Algú recorda "Estació d'enllaç"?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Algú recorda "Estació d'enllaç"?

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/02/2007 21:52

Avui m'ha vingut a la memòria aquella sèrie, de farà uns 12 anys + o -, la trama de la qual es desenvolupava dins una estació, d'inspiració en Passeig de Gràcia (més que res, perquè si no recordo malament, sortíen rètols de la línia 3 del metro i de Renfe), i amb situacions rocambolesques, no es centrava en la qüotidianitat d'una estació, sino en atracaments, segrestos, disputes personals, també algún que altre romanç entre dependents de les botigues...
La recordeu? Jo fins i tot, un dia que a TV3 feien jornada de portes obertes, vaig veure el decorat, que semblava d'una mega-estació d'enllaç des de la tele, i era petiiiiiit...!!



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimecres 28/02/2007 22:41

I tant si me'n recordo! No m'agradava gens, la sèrie. El fet que sempre passés sota terra i en aquell decorat que no es movia més enllà del bar, la botiga i els passadissos li donava un aire de claustrofòbia que no em motivava.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 28/02/2007 22:57

Izo ha escrit:I tant si me'n recordo! No m'agradava gens, la sèrie. El fet que sempre passés sota terra i en aquell decorat que no es movia més enllà del bar, la botiga i els passadissos li donava un aire de claustrofòbia que no em motivava.
A tú no t'agrada el metro, oi? :) :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/02/2007 23:00

Lo de que passés sota terra era el de menys, les situacions eren bastant sòrdides, independentment de que passessin a una estació, com a una xarcuteria, com a una copisteria, etc.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/02/2007 23:53

Jo també vaig estar en aquella jornada de portes obertes i vaig passar pel plató on ho enregistraven... i me'n vaig endur un "Clients" de FGC que estava d'atrezzo en una estació que emulava ser de... Renfe!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/03/2007 0:17

Jo, no sabia que et podies emportar "merchandising" xD



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 01/03/2007 9:59

Qualsevol dia la tornen a posar al 300 (en TDT).

En qualsevol cas, vegeu l'entrada que té a la IMDB

A mí em va servir per a descobrir dos grans actors: en Josep Maria Pou (en Manel del bar de baix) i en Carles Sales (en Pere cap d'estació). A més de tota una generació de noves figures, algunes de les quals han triomfat posteriorment.

Suposo que hi deu haver més d'una plana personal que en parla. És qüestió de googlejar.

Salut !!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 01/03/2007 10:00

L'estació era una barreja conceptual entre Passeig de Gràcia i Provença com a gran node intercambiador multioperador, si bé la decoració de les parets era de l'estil de Clot - Aragó i les imatges de vies que de tant en tant sortien corresponien a Passeig de Gràcia.

I què dolent que va arribar a ser en Mesa i com vam plorar la seva mort!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 01/03/2007 19:23

Qui era en Mesa? Em sona (jo veia aquesta sèrie, però era força petit i apenes recordo), però no el sé identificar. De fet, el que em marcava molt (es nota que pocs rodalies que no fossin de la C4 agafava) era que a la 447 que sortia de Psg. de Gràcia al final de l'entrada posés "GRAN. CENTRE". Per cert, que jo, des de petit, confonc al Carles Sales i a en Manel Barceló (ambdós han sortit a El Cor de La Ciutat, el primer com a "Fabra" i el segon com a "Gabriel Galiana"), que tot i que poc té a veure amb el que deiem, m'ha vingut al cap xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 01/03/2007 19:58

entfe001 ha escrit:L'estació era una barreja conceptual entre Passeig de Gràcia i Provença com a gran node intercambiador multioperador, si bé la decoració de les parets era de l'estil de Clot - Aragó i les imatges de vies que de tant en tant sortien corresponien a Passeig de Gràcia.

