TV de trens

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

TV de trens

Entrada Autor: mikado » Dimecres 10/01/2007 23:53

Si aneu a

http://es.wwitv.com/

I allà agafeu Alemanya i dins Alemanya feu click al quadrat q porta una K de BAHN Tv , és una Tv només de trens.

He quedat al.lucinat i sobre es veu per internet i amb el windows media en el meu cas . No entenc res però les imatges valen la pena
mikado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 13/01/2007 9:35, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 11/01/2007 9:53

No ho aconsegueixo fer anar, click-ho al link per veure-ho en streaming (el boto dels 700K ) i automaticament em salta un "Can't open file" al BSplayer, suposo que si s'obrís automàticament amb el windows media player funcionaria, però no se pas com fer-ho. He entrat a la web de la TV i allà nomès hi ha una mini-finestra, però és veu bastant malament.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 11/01/2007 11:42

El BSPlayer a vegades em dóna més problemes que el WMedia Player en streamings. Proba d'agafar la URL del video, obrir el WMP i te'n vas a "Abrir dirección URL". Copies la URL a allí i te l'hauria d'agafar.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 11/01/2007 12:23

Gràcies, ja ho puc veure. És que jo del WMP poc l'utilitzo :P

Pels que els passa com a mi, feu lo que ha dit l'aarongilp. La URL és aquesta: http://wwitv.com/tt/8429.asx



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 11/01/2007 12:37



El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 11/01/2007 16:45

WWITV és un intermediari de xarxa. No me'n refiaria gaire dels fluxos que et pugui enviar. La pàgina original de Bahn TV és aquesta. Ara bé, està tota en alemany.

L'emissora es pot veure en dos formats diferents (Windows Media i Real) i en dos qualitats diferents (700 Kb/s i 300 Kb/s). Es poden sel·leccionar des d'aquí.

Els fluxos exactes per a cada format i qualitat són els següents:

Windows Media - 700 Kb/s
Windows Media - 300 Kb/s
Real - 700 Kb/s
Real - 300 Kb/s

P.S: Si no voleu utilitzar el WMP (o no podeu perquè treballeu amb un SO no de MS) podeu usar el VideoLan Client. Jo ara estic ho veient amb aquest programa.



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 13/01/2007 0:11

Si teniu Digital+ és més fàcil, q Bahn TV és un entre les desenes de canals alemanys q et surten més enllà del 500.

Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 13/01/2007 9:24

Jo amb el WMP l'agafo sense cap problema. A veure si els de Renfe o Adif fagin una tele semblant.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/01/2007 13:17

javi82 ha escrit:Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:
El Canal 33 tenia, fa temps, com a cortina de "problemes tècnics" el trajecte del Cremallera de Vall de Núria ;)



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 14/01/2007 13:38

entfe001 ha escrit:
javi82 ha escrit:Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:
El Canal 33 tenia, fa temps, com a cortina de "problemes tècnics" el trajecte del Cremallera de Vall de Núria ;)
Per cert, ara que ha smencionat el canal 33... fa temps no donàven pel mati a les 7 o així un programa que es deia "trens"?

Per cert.. ara a la BahnTV estàn donant un reportatge de locomotores de vapor.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/01/2007 14:22

Altaria_Trianilla ha escrit:Per cert, ara que ha smencionat el canal 33... fa temps no donàven pel mati a les 7 o així un programa que es deia "trens"?
Sí, un anomenat Train tracking d'una televisió evangèlica noruega. Aquest programa apareix i desapareix de la graella sense lògica aparent.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”