Anunci de televisio antic molt curios

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Dijous 10/05/2007 2:31

ecomobisostrans.
Si Sant Cugat pertany a l'area metropolitana i els Ferrocarril de la Generalitat Terrassa-Sabadell són EL METRO DEL VALLÈS QUE DEIXIN DE DIR-LI "METRO" PERQUE ÉS UN TREN DE RODALIES, PER TANT, UNA FAL.LACIA . No crido eh? només remarco...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 10/05/2007 9:45

Amb aixo estic del tot d'acord. La paraula "metro" s'utilitza per designar algunes línies de rodalies simplement per que queda be (fa sentir més de la ciutat) i per això tenim "metro del Vallès" "metro del Baix Llobregat" (fins Olesa de Montserrat) i d'aqui a poc "metros comarcals" que aniran de Martorell a Manresa i de Martorell a Igualada. Tambe a Madrid estan expandint molt el "metro" fins al punt que canvia de zona per que va a poblacions ben llunyanes, com Arganda del Rey. I a València no diguem... tenen línies que circulen cada 30 min. i van be lluny (fins a l'Alcudia de Crespins, que deu estar a 60 o 70 km.) i es fan dir "metro".



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 10/05/2007 15:01

Ecomobisostrans ha escrit:Amb aixo estic del tot d'acord. La paraula "metro" s'utilitza per designar algunes línies de rodalies simplement per que queda be (fa sentir més de la ciutat) i per això tenim "metro del Vallès" "metro del Baix Llobregat" (fins Olesa de Montserrat) i d'aqui a poc "metros comarcals" que aniran de Martorell a Manresa i de Martorell a Igualada. Tambe a Madrid estan expandint molt el "metro" fins al punt que canvia de zona per que va a poblacions ben llunyanes, com Arganda del Rey. I a València no diguem... tenen línies que circulen cada 30 min. i van be lluny (fins a l'Alcudia de Crespins, que deu estar a 60 o 70 km.) i es fan dir "metro".
A L'Alcúdia de Crespins no arriba FGV. La línia 1 sud recorre part de la comarca de la Ribera, i acaba a la població de Castelló de la Ribera (o Villanueva de Castellón), que està a uns 50 km de València, i que passa per un altre poble que també es diu l'Alcúdia.

Castelló de la Ribera, final de línia, és més a prop de València que Xàtiva, i si mires el plànol de la C2 de RENFE (que sí para a l'Alcúdia de Crespins) veuràs que Xàtiva està més a prop de València que l'Alcúdia de Crespins.



vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Divendres 11/05/2007 6:59

Ecomobisostrans
UT596001

Moltes gràcies per l'explicació!! Ostres, nens.. em quedo meravellada per com sabeu tots plegats sobre transports!! Estic aprenent molt de tots vosaltres!!No deixo de constatar cada dia que passa la supina ignorància meva sobre el tema. Faig difusió d'aquest fòrum tant "wapo" i enriquidor sempre que puc.
Ah! Sóc una nostàlgica d'aquells trens dels abans FF:CC. de Catalunya, ( el que ara en diuen "metro del Vallès") de color marró que tenien els seients de fusta com si fossin un banc, les cortinetes i els llums de tulipa, a les tanques de les cortinetes s'hi llegia "Chicago". Moltes vegades encara hi somio quan dormo.. Ai, las!!! Algú em podria dir que se n'ha fet?
Dels "granota" encara en veig passar algun, però d'aquests que en dèiem "de l'"Oeste", cap, Com es deien.
Realment els trobo a faltar.. abomino del ditxós "Copito"

Abans amb les travesses de fusta no teníem tantes vibracions ni tant de soroll, ara, amb aquest encaixonat de ciment és un fàstic.
Visca les travesses de fusta! a la m. el ciment!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 12/05/2007 1:45

Hombreeeee, una altra transportista! Faràs tàndem amb la metring! :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Diumenge 13/05/2007 0:04

JaMIRO

Home!! jo no tinc els coneixementes sobre el tema que té la metring i la resta. Però sabeu que podeu comptar amb mí. De moment, lllegeixo, absorbeixo, assimilo i aprenc de tots vosaltres.. Sóc molt caloia (novata) com podeu palesar...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 13/05/2007 0:23

