A on anirieu si tinguessiu una màquina del temps?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 09/01/2007 15:41

Sens dubte a l'any 1947, per viatjar pel Mollerussa - Balaguer a la locomotora fent de fogoner i fer totes les fotos que facin falta i que no es van fer el seu moment.

Sens dubte m'enduria els meus estalvis que no em serveixen més que per comprar les portes d'un pis i que em servirien per comprar una composició completa del tren, cotxe saló inclòs. :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 11/01/2007 1:24

Doncs niria a València el 8 d'octubre del 1988, dia en quees va inaugurar el Metro de València. O també el 19 de setembre del 1986, dia en que es váren inaugurar els 3000 de Metro. O el 20 d'abril del 1992, día de l'inauguració del AVE Madrid-Sevilla i de la Expo'92



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 11/01/2007 8:13

megapauer ha escrit:... m'enduria els meus estalvis...
a 1947 els euros no existeixen jejeje xD xD xD xD (per+o m'agradat la idea del viatge)


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 11/01/2007 19:18

Hola,
Platanito ha escrit:Bones,

jo viatjaria a la cort del rei Pere I i li dissenyaria una xarxa ferroviària que li permetés traslladar les tropes i armes necessàries per vèncer a la batalla de Muret (1213) i conservar així el domini sobre Occitània. Després em tornaria a passar per ajudar al comte Jaume II d'Urgell a ser anomenat hereu de Martí l'Humà i evitar així que els Trastámara arribessin al tro. En termes ferroviaris, culminaria la xarxa que hauria de permetre la comunicació ràpida entre les capitals de la Confederació. També crearia una llei que permetés condemnar a mort a qui se li acudís plantejar la creació de vehicles d'ús privat amb motor.
Imagínate que haces todo eso y luego quien tiene que palmar en un año palma en otro y quien no ha de palmar, palma, y... al final resulta que tú no naces... por lo que sea... entonces... ¿cómo es posible que vayas a "ayudar" a nadie a hacer algo? toma ya cataclismo y paradoja temporal destructora del mundo, ¿no has visto a Marti Mc Fly?

:D :D :D :D

Por cierto, ¿cómo ibas a ayudar tú para todo eso? y si tú puedes hacer eso... ¿te imaginas que otro con otras ideas raras viaje también en el tiempo y "ayude" vete a saber cómo (jejeje) al otro bando para arrasar y aniquilar a toda la población de la época evitando así problemas futuros de inconformismos con la historia? pero, o sea, arrasar completamente, ya me entiendes...

Joé, qué susto... menos mal que ni tú ni el otro vais a poder viajar nunca a cambiar nada que si no... igual no nacemos luego ninguno de nosotros y no hay ni wefer, ni trenscat ni santfeliuenc y no hay foristas y no hay foro ni webs ferroviarias ni ná de ná.

Uffff, qué flipe temporal. Habrá que ver si el Dr. Emmett Brown nos lo explica esto para que lo entendamos un poco mejor. Lo que hay que hacer es algo en plan "Mortadel·lo", tú vas al futuro, no tocas nada, no miras mal a nadie, te metes en un café de internet, sacas las combinaciones de los euromillones, te vuelves a casita y lo utilizas para el bien, jejejejeje, si es mu fácil, porque como te vayas a la guerra del pasado lo más probable es que te pelen nada más llegar por listo, seas del bando que seas, en cuanto vean tu móvil y tus vaqueros te pelan.

:twisted:

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 11/01/2007 20:29

El més probable és que si mai s'aconsegueix enviar ni que sigui un àtom al passat generaríem un segon Big Bang, a jutjar per l'efecte bucle que suposaria enviar una quantitat infinita de matèria en un instant de temps.

No penso allargar-me en aquesta teoria perquè sempre que deixo anar alguna parrafada matemàtica acaba éssent esmotxada. Apa :llengua



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/01/2007 21:14

Ja pots compra-te la porta :o ?
megapauer ha escrit:Sens dubte a l'any 1947, per viatjar pel Mollerussa - Balaguer a la locomotora fent de fogoner i fer totes les fotos que facin falta i que no es van fer el seu moment.

Sens dubte m'enduria els meus estalvis que no em serveixen més que per comprar les portes d'un pis i que em servirien per comprar una composició completa del tren, cotxe saló inclòs. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 13/01/2007 13:36

entfe001 ha escrit:El més probable és que si mai s'aconsegueix enviar ni que sigui un àtom al passat generaríem un segon Big Bang, a jutjar per l'efecte bucle que suposaria enviar una quantitat infinita de matèria en un instant de temps.

No penso allargar-me en aquesta teoria perquè sempre que deixo anar alguna parrafada matemàtica acaba éssent esmotxada. Apa :llengua
Si, no diguis res no vagi a ser que l'esmotxada de'n wefer provoqui una paradoja en el continuo espacio-tiempo que nos destruya a todos (Emmet Brown dixit)... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 13/01/2007 14:36

JaMiRo! ha escrit:
entfe001 ha escrit:El més probable és que si mai s'aconsegueix enviar ni que sigui un àtom al passat generaríem un segon Big Bang, a jutjar per l'efecte bucle que suposaria enviar una quantitat infinita de matèria en un instant de temps.

No penso allargar-me en aquesta teoria perquè sempre que deixo anar alguna parrafada matemàtica acaba éssent esmotxada. Apa :llengua
Si, no diguis res no vagi a ser que l'esmotxada de'n wefer provoqui una paradoja en el continuo espacio-tiempo que nos destruya a todos (Emmet Brown dixit)... :D
xD xD xD xD Nen, a tu l'Alstom t'afecta, eh!!! xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/01/2007 13:20

Per cert, Adif ja ha fabricat una màquina del temps.

Aneu a veure, si no, les parades que fa el Figueres - Tortosa segons els cartells de sortides de trens de l'estació de Girona :D



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 14/01/2007 15:17

Estrella_de_Galicia ha escrit:
megapauer ha escrit:... m'enduria els meus estalvis...
a 1947 els euros no existeixen jejeje xD xD xD xD (per+o m'agradat la idea del viatge)
Sempre puc recórrer al mercat de l'or abans d'iniciar el viatge. :x


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 14/01/2007 15:18

liniadelRipollés ha escrit:Ja pots compra-te la porta :o ?
megapauer ha escrit:Sens dubte m'enduria els meus estalvis que no em serveixen més que per comprar les portes d'un pis i que em servirien per comprar una composició completa del tren, cotxe saló inclòs. :D
Doncs sí, la del water i de segona mà, però porta si vull ja en puc tenir :anim :begut :atac


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 14/01/2007 15:33

Si que guanyeu pasta els músics... :o :o :)
megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Ja pots compra-te la porta :o ?
megapauer ha escrit:Sens dubte m'enduria els meus estalvis que no em serveixen més que per comprar les portes d'un pis i que em servirien per comprar una composició completa del tren, cotxe saló inclòs. :D
Doncs sí, la del water i de segona mà, però porta si vull ja en puc tenir :anim :begut :atac


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 14/01/2007 15:33

Si que guanyeu pasta els músics... :o :o :)
megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Ja pots compra-te la porta :o ?
megapauer ha escrit:Sens dubte m'enduria els meus estalvis que no em serveixen més que per comprar les portes d'un pis i que em servirien per comprar una composició completa del tren, cotxe saló inclòs. :D
Doncs sí, la del water i de segona mà, però porta si vull ja en puc tenir :anim :begut :atac


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”