Prova alta de nivell

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.

Guardabarreres

EntradaAutor: Javi M » Dilluns 07/07/2014 2:13

I com sabien ells quan havia de passar un tren?
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1475
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Guardabarreres

EntradaAutor: oriolp13 » Dilluns 07/07/2014 8:02

Javi M ha escrit:I com sabien ells quan havia de passar un tren?

Suposo que devien estar atents als horaris, i devia haver-hi algún tipus de comunicació des de l'estació colateral al pas a nivell.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2181
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: WMD626 » Dilluns 07/07/2014 19:29

Eren les vies del dipòsit de Sarrià, i els trens que passaven per allà anaven maniobrant. El cadenat (que no barrera) devia estar gairebé sempre posat, malgrat haver-hi un guardabarreres.
WMD626
N6
N6
 
Entrades: 249
Membre des de: Divendres 24/02/2012 20:34
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dilluns 07/07/2014 22:06

WMD626 ha escrit:Eren les vies del dipòsit de Sarrià, i els trens que passaven per allà anaven maniobrant. El cadenat (que no barrera) devia estar gairebé sempre posat, malgrat haver-hi un guardabarreres.


Ja és segur? De moment, encara no diuen res a can FGC.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: WMD626 » Dimarts 08/07/2014 20:29

N'estic segur : la senyal de tipus americà (idèntica a les que hi havia als passos a nivell de Mirasol i Bellaterra), el pal de catenària cilíndric i metàl·lic que es veu al fons (i que només estava als "Catalunyes"), el carrer i les cases (encara hi són)... No em jugaria 1000 euros com la Beatriz Montañez, però sí un cafetó a que és Sarrià :D. Ja diran els savis de FGC...
WMD626
N6
N6
 
Entrades: 249
Membre des de: Divendres 24/02/2012 20:34
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dimarts 08/07/2014 21:18

WMD626 ha escrit:N'estic segur : la senyal de tipus americà (idèntica a les que hi havia als passos a nivell de Mirasol i Bellaterra), el pal de catenària cilíndric i metàl·lic que es veu al fons (i que només estava als "Catalunyes"), el carrer i les cases (encara hi són)... No em jugaria 1000 euros com la Beatriz Montañez, però sí un cafetó a que és Sarrià :D. Ja diran els savis de FGC...


Si l'encertes, et convidem al cafè :D

Per cert, tarden en dir la resposta al Facebook, no?
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dimarts 08/07/2014 21:59

Sí que havien contestat, és Sarrià!!! :plas

Quan vulguis el cafè, ja saps!




FGC Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Aquest pas a nivell estava situat al barri de Sarrià!!! Concretament a la cruïlla entre la Via Augusta (on es veuen les vies) i els carrers Dr. Carulla (en primer pla) i Mañé i Flaquer (al fons). Les coses han canviat molt i actualment el Metro del Vallès no té cap pas a nivell. L’últim en eliminar-se va ser a Rubí els anys noranta.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: WMD626 » Dimarts 08/07/2014 22:34

Fantàstic!!! :anim. T'envio un missatge la setmana que ve, que aquests dies vaig bastant atabalat...
WMD626
N6
N6
 
Entrades: 249
Membre des de: Divendres 24/02/2012 20:34
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dimecres 05/07/2017 21:16

Ja sé que és una frikada total, però avui esporgant llibres, he vist aquesta foto en un de seguretat, a veure qui sap dir de quin metro és :
Fitxers adjunts
DSC_0249.JPG
(5.39 MiB) Encara no s’ha baixat
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: França451 » Dimecres 05/07/2017 21:33

¿Podría ser Buenos Aires?
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1046
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dimecres 05/07/2017 23:05

França451 ha escrit:¿Podría ser Buenos Aires?


La verdad es que no aparece la información en el libro, y aunque sea de la Generalitat pinta que es un metro extranjero.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 06/07/2017 1:34

Parece una Granota que ha hechado a arder! :o
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2923
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: the sapus » Dijous 06/07/2017 1:47

Aquesta foto esta feta a l'antiga estació de Sabadell Estació l'any 1980. És el tren que es va encendre dins el tunel de Sabadell. Despres de l'accident el tren va ser apartat en una de les vies de l'estació.
Avatar de l’usuari
the sapus
N3
N3
 
Entrades: 20
Membre des de: Diumenge 30/11/2008 14:45

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dijous 06/07/2017 9:09

the sapus ha escrit:Aquesta foto esta feta a l'antiga estació de Sabadell Estació l'any 1980. És el tren que es va encendre dins el tunel de Sabadell. Despres de l'accident el tren va ser apartat en una de les vies de l'estació.