Aquí hi ha mil-i-un temes en els quals especialitzar-se, Vallesana. Ja trobarem el teu ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Diumenge 13/05/2007 0:53

Fran-Ikarus

Gràcies maco!! Ho espero "con "impasiensia" ;)



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 13/05/2007 19:25

vallesana ha escrit: Ah! Sóc una nostàlgica d'aquells trens dels abans FF:CC. de Catalunya, ( el que ara en diuen "metro del Vallès") de color marró que tenien els seients de fusta com si fossin un banc, les cortinetes i els llums de tulipa, a les tanques de les cortinetes s'hi llegia "Chicago". Moltes vegades encara hi somio quan dormo.. Ai, las!!! Algú em podria dir que se n'ha fet?
Dels "granota" encara en veig passar algun, però d'aquests que en dèiem "de l'"Oeste", cap, Com es deien.
Realment els trobo a faltar.. abomino del ditxós "Copito"

Abans amb les travesses de fusta no teníem tantes vibracions ni tant de soroll, ara, amb aquest encaixonat de ciment és un fàstic.
Visca les travesses de fusta! a la m. el ciment!!
Crec que et deus referir els BRILL, hi ha un de la serie 300 que funciona com a tren historic defls FGC , i el treuen de tant en tant, al igual que la granota, i hi ha un altre el BRILL 18 que no el treuen tant ja que pertany a L'Associacio d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, i m'imagino que deuen necesitar al seu permis per utilitzarlo



vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Dilluns 14/05/2007 1:47

BRILL

Moltes gràcies! Si sabéssis com els trobo en falta. Eren maquíssims. En tinc tantes anècdotes!! Això de poder moure els seients era fantàstic!! L'incòmde era si t'asseies al banquet i et queia alguna cosa que passava entre els llistons... I ja no et dic com disfrutava amb la rodeta-timó, això també als "granota" que també en dèiem "caimán". Sóc "trenera" des de molt petita, amb tres anys i mig ja "pilotava". El més fascinant per mi era anar al vagó del davant, de vegades al costat del maquinista i veure'l fer el que jo en deia "encertar el forat del túnel" Aquesta va ser la meva primera pregunta : "Com t'ho fas per encertar aquest forat". Ja t'ho dic: "trenera" des de molt petita.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 14/05/2007 2:59

vallesana ha escrit:jo en deia "encertar el forat del túnel"
M'estic espantant... tot el que dieu també ho he dit/fet/pensat jo! :o :fuig



vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Dilluns 14/05/2007 3:20

orique

Ostres!! Què fort!!! Sembla paranormal això...



vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Divendres 18/05/2007 6:21

Ecomobisostrans ha escrit:Las corridas de toros son un compendio de violencia, tortura premeditada y engaño practicados en una plaza pública, contra un animal asustado y desorientado que intenta huir de un entorno que le es ajeno y hostil. Un espectáculo cruel que tiene reglamentada la tortura en "tres tercios" y con tres instrumentos de martirio: "pica, banderillas y espada" para que sean ejecutados sobre la víctima de forma ordenada, reiterativa y sistemática.

JO TAMBÉ SÓC ANIMALISTA!! DIC EL MATEIX!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 18/05/2007 23:22

vallesana ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Las corridas de toros son un compendio de violencia, tortura premeditada y engaño practicados en una plaza pública, contra un animal asustado y desorientado que intenta huir de un entorno que le es ajeno y hostil. Un espectáculo cruel que tiene reglamentada la tortura en "tres tercios" y con tres instrumentos de martirio: "pica, banderillas y espada" para que sean ejecutados sobre la víctima de forma ordenada, reiterativa y sistemática.

JO TAMBÉ SÓC ANIMALISTA!! DIC EL MATEIX!!
:topic


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

vallesana
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: vallesana » Dissabte 19/05/2007 1:02

Ja MiRO!

No siguis dolent.. és que m'ha fet molta il.lusió trobar un company animalista al fòrum. Això fa que encara m'agradi més. Aquesr ninotet no es pas massa maco..



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”