Sexe als transports públics

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 27/03/2007 11:15

En el fòrum es pot parlar de qualsevol tema tabú (política, esports, sexe :D ) sempre i quan faci referència explícita i lògica al transport.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/03/2007 11:19

wefer ha escrit:[...] sexe :D [...]
He d'intepretar l'emoticon com que hi ha ganes de que se'n parli però que ningú encara no hi ha trobat l'ocasió propícia? :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 29/03/2007 23:27

Mentres no t'enganxi el revisor o la lliterista...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 30/03/2007 0:16

Oh collons!!! I a on ho vols fer si no? Al damunt de la via? Home... potser hi haurà trenistes a qui els hi doni morbo fer-ho al damunt de la Soria - Castejón (pel tema aquest de que la línia està oficialment oberta i tal), però jo particularment preferiria llocs més còmodes i segurs (no sé... digueu-me clàssic xD).



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 30/03/2007 14:41

Ja que surt aquesta tematica al igual que s'ha fet un fil sobre linies que em visitat tambe podriem fer del sistemes de transports on em realitzats actes sexuals o si mai em lligat en un medi de transport :D :D :D :D
Jo ho reconeixo he lligat varies vegades en medi de transport i he mantigut varies vegades relacions sexuals.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 03/04/2007 12:42

Jo en aquest sentit no he estat mai gaire bohemi; sempre he lligat en indrets més "convencionals" xD



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Dimarts 03/04/2007 20:01

Val a dir que per internet corren alguns vídeos de sexe practicat en trens que són força interessants. Sempre m'he preguntat a quines línies ho deuen haver gravat, que no hi hagi ningú al vagó... Aquí, impossible.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 03/04/2007 20:22

Imatge
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 03/04/2007 20:39

dgtxa ha escrit:Val a dir que per internet corren alguns vídeos de sexe practicat en trens que són força interessants. Sempre m'he preguntat a quines línies ho deuen haver gravat, que no hi hagi ningú al vagó... Aquí, impossible.
Cal saber buscar el tren i l'ocasió. Diumenge vaig estar sol (al cotxe, no a tot el tren) de Perpinyà a Figueres tant en el tren francès com a l'espanyol.

També he arribat a estar sol en un R-1300 i en una 112.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 03/04/2007 20:42

M'agradaria trobar aquest videos que dius que corren per internet.

:D :D :D


Salut,



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 03/04/2007 20:48

Jordilar ha escrit:M'agradaria trobar aquest videos que dius que corren per internet.

:D :D :D
Busca "SNCF" a la mula. N'hi trobaràs un bon grapat :|



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 03/04/2007 21:36

Conec un paio que se solia masturbar a l'autobús. Buscava els seients del darrere, i si no hi havia gent al costat... es ficava a la feina.

Suposo que així el viatge era més plaent. :oops:



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 03/04/2007 22:09

a les festes de gràcia, m'enrecordo que un guardia de seguretat em va dir que va trobar 2 individus fent sexe dins un 3000, el que no m'enrecordo es si els va deixar que continueissin o paressin per respecte, suposo q anirien una miqueta :begut


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 03/04/2007 22:18



Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 03/04/2007 22:53

entfe001 ha escrit:
Jordilar ha escrit:M'agradaria trobar aquest videos que dius que corren per internet.

:D :D :D
Busca "SNCF" a la mula. N'hi trobaràs un bon grapat :|

Surten videos gravats dins de trens o només películes que contenen les lletres d'SNCF? Ho dic perque buscant videos de la 333 hem van sortir uns quants que no teníen res a veure amb aquesta locomotora, només que le protagonista els tienía més o mes o menys igual que una 333 :o

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 03/04/2007 23:07

Aquest fil demostra que el FoTraCat no pot ser una associació. Ens il·legalitzarien sota el primer govern conservador de torn... :x :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 04/04/2007 9:11

Em ve al cap la seqüència de Risky Business (1983) on uns debutants i joveníssims Tom Cruise i Rebecca de Mornay s'ho passen d'allò més bé mentre el tren travessa els famosos viaductes de Chicago, al ritme del tema Love on a real train de Tangerine Dream...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 04/04/2007 13:45

Jordilar ha escrit:Surten videos gravats dins de trens o només películes que contenen les lletres d'SNCF? Ho dic perque buscant videos de la 333 hem van sortir uns quants que no teníen res a veure amb aquesta locomotora, només que le protagonista els tienía més o mes o menys igual que una 333 :o
No ho sé. Vaig deduir el contingut de les pel·lícules perquè el nom dels fitxers contenia paraules com sex o pute :roll:



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 04/04/2007 17:11

Suposo que sexe dins d'un tren nocturn amb cabina preferent (de dues persones,clar) no val :D

Si val, jo vaig fer un BCN-Granada molt eròtic :P



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 04/04/2007 17:22

Danzig ha escrit:Suposo que sexe dins d'un tren nocturn amb cabina preferent (de dues persones,clar) no val :D

Si val, jo vaig fer un BCN-Granada molt eròtic :P
En aquest cas nomès val si l'altra persona a la cabina no és la teva parella habitual.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”