp de Mart/Monestir de Poblet) i un altre (Eixample Nord)... sóc com El Pertús, mig Espanya i mig França...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 30/12/2006 9:46

A mi em passa el mateix, teoricament estic a Navas, pero si surto de casa i creuo el carrer estic a Sagrera. La veritat es que fins fa ben poc no m'he sabut ben bé a quin barri estava xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 30/12/2006 11:17

entfe001 ha escrit:Ara dic jo que Salt és un barri de Girona i la tenim liada :D
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua
Segons el pansaltenquisme (moviment intelectual que defensa la superioritat de Salt, fundador jo mateix), Girona és un barri molt poblat de Salt, simplement. I jo visc al barri de La Maçana, de Salt. Curiosament jo no sabia el nom del barri fins que aquest es va dividir en dos subbarris, "La Maçana nova" i "La Maçana vella". La part vella és on visc jo, i la part nova són els pisos i cases que han construit fa poc i que necessitaven un nom per a saber on vivien xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 30/12/2006 12:21

437.001 ha escrit:Jo sóc del barri... del barri... hosti, no ho sé, és que sóc en un carrer límit entre un barri (Camp de Mart/Monestir de Poblet) i un altre (Eixample Nord)... sóc com El Pertús, mig Espanya i mig França...
Cas real que li passa a la meva àvia, que ja té més de vuitanta anys:

Viu en un carrer de Barcelona, i al davant hi ha una escola que quan hi ha eleccions és col·legi electoral. Però com que està a un districte diferent, ha de caminar cinc illes de cases més enllà per trobar el seu lloc de votació.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 30/12/2006 14:07

El tema de a quin districte et trobes a Barcelona té tela. Pots estar en un mateix carrer, i en una acera tocar-te un districte i en l'altre, un diferent. Un exemple conegut: a Riera d'Horta, on pots ser de Nou Barris o de Sant Andreu, només atravessant l'altre acera :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 30/12/2006 14:40

Bé, per algun lloc s'ha de fer passar el límit.

Ara que, com a El Pertús, res...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 30/12/2006 15:50

Vosaltres no coneixeu el cas d'una tenda de "Tot a 20 duros" (actualment "Euroahorro" o quelcom similar), on entres per Badalona i surts per Sant Adrià del Besòs, oi? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 30/12/2006 21:36

metring ha escrit:El tema de a quin districte et trobes a Barcelona té tela. Pots estar en un mateix carrer, i en una acera tocar-te un districte i en l'altre, un diferent. Un exemple conegut: a Riera d'Horta, on pots ser de Nou Barris o de Sant Andreu, només atravessant l'altre acera :x
Carrer Sardenya entre Pl. Sanllehy i St. Antoni Maria Claret, a una banda Horta-Guinardó i a l'altre, Gràcia

Aixo em recorda a un capitol del simpsons quan van a Australia


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”