La Bibliocuina

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

La Bibliocuina

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 1:38

Abans d'anar a dormir, que vaja hores en las que estic escrivint missatges :) , i per què demà no se m'oblidi: hi ha un programa a Barcelona TV ( pels que podeu veure'l, no sé si surt també a la Xarxa de Televisions Locals ), que es diu "Plat combinat" que tracta de cuina. Que què té a veure amb els transports? Doncs que hi ha un apartat anomenat "La Bibliocuina", a on apareix una nevera plena de llibres de cuina, però a estacions com la de Catalunya de la Renfe o la de França. El cas és que jo mai m'he trobat el "catxarro" en aquestes estacions, tot i que hi apareix durant molts programes. Algú l'ha arribat a veure? Ojo, no confondre la nevera amb les rentadores, com alguns anomeneu als 3000 i 4000 del metro!! xD



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 26/02/2007 20:18

Jo no he arribat a veure ni tan sols els famosos (alhora que infames) fotomatons de BTV en la seva etapa anterior, i això que sempre que passava per la Plaça de Catalunya anava a l'accés del metro que dóna a les Rambles per veure si hi era.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 26/02/2007 21:02

entfe001 ha escrit:Jo no he arribat a veure ni tan sols els famosos (alhora que infames) fotomatons de BTV en la seva etapa anterior, i això que sempre que passava per la Plaça de Catalunya anava a l'accés del metro que dóna a les Rambles per veure si hi era.
Es trobava a la boca de Canaletes, a la barana que s'aboca sobre l'accés (és a dir, la del costat oposat d'on comencen a baixar les escales).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”