I què dolent que va arribar a ser en Mesa i com vam plorar la seva mort!
Ostres, ja no recordava que es moria en Mesa. :o Jo també la seguia aquella sèrie i de fet si més no en aquell moment es podia dir que en Carles Sales era (i potser en certa manera encara és) el cap d'estació de Catalunya :)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 01/03/2007 20:40

El Mesa era ¿el factor? que estava per sota jeràrquicament d'en Pere Comas (Cap d'Estació). No sé el nom de l'actor, però és el mateix que feia de revisor a la pel·lícula que hi havia per un altre fil en aquest fòrum.

Per cert, una curiositat. Pere Comas és (o era fa uns anys) el president de l'AFB.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 04/03/2007 14:56

Personalment, és l'unic culebrón del què puc dir que m'he empassat tots els capítols.
De la resta de culebrons, no he arribat al segon capítol.

Coses del vici.

No recordo haver vist mai un banderí.

orique ha escrit:El Mesa era ¿el factor? que estava per sota jeràrquicament d'en Pere Comas (Cap d'Estació). No sé el nom de l'actor, però és el mateix que feia de revisor a la pel·lícula que hi havia per un altre fil en aquest fòrum.

Per cert, una curiositat. Pere Comas és (o era fa uns anys) el president de l'AFB.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 05/03/2007 16:22

liniadelRipollés ha escrit:Personalment, és l'unic culebrón del què puc dir que m'he empassat tots els capítols.
De la resta de culebrons, no he arribat al segon capítol.

Coses del vici.
A mi em donava morbo Secrets de família, més que res perquè a la cortina entre seqüències que et situava per Sant Narcís sempre es veia un catxarro groc de TMG... en aquella època veure un autobús urbà circular per Girona era prou difícil donades les irrisòries freqüències de pas de la majoria de línies (habitualment d'una hora :|)



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 21/03/2007 0:04

Ara m'estaba enrecordant(la memoria em comença a fallar)... d'un capitol en el que apareixia una botiguera a la que se li insinuava a una de els noies de la serie, rollo-boyo concretament... la tenda crec que es deia "Disconti" o algo aixi.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 10/03/2008 15:39

He fet un petit "pouporri" amb segments d'un capítol de la sèrie per als qui tinguin curiositat: http://www.youtube.com/watch?v=uZbE4pinriw

La sèrie s'emet al canal 300, tot i que també teniu l'opció somera.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 17/03/2008 12:06

Sky ha escrit:opció somera
:) :riure :) :riure :) :riure :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/03/2008 12:49

Per cert, amb la nomenclatura actual, aquesta sèrie ara potser es diria "Intercanviador". :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 20/02/2014 23:14

És boníssima la sèrie, tant, que m'he tornat addicte :) . Això té teca! De tant en tant de fons sona una 447 arrencant i el "ronroneig" d'aquestes. També m'ha sorprès a la careta que surt la 269 en colors de rodalies empenyent la 450.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 21/02/2014 2:18

Renfe445 ha escrit:És boníssima la sèrie, tant, que m'he tornat addicte :) . Això té teca! De tant en tant de fons sona una 447 arrencant i el "ronroneig" d'aquestes. També m'ha sorprès a la careta que surt la 269 en colors de rodalies empenyent la 450.
La sèrie si no m'equivoco data del 1993-94, i en aquella època encara era habitual veure les 269 traccionant les 450 amb les composicions push-pull. Els automotors per a les 450 en aquell moment ja entraven en servei paulatinament.

Si algú la vol veure, al canal BOM ho donen pels migdies de dilluns a divendres si no vaig errat.



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Divendres 21/02/2014 21:53

Hola a tothom:
Ja que parlem d´aquesta serie, algú dels que ja pentimen alguns cabells blancs,recordo, el que potser va ser el que es diria "el primer culebron" de TV3, que s´anomenava "La Granja" i sino recordo malament era dins de "La vida en un xip" . Donç be al que vull anar. Un dels actors (Joan Borras) molt a sovint parlava de trens, ja que es declarava "amic del ferrocarril" i també de vegades parlava de "L´associacio d´amics dels trens".
Salutacions



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”