:o Uau, quin nivell!! És l'opció més plausible! Molt bé!
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: 122-042-132 » Dijous 06/07/2017 14:34

metring ha escrit:
the sapus ha escrit:Aquesta foto esta feta a l'antiga estació de Sabadell Estació l'any 1980. És el tren que es va encendre dins el tunel de Sabadell. Despres de l'accident el tren va ser apartat en una de les vies de l'estació.


:o Uau, quin nivell!! És l'opció més plausible! Molt bé!


No és la més plausible, és la única.

Un incendi, per curt circuit en una composició de granotes 400, dins del túnel de Sabadell, el 8 d'abril de 1980, i una frenada per alarma inadequada van propiciar que els tres cotxes 412-811-512 quedessin aturats dins del túnel i els equips d'emergència no van poder actuar fins hores desprès. Malauradament van perdre la vida dues persones, la resta va poder sortir dels cotxes i arribar a peu a l'estació, tot i la quarantena de persones ferides lleus. Salut!

https://elpais.com/diario/1980/04/09/po ... 50215.html
Avatar de l’usuari
122-042-132
N8
N8
 
Entrades: 980
Membre des de: Diumenge 05/10/2008 12:30
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Liverpool UK, Washington DC)

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: metring » Dijous 06/07/2017 14:39

122-042-132 ha escrit:
metring ha escrit:
the sapus ha escrit:Aquesta foto esta feta a l'antiga estació de Sabadell Estació l'any 1980. És el tren que es va encendre dins el tunel de Sabadell. Despres de l'accident el tren va ser apartat en una de les vies de l'estació.


:o Uau, quin nivell!! És l'opció més plausible! Molt bé!


No és la més plausible, és la única.

Un incendi, per curt circuit en una composició de granotes 400, dins del túnel de Sabadell, el 8 d'abril de 1980, i una frenada per alarma inadequada van propiciar que els tres cotxes 412-811-512 quedessin aturats dins del túnel i els equips d'emergència no van poder actuar fins hores desprès. Malauradament van perdre la vida dues persones, la resta va poder sortir dels cotxes i arribar a peu a l'estació, tot i la quarantena de persones ferides lleus. Salut!

https://elpais.com/diario/1980/04/09/po ... 50215.html


Podia haver estat el metro argentí :roll:

Desconeixia aquesta història, així també aprenem coses.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22445
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 06/07/2017 14:49

metring ha escrit:Podia haver estat el metro argentí :roll:

Desconeixia aquesta història, així també aprenem coses.

Pero se puede suponer que es una granota por la curvatura del techo, las ventanas del frontal, la rejilla de arriba, los dos agujeritos que representan los pilotos rojos que hay encima de dichas ventanas y la disposición de las otras ventanas y puertas.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2923
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Prova alta de nivell

EntradaAutor: awe » Divendres 07/07/2017 12:59

Absolutament tot coincideix amb la granota. Veig que ja han posat l'incendi de Sabadell, i és que ha d'ésser això. Segons tinc entès, va ésser el desencadenant de la modernització de la xarxa del Vallès, aquí van donar el cop de puny sobre la taula i varen posar fil a l'agulla. La primera conseqüència visible va ésser la sèrie 111, que havia de substituir el material existent. La prioritat era:
1) Retirar els pericos amb equips English Electric perquè eren molt problemàtics.
2) Retirar la resta de pericos.
3) Retirar el metàŀlic.
4) Retirar les granotes.

El problema? Un augment de demanda que calia atendre. El punt 1 va anar ràpid perquè aquells equips fallaven de forma perillosa. Poc, però passava. I llavors, amb l'augment de viatgers, varen faltar trens. Conseqüència: el lloguer (o cessió o préstec, no sé) dels metros del que ara és la línia 5. La resta de pericos i el metàŀlic també varen retirar-se més lentament del previst, però a tots els va arribar l'hora. Els pericos varen quedar molts anys apartats a una via morta a l'estació nova de Terrassa.

I les granotes? Han tingut vàries dates de caducitat al llarg dels anys de gestió d'FGC. És per aquest fet que no varen ésser sotmeses a cap reforma important de cop, sinó diverses de consecutives: total, no es preveia utilitzar-les a llarg termini. La demanda, però, continuava augmentant i la data de retirada del servei s'anava posposant, cosa que no era problemàtica perquè amb un manteniment adequat la fiabilitat fou molt bona. El punt final va ésser l'arribada de la sèrie 112.
Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
 
Entrades: 535
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 13:49
Ubicació: Tossa de Mar

Anterior

Torna a: Oci i divertiments / Ocio y divertimentos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron