Trenes españoles en una serie USA de TELECINCO

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Trenes españoles en una serie USA de TELECINCO

Entrada Autor: mikado » Diumenge 28/01/2007 10:52

Ahora mismo están dando en TELE5 una serie llamada "CAZATESOROS" creo . . . de una investigadora/arqueóloga o algo así de aspecto oriental.

Y que tiene q ver esto con los trenes o el tp?? Pues bien resulta que salen de Sevilla hacia Cáceres (sí sí cierto .... en una serie norteamericana) en una UT-440, concretamente 440-229M. los planos interiores son la leche vagón de madera con compartimentos cerrados y asientos de tercipelo azul tipo vagón de viajeros de los de antes de largo recorrido y cortinas de visillo ¡¡¡ xD xD xD

Aparte de eso la policía española es malísima y les quiere detener, con una patadita se deshacen de esta y huyen en Utrera en un camión de lo más moderno cargado de ovejas, concretamente un camión AVIA. Además se preguntan a que hora se hace la siesta ??? :'( :'(

En fin . . . tópicos y tópicos



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/01/2007 13:05

Em sembla que podríem pensar en obrir un fil amb aberracions ferroviàries al cinema. Ja en tenim alguns exemples aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 29/01/2007 20:39

Mes animalades de la serie comentada, en el moment d'arribar a Sevilla els protagonistes anaven en un tren de vapor, cal comentar que la serie esta ambientada als anys 90 finals, i no era un tren especial



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 31/01/2007 2:09

BRILL 18 ha escrit:Mes animalades de la serie comentada, en el moment d'arribar a Sevilla els protagonistes anaven en un tren de vapor, cal comentar que la serie esta ambientada als anys 90 finals, i no era un tren especial
Això correspon molt amb la visió que te l'americà mitjà d'Europa: es pensen que vivim al tercer món. Si us dic que, petant la xerrada amb un conductor de minibús a Alaska, em va dir que tenia ganes de visitar Europa, però que tenia por d'agafar-hi autobusos perquè sentia notícies de com se n'estimbaven al Pakistan...

:o


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 31/01/2007 13:31

Aquest estiu, una companya de feina que té dues filles de 15 i 17 anys, va enviar d'intercanvi les seves filles als EEUU.
Primer, les nenes catalanes anaven a Amèrica, i després de 15 dies tornaven amb les americanes cap a BCN, i s'hi quedaven 15 dies més.
A l'arribar a EEUU, una de les preguntes que les nenes americanes van fer a les catalanes, va ser:
- A Barcelona hi teniu cotxes?
Es tractava duna família de classe mitjana-alta... o sigui que imagineu-vos vosaltres el nivell general de bona part del país!!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 31/01/2007 14:35

El nivell cultural dels americans és força pobre en general. Vaig veure un video on una persona anava pels carrers amb un mapamundi mut i anava preguntant als americans on estava Iraq. Un va assenyalar Austràlia, entre d'altres perles.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 31/01/2007 22:25

Sí, i també deien que Espanya estaba a sud-amèrica.
Jo he estat als Estats Units i cal a dir que hi ha coses que sí que semblen del tercer món, com per exemple alguns transports públics, encara que hi vaig estar fa molt de temps.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 16/02/2007 18:01

U-Bahn ha escrit:Sí, i també deien que Espanya estaba a sud-amèrica.
Jo he estat als Estats Units i cal a dir que hi ha coses que sí que semblen del tercer món, com per exemple alguns transports públics, encara que hi vaig estar fa molt de temps.
A mès considerant que en qüestions de transport de viatjers per ferrocarril haurien d'aprendre molt de nosaltres...


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”